Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel interessant wat je verteld. Want ik ben helaas verliefd geraakt op een dvp en het is eentje die heeeeel populair is ze heeft letterlijk om de half uur een klant en ik weet ook dat ze niks in mij ziet en ik vind het moeilijk allemaal ik word soms gek van jaloezie vooral als ik van haar hoor hoe leuk ze het heeft met andere klanten. Het is een type vrouw die ik zeker zou willen hebben als mijn eigen vrouw als ik haar op een andere manier had leren kennen en ik merk dat ik inderdaad te intiem word met haar te persoonlijk en ze begint het door te krijgen dat ik haar echt leuk vind dus ik zal mezelf ook beschermen om het wat zakelijker te houden om te voorkomen dat ze misbruik gaat maken van mij door te simuleren dat ze ook gevoelens heeft voor mij. Het is heel moeilijk allemaal je hebt toch gewoon seks met een vrouw die jij zelf hebt uitgekozen waar jij zelf voor hebt gekozen om voor haar te betalen dus daaruit kan je al opmaken dat het je type is en als je daar dan seks mee hebt dan blijf je niet gevoelloos. Maargoed ik waardeer deze reactie van jou want ik kan er wel wat mee en ik zal er voor waken om mijn gevoelens onder controle te houden
@Leipemarco Ik snap je gevoel heel goed man, ik heb hetzelfde met een vaste dvp behalve dat ze niet over andere klanten praat, alleen negatief haha. Het is allemaal goed bedoeld en ook de beste manier, die adviezen van blijf maar weg van haar, maar ik kan dat ook niet echt goed. Ze trekt me gewoon aan als een magneet. In mijn geval is die vrouw rond de 50 en ik ook, dus het moment dat ze gaat stoppen duurt denk ik niet zo heel lang meer. Ze heeft al meer dan eens gezegd dat ze wel een toekomst met mij ziet, maar punt 1; is dat wel waar? en punt 2; ik heb niet het inkomen om voor haar alles te betalen. Ik wens je veel succes maar ook ik vind het erg moeilijk mee om te gaan.

Adam Smith, de grondlegger, baseerde zijn theorieen letterlijk op de rational choice theory.
Als de keuze rationeel is, waarom klinkt er dan afkeuring / boosheid door in het gemopper over €200/uur als vraagprijs, heeft er een het zelfs over 'woekerprijzen'?

Betaal het of heb het er niet voor over, ik begrijp niet waarom het een discussiepunt is, en al helemaal niet in dit topic dat gaat over we/niet verliefd zijn en niet over de tarieven van de liefde ;-)

"Cleopatra:
If it be love indeed, tell me how much.

Antony: There's beggary in the love that can be reckoned."

― William Shakespeare, Antony and Cleopatra

Ze heeft al meer dan eens gezegd dat ze wel een toekomst met mij ziet, maar punt 1; is dat wel waar?
Je kunt die toekomst dan toch meteen aanvangen? Haar niet meer op haar werk bezoeken, samen leuke dingen doen, dan merk je vanzelf of er een relatie uit voortkomt, of helemaal niks, of dat je gewoon redelijk goede vrienden kunt worden. Zien jullie elkaar niet buiten dat werk, dan kun je meteen beginnen met het betreuren daarvan en er emotioneel overheen komen, eventueel door anderen die ook erg leuk zijn af en toe te bezoeken. Het leven duurt maar héél heel kort, dus elke dag is er om volop van te genieten met zo min mogelijk ergernis, twijfel of verdriet.

Je kunt die toekomst dan toch meteen aanvangen? Haar niet meer op haar werk bezoeken, samen leuke dingen doen, dan merk je vanzelf of er een relatie uit voortkomt, of helemaal niks, of dat je gewoon redelijk goede vrienden kunt worden. Zien jullie elkaar niet buiten dat werk, dan kun je meteen beginnen met het betreuren daarvan en er emotioneel overheen komen, eventueel door anderen die ook erg leuk zijn af en toe te bezoeken. Het leven duurt maar héél heel kort, dus elke dag is er om volop van te genieten met zo min mogelijk ergernis, twijfel of verdriet.
Kan het zijn dat als je vraagt aan de dame om haar na werktijd en in een andere setting te zien, en ze wil dat niet, de illusie van verliefdheid en dat fijne gevoel daarvan verstoord kan raken? En dat soms klanten de dames niet durven uit te vragen, om de droom niet te laten verstoren, als ze daar negatief op zou reageren of dat afwijst.

