Dat is een vorbeeld van liefde -- niet per se er wat voor jezelf van willen hebben maar bijdragen aan het geluk van die ander door wat voor haar te doen of door keurig stil/weg te blijven.Ik wens haar in ieder geval alle geluk toe!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is een vorbeeld van liefde -- niet per se er wat voor jezelf van willen hebben maar bijdragen aan het geluk van die ander door wat voor haar te doen of door keurig stil/weg te blijven.Ik wens haar in ieder geval alle geluk toe!
Meestal is niet altijd. En idd liefde is niet te koop. maar daarom wil het niet zeggen dat het onmogelijk is op voorhand. Als je niet al te naief bent heb je vrij snel door of het louter gaat om je als klant te houden of dat er meer gevoel bijzit. Maar dat moet iedereen ntuurlijk voor zichzelf uitmaken. trouwens zo kan je altijd op veilig spelen, en zelfs in het gewone uitgaansleven vrouwen mijden omdat het altijd kan dat er dingen niet eerlijk zouden verlopen. leef en laat leven.ik denk persoonlijk dat de meeste dames, werk en prive zoveel mogelijk gescheiden willen houden. Misschien dat dat een voor dvp uit het buitenland anders is, omdat ze de hele periode dat ze in Nederland is als werk beschouwt en de periode in het thuisland als prive beschouwt.
Mijn inziens moet je het als een zakelijke overeenkomst zien, waarin jij haar betaald voor haar diensten. Waarom zou je er uberhaupt aan beginnen om een relatie aan te gaan met een dame van plezier. Meestal heeft het geen kans van slagen omdat de belangen niet wederzijds zijn. Liefde kun je niet kopen, een leuk tijd met een dvp wel, maar dat heeft niks met liefde te maken, dat is lust,
Verliefdheid op basis van alleen het uiterlijk is van korte duur want zodra je niet met iemand kunt praten, lachen, huilen of zelfs geen zinvolle gesprekken mee kan voeren dan zal de verliefdheid van korte duur zijn. Wanneer je gaat nadenken over wie ze nu werkelijk is, wie de dame is achter die façade van geile blikken, woorden en bewegingen, hoe ze is als ze 's ochtend naast je wakker wordt of wat ze zal zeggen als je weer eens te lang bent blijven hangen in de kroeg dan mag je van mij (ervaringsdeskundige) aannemen dat je in de gradatie van verliefdheid al naar level 2 bent gestegen.
Hey, ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kon delen, maar ik ga er verder niet op ingaan. Het wordt te moeilijk om het vertrouwen dat er was niet te beschamen. Bovendien weet ik niet of zij nog elders actief is en ik wil haar niet in de problemen brengen.Mooi verhaal @Panthro, kwam je daar als klant of als vriend op die zondagavonden?
Vandaar dat ik mij niet te veel heb laten meeslepen, wat je beschrijft is nu eenmaal iets wat je van die afhankelijke, eigengereide types kan verwachten.@Panthro Je schrijft dat je denkt dat er een andere man in het spel was? Of merkte ze dat ze verliefdheidsgevoelens voor je kreeg en dat ze dat een onmogelijke liefde achtte? Of....... Er kan veel ingevuld worden door jezelf, jammer dat je van haar het antwoord niet hebt mogen vernemen. Wel een mooi verhaal over hoe jullie met elkaar omgingen.
Waw, bedankt voor de mooie woorden! Zo had ik het nog niet bekeken!Dat is een vorbeeld van liefde -- niet per se er wat voor jezelf van willen hebben maar bijdragen aan het geluk van die ander door wat voor haar te doen of door keurig stil/weg te blijven.
De succesformule om helemaal kaal geplukt te worden aan alimentatie.......Lijkt me prima tactiek... Als je verliefd bent op een vrouw, probeer ze dan (stiekem?) zwanger te maken om zo tot een relatie te komen. Lijkt me de succesformule, zouden meer mensen moeten doen
En die klant is verder meestal anoniem, althans: ik loop niet te koop met mijn privégegevens als ik naar een DVP ga.Is dat meestal niet andersom ? Dat de dame probeert zwanger te raken van een klant?
Dank dat je mijn cynisme wist te duiden met een heleboel woorden. Ik kijk nu al uit naar hoe je mijn volgende opmerking zult verduidelijken, graag weer met een heleboel woorden. Dank alvastDe succesformule om helemaal kaal geplukt te worden aan alimentatie.......
Ondanks dat ik begrijp dat je opmerking humoristisch bedoeld is:
etc
Is dat meestal niet andersom ? Dat de dame probeert zwanger te raken van een klant?
