Ik zeg niet dat vrouwen geen seksuele behoeften hebben, maar het is voor vrouwen veel makkelijker om hun seksuele behoeften onder controle te houden dan voor mannen. Ook is het voor vrouwen veel makkelijker om seks te krijgen dan voor mannen, omdat vrouwen letterlijk kiezen welke mannen seks hebben. Een man wil seks hebben met zoveel mogelijk vrouwen en veel kinderen krijgen, terwijl een vrouw een kind wil van de beste man die ze kan krijgen.
Maar meer on topic: mannen vragen niet veel van vrouwen in een relatie, terwijl vrouwen wel veel vragen van mannen. Een van de belangrijkste dingen die een man van zijn vrouw/partner wil, is loyaliteit. Als je het als man oké vindt dat je vrouw/partner je bedriegt of seks heeft met andere mannen, ben je je mannelijkheid kwijt. Als je je mannelijkheid bent kwijtgeraakt, moet je zeker niet voor de meeste mannen spreken en doen alsof het normaal is dat je als man prima moet vinden dat je vrouw/partner door andere mannen wordt geneukt. Ze praten hier alsof het de droom van de meeste vrouwen is om een slet te zijn of geneukt te worden in een gangbang.
Een vrouw is in alle opzichten niet hetzelfde als een man, zo wel psychisch, lichamelijke en zelfs spiritualiteit maar goed ik ga alleen uit op zwart en wit feiten. Natuurlijk heb je er een paar die ook heel anders erin zitten maar meestal is de eerste bedpartner van een vrouw haar meest bij gebleven omdat het haar eerste is die onthouden ze allemaal en daar voelen ze zich het meest bij, en daar gaat ook een verhaal bij rond je eerste is altijd de speciaalste. Hoe vaker en hoe meer bedpartners ze heeft gehad valt die gevoel bij haar weg en word de hechting proces wat allemaal minder, word het makkelijk om seks te hebben en zal ze daar minder moeite er mee hebben, wat zal meestal blijken dat de relaties korter duren, vreemdgaan wordt makkelijker, niet bij iedereen maar meestal is het wel zo.
Lichamelijk is onderzocht dat het immuunsysteem wordt aangetast die moet al dat zaad opruimen uit haar lichaam dus stel ze heeft seks met man 1 en dan met man 2, dan raakt haar lichaam in de war en heel haar immuunsysteem slaat op hol, want het sperma van man 1 en man 2 strijden tegen elkaar om haar zwanger te maken. (Ik heb er over gelezen in het boek Sperm Wars van Robin Baker.) Er zijn zoveel meer redenen voor een vrouw waarom het slecht is om meerdere bedpartners te hebben. Hoe denkt een man? Een man denkt gewoon simpel en meer dan 90% denkt hetzelfde: hoe minder bedpartners hoe beter, wat daar komt bij kijken is dat de vrouwen over het algemeen met grote aantal bedpartners in hun vorige relaties een bepaalde schade hebben opgelopen door hun vriendje of ze vertrouwen iemand moeilijker of problematiek van een vorige relatie meenemen in een nieuwe relatie en die niet willen dealen met zo'n persoon in kwestie. Meeste mannen willen niet trouwen of een relatie aan gaan met een promisceuze vrouw (slet, op zn plat gezegd)
Ik zie dat sommige mensen met hun kont lezen, als ik zeg ''mannen zijn sterker dan vrouwen'', proberen ze mij ongelijk te bewijzen door te zeggen: ''Ik ken een vrouw die sterker is dan een man''. Jouw ervaring/kennis verandert de waarheid niet. Maar blijf proberen te bewijzen dat ik ongelijk heb met je onzin, zodat ik weet wie ik moet negeren.