Kan het zijn dat als je vraagt aan de dame om haar na werktijd en in een andere setting te zien, en ze wil dat niet, de illusie van verliefdheid en dat fijne gevoel daarvan verstoord kan raken? En dat soms klanten de dames niet durven uit te vragen, om de droom niet te laten verstoren, als ze daar negatief op zou reageren of dat afwijst.
Tuurlijk kan dat zijn. Ik denk wel dat de dame met een subtiel antwoord komt om niet de Werkrelatie verstoord te laten raken.

Ik denk niet dat je dat rechtstreeks vraagt. Maar dat het eerder zo een beetje "groeit" als je er allebei het nut van inziet. Als je met een verliefde kop alles gaat laten afhangen van het feit of je haar kan zien buiten het werk om maak je jezelf alleen maar gek. Leven en laten leven. Wat komt, komt, of niet.

Dat heb je met bijna elke verliefdheid, ook op kantoor. "The proof of the pudding is in the eating" dus de keuze aan elk van beiden om uit het theaterstukje te stappen, of nog een keer van de opvoering te genieten. En als je besluit het nog vaak in de betaalde setting te beleven, gewoon doen en daarvan genieten. En beseffen dat het wellicht een hele aangename illusie is. En je dan achteraf niet 'bedonderd' voelen want dat was impliciet de overeenkomst.
Wanneer je eens business class vliegt en de indruk krijgt dat de hele crew simpelweg dól op je is en graag allerlei lekkernijen aanreikt, weet je ook wel dat het gewoonweg hun werk is ;-)

Ik heb 1 keer gehad dat ik merkte dat ik gevoelens begon te krijgen voor een dame. Was een dame die qua lichaam totaal niet mijn type is, maar toen ik haar voor het eerst zag vond ik haar erg knap. Er waren toen geen andere meiden, dus toen maar binnen geweest, een leuk gesprek gehad en ik was toen goddelijk gepijpt zonder condoom.
Maar de reden dat ik gevoelens begon te krijgen was omdat het erg leuke gesprekken waren en we erg goed konden lachen met elkaar en ze een glimlach als een engel had. En ik merkte dat ik haar bezocht puur om deze attributen en om bij haar te zijn. Ik ben een 100% billenman en ze was qua lichaam absoluut niet mijn type. Het kwam ook vaker voor dat ik niet klaarkwam bij een bezoek dan wel en desondanks bleef ik haar bezoeken, bizar.

Ik heb toen afstand genomen toen ik dit merkte en gelukkig kwam ook corona ertussen, dus het gevoel is weggegaan. Ik heb haar na corona 1x bezocht; herkende haar nauwelijks omdat ze haar haarkleur had veranderd (had een vermoeden dat zij het was). Grappige was dat zij mij wel meteen herkende en vroeg of ik doorhad dat zij het was omdat ik een beetje afstandelijk was. Toen ik zei dat ik haar niet herkende door haar haarkleur begreep ze het. Uiteindelijk wel een leuke sessie gehad, maar daarna niet meer bezocht. De magie en het gevoel was (gelukkig) ook weg na die onderbreking van 2 jaar.