Dat komt heel weinig voor. Ga dan maar bewijzen wie de vader is en een stuk of wat klanten een gedwongen DNA test laten afnemen ga je niet voor elkaar krijgen.Is dat meestal niet andersom ? Dat de dame probeert zwanger te raken van een klant?
Ja precies. Het valt niet te bewijzen wie de vader is. maar dat is meer in een situatie waarin het per ongeluk gebeurd dat ze zwanger raakt tijdens het werk dan zal ze waarschijnlijk een hele lang tijd doorwerken zonder te weten dat ze überhaupt zwanger is en dan is het inderdaad niet achter te halen maar als een dvp haar zinnen heeft gezet op jou als vader dan heeft ze wel haar maniertjes hoe ze dat kan fixen om een baby te krijgen.Dat komt heel weinig voor. Ga dan maar bewijzen wie de vader is en een stuk of wat klanten een gedwongen DNA test laten afnemen ga je niet voor elkaar krijgen.
Dat wat die vriend van mij wilt doen dus een dvp zwanger maken is altijd risky want deze vrouwen zijn heel onberekenbaar.
Dit is niet erg wetenschappelijk ;-) Het zaad van een man wordt niet bevrucht zoals je schrijft, het is de eicel van de vrouw die met een zaadcel wordt bevrucht.Ik heb zelf in het verleden wel meegemaakt dat een dvp een baby met mij wilde en dat is een dvp die "altijd" nzc aanbied op kinky al jaren dus daaruit kan je al opmaken dat ze zo hun maniertjes hebben om én zonder condoom te neuken én specifiek de zaad van een specifieke klant te bevruchten tot een zwangerschap,hoe ze dat doen is mij een raadsel
Raadzaam om er geen (ongeboren) kinderen mee te belasten of voor in te zetten.maar ik vind dit wel een interessante topic omdat net zoals ik en mijn vriend worstelen met verliefdheid gevoelens naar prostituees
Heel interessant topic! Heel fijn dat er DVP zijn die hun job graag doen én de liefde gevonden In het bijzonder de verhalen en reacties van @Lisa Lefèvre en @Belle raakten meInderdaad. Maar kom, blijven doordrammen helpt niets. Ben juist blij dat iedereen zijn ervaringen begint te delen. Zelden komt zo een openhartig topic voor. Dus snoer ze de mond niet. Leef en laat leven.
Een verliefdheid begint meestal met vaak aan iemand denken..Heel interessant topic! Heel fijn dat er DVP zijn die hun job graag doen én de liefde gevonden In het bijzonder de verhalen en reacties van @Lisa Lefèvre en @Belle raakten me
Zelf voelde ik zelden gevoelens van verliefdheid of iets wat erop lijkt bij een DVP… Maar de laatste tijd denk ik wel vaak aan een wat mij betreft fantastische DVP uit Gent. Ik voel me gelukkig en rustig bij haar, er is een klik als we samenzijn. Ik zou graag vriendschap willen met haar (al heb ik dat nog niet letterlijk zo gezegd toen ik haar mijn gsm-nummer gaf). Ik weet niet of zij daar ook zo over denkt en ben wat onzeker nu.
Gewoon met haar bespreken.Heel interessant topic! Heel fijn dat er DVP zijn die hun job graag doen én de liefde gevonden In het bijzonder de verhalen en reacties van @Lisa Lefèvre en @Belle raakten me
Zelf voelde ik zelden gevoelens van verliefdheid of iets wat erop lijkt bij een DVP… Maar de laatste tijd denk ik wel vaak aan een wat mij betreft fantastische DVP uit Gent. Ik voel me gelukkig en rustig bij haar, er is een klik als we samenzijn. Ik zou graag vriendschap willen met haar (al heb ik dat nog niet letterlijk zo gezegd toen ik haar mijn gsm-nummer gaf). Ik weet niet of zij daar ook zo over denkt en ben wat onzeker nu.
En ook als het voorlopig nog geen volmondig 'ja' is, kan het de moeite waard zijn om kalm en geduldig te blijven genieten van de ontmoetingen. Het valt een beetje buiten het 'dvp' van het onderwerp maar ik heb weleens wat gehad met een getrouwde vrouw die mij van meet af aan zei dat haar man altijd vóór zou gaan. Daar stemde ik mee in, kon ik goed mee leven want dan was ze met de feestdagen 'onder de pannen' terwijl ik dan doorgaans juist graag alleen ben. Doordat ik zonder moeilijk te doen verder altijd voor haar beschikbaar bleef besloot ze uiteindelijk toch te scheiden en op zichzelf te gaan wonen om zodoende zelf óók meer avonturen te kunnen beleven, een poos lang vnl met mij samen.Gewoon met haar bespreken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Bedankt voor jouw reactie.En ook als het voorlopig nog geen volmondig 'ja' is, kan het de moeite waard zijn om kalm en geduldig te blijven genieten van de ontmoetingen. Het valt een beetje buiten het 'dvp' van het onderwerp maar ik heb weleens wat gehad met een getrouwde vrouw die mij van meet af aan zei dat haar man altijd vóór zou gaan. Daar stemde ik mee in, kon ik goed mee leven want dan was ze met de feestdagen 'onder de pannen' terwijl ik dan doorgaans juist graag alleen ben. Doordat ik zonder moeilijk te doen verder altijd voor haar beschikbaar bleef besloot ze uiteindelijk toch te scheiden en op zichzelf te gaan wonen om zodoende zelf óók meer avonturen te kunnen beleven, een poos lang vnl met mij samen.