@Leipemarco Ik snap je gevoel heel goed man, ik heb hetzelfde met een vaste dvp behalve dat ze niet over andere klanten praat, alleen negatief haha. Het is allemaal goed bedoeld en ook de beste manier, die adviezen van blijf maar weg van haar, maar ik kan dat ook niet echt goed. Ze trekt me gewoon aan als een magneet. In mijn geval is die vrouw rond de 50 en ik ook, dus het moment dat ze gaat stoppen duurt denk ik niet zo heel lang meer. Ze heeft al meer dan eens gezegd dat ze wel een toekomst met mij ziet, maar punt 1; is dat wel waar? en punt 2; ik heb niet het inkomen om voor haar alles te betalen. Ik wens je veel succes maar ook ik vind het erg moeilijk mee om te gaan.
Als je echt wil dan zou ik het er wel over hebben.
Vragen hoe zij het ziet een toekomst met jou. Gaat ze dan een baan zoeken want dat is wel nodig als jij niet alles voor haar kan betalen. Vergeet ook niet dat je haar nu kort ziet. Als je een keer per week gaat is dat natuurlijk weinig. Misschien denkt zij wel dat je geld genoeg hebt.
Ze zal nu wel redelijk verdienen. Dat valt wel weg. Of het waar is weet je niet. Dat ze over andere klanten negatief praat tegen jou zou ik niet prettig vinden. Heb ik een keer gehad en toen zei ik dat ik wel benieuwd ben wat ze over mij zegt als ik weg ben..en vergis je niet dat je heel aangetrokken voelt tot haar is ook omdat je een leuke tijd met haar hebt. Sex zal goed zijn en ze zal aardig tegen je zijn. Dan kan je al snel verliefd worden. Goed om voor jezelf uit te vinden wat de voor en nadelen aan een eventuele relatie zullen zijn. Roze bril afzetten en dat goed op een rijtje zetten. Dat ze stopt als dvp is prettig voor je want geen jaloezie. Maar die inkomsten vallen wel weg en als jij haar niet kan onderhouden dan wordt het lastig. Dan kan het stuk lopen en dan zit je met een illusie armer. Misschien is dat niet aan de orde. Gaat ze werken. Zou het wel bespreken met haar.

Ik ben niet verliefd op een dvp. Wie wel?
Ik heb soms een gevoel dat erg in die richting komt. Als een DvP me een prettige GFE geeft en de persoonlijke klik er is. (Er zal nu vast gereageerd worden dat DvP's alleen in geld geïnteresseerd zijn en alleen maar doen alsof ze interesse in mij tonen, maar kom op, dat is wel heel erg cynisch.) Wat me ervan weerhoudt om halsoverkop verliefd te worden, is dat de dames vaak 20 tot 30 jaar jonger zijn, en ik voldoende afwissel tussen mijn favorieten ;).

@carbon Ja ik wil best wel wat meer maar nu gaat dat niet lukken. Zij werkt altijd 6 dgn in de week in avond/nacht, en overdag lang slapen. 1 vrije dag, heb ik best wel af en toe gevraagd om iets af te spreken, zegt ze geen tijd of andere dingen moet ik doen. In coronatijd toen werken niet mocht heb ik wel een aantal keer haar gezien, gewoon buiten niet als klant. Toen had ik het heel leuk met haar. Maar ja, in tijden dat ze werkt lukt het niet zo af te spreken. Ik bel wel af en toe met haar.
Als je echt wil dan zou ik het er wel over hebben.
Vragen hoe zij het ziet een toekomst met jou. Gaat ze dan een baan zoeken want dat is wel nodig als jij niet alles voor haar kan betalen. Vergeet ook niet dat je haar nu kort ziet. Als je een keer per week gaat is dat natuurlijk weinig. Misschien denkt zij wel dat je geld genoeg hebt.
Ze zal nu wel redelijk verdienen. Dat valt wel weg. Of het waar is weet je niet. Dat ze over andere klanten negatief praat tegen jou zou ik niet prettig vinden. Heb ik een keer gehad en toen zei ik dat ik wel benieuwd ben wat ze over mij zegt als ik weg ben..en vergis je niet dat je heel aangetrokken voelt tot haar is ook omdat je een leuke tijd met haar hebt. Sex zal goed zijn en ze zal aardig tegen je zijn. Dan kan je al snel verliefd worden. Goed om voor jezelf uit te vinden wat de voor en nadelen aan een eventuele relatie zullen zijn. Roze bril afzetten en dat goed op een rijtje zetten. Dat ze stopt als dvp is prettig voor je want geen jaloezie. Maar die inkomsten vallen wel weg en als jij haar niet kan onderhouden dan wordt het lastig. Dan kan het stuk lopen en dan zit je met een illusie armer. Misschien is dat niet aan de orde. Gaat ze werken. Zou het wel bespreken met haar.
@Patrick Was Ja je hebt gelijk daarmee dat ik het daarover zou moeten hebben met haar. Is niet zo makkelijk omdat zij zelf niet zo zeker is. Misschien gaat ze terug naar haar land, maar ze zegt ook graag hier te blijven. Haar dochter wil ook hier met haar een huis delen, maar alles is nog toekomst met haar. Dus ik zie wel hoe het zich ontwikkelt, reken niet op een relatie maar vriendschap wil ik houden als het kan.
Maar dat negatief over andere klanten praten dat bedoel ik anders. Dat is nooit over één persoon in het bijzonder maar over iemand die eindeloos niet klaarkwam of ze lul werd niet hard na heel veel moeite. Was hij eruit gezet, hij wou zijn geld terug. Dat soort dingen bedoel ik, maar ik weet toch niet over welke man het gaat.
Maar bedankt voor de reacties dat zeker!

Maar als een relatie niet lukt dan is een vriendschap niet zo'n goed idee. Dat geldt voor alle relaties. Je wordt dan toch geconfronteerd met iemand waarvoor je warme gevoelens hebt. Maar die dat niet voor jou heeft.
Dat kan pijnlijk zijn. Dan ben je tegen beter weten in jezelf aan het kwellen. Het beste is dan niet meer zien. Hoe moeilijk dat ook is maar echt uit het oog uit het hart.
Voor haar is het ook niet prettig.

Maar als een relatie niet lukt dan is een vriendschap niet zo'n goed idee. Dat geldt voor alle relaties.
Dat is ongetwijfeld voor jou zo.

Ik heb op een enkeling na hele goede vriendschappen met exen. Als ik alleen vriendinnen had met wie ik nooit een relatie had dan had ik slechts een hele kleine en niet zo heel leuke kring vriendinnen ;-)

Zij werkt altijd 6 dgn in de week in avond/nacht, en overdag lang slapen. 1 vrije dag, heb ik best wel af en toe gevraagd om iets af te spreken, zegt ze geen tijd of andere dingen moet ik doen.
Dan klinkt het toch alsof voor haar die relatie geen prioriteit heeft. Ze kan ook af en toe een dag vrij nemen voor jullie samen. In lockdown-tijd paste het misschien wel, was het ook een beetje afwisseling. Nu is dat voorbij, net als een vakantieliefde op de middelbare school die over is zodra de lessen weer beginnen en de realiteit zich aandient. Dan kan ze jou uit de droom helpen maar dan verliest ze ook een goede klant,.

In coronatijd toen werken niet mocht heb ik wel een aantal keer haar gezien, gewoon buiten niet als klant. Toen had ik het heel leuk met haar.

Zoals jij het zegt "toen had ik het heel leuk met haar" is wat anders dan "toen hadden we het leuk met elkaar".

Ik bel wel af en toe met haar.
En zij met jou? Ik bedoel gaat alle initiatief van jou uit?

Dat is ongetwijfeld voor jou zo.

Ik heb op een enkeling na hele goede vriendschappen met exen. Als ik alleen vriendinnen had met wie ik nooit een relatie had dan had ik slechts een hele kleine en niet zo heel leuke kring vriendinnen ;-)
Ik heb ook een aantal exen maar dat waren niet voor niets exen. Koek op, geen liefde meer en dan kan je best vrienden blijven. Alleen als je bent op iemand verliefd die dat niet op jou is is dat een heel ander verhaal dan vrienden blijven met je ex. Met je ex heb je een relatie gehad en met iemand die je verliefdheid niet beantwoord heb je geen relatie gehad.