Bedankt voor jouw reactie. Ik wil haar niet pushen. Anderzijds is er bij mij nu een gevoel van onzekerheid, maar ik zal geduldig zijn. Normaalgezien zie ik haar binnenkort opnieuw.Gewoon met haar bespreken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ja dat is wel leuk allemaal maar als ze nee zegt dan is er meteen een spanning tussen jullie en dan zal ze zich ongemakkelijk voelen bij jou,wetende dat je meer wilt dan betaalde seks dus het is wel risky. Je weet ook niet of ze werkt voor een pooier want dat maakt wel een groot verschil. Als ze voor een pooier werkt dan is het bijna kansloos. Spreek uit eigen ervaringIk denk dat je het voorzichtig kan brengen. Zoiets van ik zou je ook buiten werktijd wel eens willen zien. Zullen een keer iets in de stad gaan drinken. Zoiets. Kan wel het begin van een vriendschap zijn. Heb ik ook met iemand. Gewoon gevraagd en zij stond er voor open. Relatie was niet het doel bij mij wel een vriendschap. Erg leuk tot nu toe. We gaan af ent toe samen leuke dingen doen. Maar het is allemaal heel vrijblijvend. Ik push niet. Soms stel ik iets voor om te gaan doen en soms zij. Spreek het gewoon uit maar wil ook niet te snel.
Bedankt voor jouw reactie. Dat is een interessante benadering. Fijn dat het voor jou heeft geleid tot een vriendschap!Ik denk dat je het voorzichtig kan brengen. Zoiets van ik zou je ook buiten werktijd wel eens willen zien. Zullen een keer iets in de stad gaan drinken. Zoiets. Kan wel het begin van een vriendschap zijn. Heb ik ook met iemand. Gewoon gevraagd en zij stond er voor open. Relatie was niet het doel bij mij wel een vriendschap. Erg leuk tot nu toe. We gaan af ent toe samen leuke dingen doen. Maar het is allemaal heel vrijblijvend. Ik push niet. Soms stel ik iets voor om te gaan doen en soms zij. Spreek het gewoon uit maar wil ook niet te snel.
Stel dat ze wel op je uitnodiging ingaat om je buiten werktijd te zien en bv wat te gaan drinken. Vindt je dat niet ongemakkelijk?Bedankt voor jouw reactie. Ik wil haar niet pushen. Anderzijds is er bij mij nu een gevoel van onzekerheid, maar ik zal geduldig zijn. Normaalgezien zie ik haar binnenkort opnieuw.
Bedankt voor jouw reactie. Er is inderdaad een risico op teleurstelling, maar als ik de vraag niet vriendelijk en duidelijk stel is er onzekerheid en dat is niet gemakkelijk.Ja dat is wel leuk allemaal maar als ze nee zegt dan is er meteen een spanning tussen jullie en dan zal ze zich ongemakkelijk voelen bij jou,wetende dat je meer wilt dan betaalde seks dus het is wel risky. Je weet ook niet of ze werkt voor een pooier want dat maakt wel een groot verschil. Als ze voor een pooier werkt dan is het bijna kansloos. Spreek uit eigen ervaring
Als je een drammer bent en je erg puberaal 'teleurgesteld' en 'afgewezen' gaat gedragen dan is de sfeer snel verpest maar als je de vraag om een vriendschappelijk contact of de liefdesverklaring brengt als een compliment van een volwassen en zelfstandige man, en als iets zonder enige verplichting, een bereidheid die er wat jou betreft vandaag is maar ook volgende maand of over een half jaar nog zal zijn, dan kan het juist heel aangenaam werken op de goede verstandhouding.Ja dat is wel leuk allemaal maar als ze nee zegt dan is er meteen een spanning tussen jullie en dan zal ze zich ongemakkelijk voelen bij jou,wetende dat je meer wilt dan betaalde seks dus het is wel risky.