@Patrick Was Hoe bedoel je: voor haar is het ook niet prettig, zij heeft geen enkel nadeel. Ik ben gewoon een klant, die ook vrienden met haar is.
@carbon Nee ik bedoel niet ik had het leuk, wij hadden het leuk met elkaar. Ja als ik zoals jullie redeneer moet ik alleen maar wegblijven, maar dan lees je niet goed. Ik schrijf al dat als er nooit een relatie van komt dan ook goed. Ik hang niet mijn hele geluk aan haar op.
En nee het komt niet allemaal van mijn kant, zij belt mij ook.
Ik zie verder wel hoe het loopt maar blijf zowiezo haar klant, want het is lekker met haar.

@Patrick Was Hoe bedoel je: voor haar is het ook niet prettig, zij heeft geen enkel nadeel. Ik ben gewoon een klant, die ook vrienden met haar is.
@carbon Nee ik bedoel niet ik had het leuk, wij hadden het leuk met elkaar. Ja als ik zoals jullie redeneer moet ik alleen maar wegblijven, maar dan lees je niet goed. Ik schrijf al dat als er nooit een relatie van komt dan ook goed. Ik hang niet mijn hele geluk aan haar op.
En nee het komt niet allemaal van mijn kant, zij belt mij ook.
Ik zie verder wel hoe het loopt maar blijf zowiezo haar klant, want het is lekker met haar.
Nou kan ongemakkelijk zijn. Ik heb dat ook meegemaakt. Meisje was verliefd op mij, ik niet op haar. Vond het vrij ongemakkelijk om daar dan tegen te komen. Je hebt wel iemand teleurgesteld. Emotioneel dan.

Ik zou het wel even goed op een rijtje zetten en bespreken hoor. Niet willen afspreken buiten 'werktijden' om vind ik heel raar. Als je echt warme gevoelens hebt voor iemand en aan een serieus toekomst denkt kan je prima een dagje vrij nemen en bij wijze van spreke een heel dag afspreken en lekker tijd met elkaar doorbrengen. En eigenlijk consequent ook en niet 1x in de zoveel tijd. Bijzonder verhaal.

En los daarvan idd financieel plaatje bespreken. Vooral mensen die niet hier wonen zien mannen smijten met geld. En zelf kunnen ze kopen wat ze willen. Kan me voorstellen dat ze geen idee hebben wat een 'normaal' persoon verdient en hoe het leven is als je wel je belastingen betaalt bijvoorbeeld. En volop huishoudkosten hebt en noem maar op.

Ik zou het wel even goed op een rijtje zetten en bespreken hoor. Niet willen afspreken buiten 'werktijden' om vind ik heel raar. Als je echt warme gevoelens hebt voor iemand en aan een serieus toekomst denkt kan je prima een dagje vrij nemen en bij wijze van spreke een heel dag afspreken en lekker tijd met elkaar doorbrengen. En eigenlijk consequent ook en niet 1x in de zoveel tijd. Bijzonder verhaal.

En los daarvan idd financieel plaatje bespreken. Vooral mensen die niet hier wonen zien mannen smijten met geld. En zelf kunnen ze kopen wat ze willen. Kan me voorstellen dat ze geen idee hebben wat een 'normaal' persoon verdient en hoe het leven is als je wel je belastingen betaalt bijvoorbeeld. En volop huishoudkosten hebt en noem maar op.
ik denk persoonlijk dat de meeste dames, werk en prive zoveel mogelijk gescheiden willen houden. Misschien dat dat een voor dvp uit het buitenland anders is, omdat ze de hele periode dat ze in Nederland is als werk beschouwt en de periode in het thuisland als prive beschouwt.

Mijn inziens moet je het als een zakelijke overeenkomst zien, waarin jij haar betaald voor haar diensten. Waarom zou je er uberhaupt aan beginnen om een relatie aan te gaan met een dame van plezier. Meestal heeft het geen kans van slagen omdat de belangen niet wederzijds zijn. Liefde kun je niet kopen, een leuk tijd met een dvp wel, maar dat heeft niks met liefde te maken, dat is lust,

Zowat anderhalf jaar geleden eens een afspraakje gemaakt met Eva die ontving in de buurt van de Nieuwe Wandeling in Gent.

Best ok maar niets bijzonders. Zou bij een keertje blijven.

Tot ik een paar weken later op een vrije dag toch weer bij haar terecht kwam. Gebrek aan inspiratie of niet meteen iets anders naar mijn zin gevonden op Redlights...

Na de seks geraakten we weer aan de praat. Ze keek niet bepaald op de klok. Ze vertelde me dat ze heel erg op zichzelf was, liefst zat ze hele dagen op haar laptop films te kijken, als ze even geen klanten had sprak ze soms dagenlang met niemand.

Nu heb ik een ontzettend zwak voor dergelijke eigengereide types en ik ging haar meteen anders bekijken! Aan de andere kant ben ik ook niet ontzettend naïef, ik heb al eerder relaties gehad met zo'n types en weet dat er niet veel goeds van komt. Bovendien zaten we in die dame - klant verhouding.

Maar er kwam toen weer een lockdown aan, gelukkig mocht er tijdens deze iets meer dus ik kon mij naar haar verplaatsen en wanneer ik niet moest werken ging ik op zondagavond bij haar langs. Zo kregen die saaie donkere weekends toch nog wat kleur.

De gesprekken werden wat openhartiger, de aanrakingen iets intiemer. Maar op een bepaald moment keerde er iets...

Ik vermoed dat ze iemand had leren kennen, al blijf ik dan wel verbaasd dat ze sommige handelingen met mij bleef stellen... In ieder geval liet ze op een bepaald moment weten dat ons afspraakje op zondag niet kon doorgaan en was haar advertentie van Redlights verdwenen.

Ik heb mijn conclusies getrokken en haar verder met rust gelaten. Soms vraag ik mij nog wel eens af wat er van haar geworden is. Ik wens haar in ieder geval alle geluk toe!

@Panthro Je schrijft dat je denkt dat er een andere man in het spel was? Of merkte ze dat ze verliefdheidsgevoelens voor je kreeg en dat ze dat een onmogelijke liefde achtte? Of....... Er kan veel ingevuld worden door jezelf, jammer dat je van haar het antwoord niet hebt mogen vernemen. Wel een mooi verhaal over hoe jullie met elkaar omgingen.

Ik denk zelf vaak terug aan enkele meiden waarmee ik zeer bijzondere momenten heb beleefd en voor wie ik toch wel een zwak heb ontwikkeld tijdens die momenten. Zijn enkele meiden die ik graag buiten de betaalde sex beter had willen leren kennen. Om te zien wie de vrouw achter de DVP nu werkelijk is. Met het gevaar dat het of een afknapper wordt of verliefdheid. Uiterlijk is belangrijk, er moet een fysieke aantrekkingskracht zijn. Maar de dames waar ik het nu over heb, waren (en hadden) meer dan enkel mooi (kwa uiterlijk) en geil(heid). Er waren meiden bij waar ik toch veelvuldig van heb gedroomd en nog altijd droom over hoe het zou zijn om `s ochtends naast ze wakker te worden en een relatie mee te hebben. Maar het is nooit iets geworden met een van die meiden. Met eentje had ik bijna een afspraak voor een etentje buiten het privéhuis, maar ze haakte op het laatste moment helaas af.

Verliefdheid op basis van alleen het uiterlijk is van korte duur want zodra je niet met iemand kunt praten, lachen, huilen of zelfs geen zinvolle gesprekken mee kan voeren dan zal de verliefdheid van korte duur zijn. Wanneer je gaat nadenken over wie ze nu werkelijk is, wie de dame is achter die façade van geile blikken, woorden en bewegingen, hoe ze is als ze 's ochtend naast je wakker wordt of wat ze zal zeggen als je weer eens te lang bent blijven hangen in de kroeg dan mag je van mij (ervaringsdeskundige) aannemen dat je in de gradatie van verliefdheid al naar level 2 bent gestegen.

Terug
Bovenaan Onderaan