Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik denk persoonlijk dat de meeste dames, werk en prive zoveel mogelijk gescheiden willen houden. Misschien dat dat een voor dvp uit het buitenland anders is, omdat ze de hele periode dat ze in Nederland is als werk beschouwt en de periode in het thuisland als prive beschouwt.

Mijn inziens moet je het als een zakelijke overeenkomst zien, waarin jij haar betaald voor haar diensten. Waarom zou je er uberhaupt aan beginnen om een relatie aan te gaan met een dame van plezier. Meestal heeft het geen kans van slagen omdat de belangen niet wederzijds zijn. Liefde kun je niet kopen, een leuk tijd met een dvp wel, maar dat heeft niks met liefde te maken, dat is lust,
Meestal is niet altijd. En idd liefde is niet te koop. maar daarom wil het niet zeggen dat het onmogelijk is op voorhand. Als je niet al te naief bent heb je vrij snel door of het louter gaat om je als klant te houden of dat er meer gevoel bijzit. Maar dat moet iedereen ntuurlijk voor zichzelf uitmaken. trouwens zo kan je altijd op veilig spelen, en zelfs in het gewone uitgaansleven vrouwen mijden omdat het altijd kan dat er dingen niet eerlijk zouden verlopen. leef en laat leven.

Laatst bewerkt:
Ik lees alle reacties met interesse maar ik weet ook niet precies wat ik moet met de situatie. Tuurlijk, ik vind het ook jammer dat ze niet wil afspreken op die ene dag vrij die ze heeft, maar als ze mij echt totaal niks vindt dan zou ze toch ook in Coronatijd niets afspreken zonder geld te verdienen. Wat ook meespeelt is dat zij altijd ergens woont (een kamer huurt) en tot nu toe nooit visite mag ontvangen van die huurder van dat huis. Kan ze bij mij thuis komen, maar ik woon niet zo dicht bij haar dus dan zegt ze de reistijd en vooral de kosten zijn een probleem.
Kijk ik kan wel overal boos om worden, misschien zie ik het allemaal verkeerd maar ze wil ook vrijgezel blijven zolang ze dit werk blijft doen. En ik wil ook geen relatie beginnen en elke keer als zij werkt denken hoeveel er die avond weer bij haar komen. Dus pas als zij stopt is voor mij iets mogelijk, eerder 100% zeker niet. En ik denk niet dat zij zich er slecht over voelt, nogmaals zij wil ook geen relatie meer zolang ze dvp is, ze heeft in de eerste 10 jaar in NL 2 relaties gehad die beiden geëindigd zijn omdat die mannen het ook niet goed konden handelen dat dit haar werk is. Die zetten haar voor de keus, je stopt of einde relatie. Nou dat werd dus het laatste.
Ik zie wel of het een toekomst heeft.

Verliefdheid op basis van alleen het uiterlijk is van korte duur want zodra je niet met iemand kunt praten, lachen, huilen of zelfs geen zinvolle gesprekken mee kan voeren dan zal de verliefdheid van korte duur zijn. Wanneer je gaat nadenken over wie ze nu werkelijk is, wie de dame is achter die façade van geile blikken, woorden en bewegingen, hoe ze is als ze 's ochtend naast je wakker wordt of wat ze zal zeggen als je weer eens te lang bent blijven hangen in de kroeg dan mag je van mij (ervaringsdeskundige) aannemen dat je in de gradatie van verliefdheid al naar level 2 bent gestegen.

Mooi gesproken. Verliefdheid is echt een ding apart hoor. Wij mannen zijn wel veel meer op uiterlijk gericht en denken meer aan seks dan vrouwen, geloof ik zeker. Maar verliefdheid is echt iets anders.

Ik heb het 2x meegemaakt dat ik me 'verliefd' zou kunnen noemen. 1 keer was bij mijn nieuwe werk toen ik een meisje zag rondlopen. Nou, dat was meer de type 'bliksem slaat in' type verliefdheid dat je ziet in films. Ik was helemaal weg. Jammer genoeg was ze verloofd, dus volledig laten gaan. Maar wat je in films ziet gebeuren kan dus echt, heb het meegemaakt. Letterlijk alle energie van de hele ruimte weggezogen, verzameld bij haar en vervolgens in 1x op mij gegooid, zo was het.
En de tweede situatie was meer uit vriendschap ontstaan in eerste instantie en volledig gegroeid naarmate de vriendschap vorderde. Ondanks dat er op het eerste gezicht geen vonken waren. Ook uitgegaan vanwege diverse omstandigheden.

Maar het mooie is dus dat het in beide gevallen ging om dames die, als je het mij zou vragen, totaal geen types zijn die ik aantrekkelijk zou vinden of die ik zou bezoeken achter de ramen. Absoluut niet. Maar toch was er een enorme aantrekkingskracht dat niet te verklaren is. En het bizarre was dat dan seks ook volledig op de achtergrond staat. Ik heb bv. niet eens 1x eraan gedacht hoe het zou zijn om seks te hebben met die eerste dame, absoluut niet. Bizar die hormonen.

Mooi verhaal @Panthro, kwam je daar als klant of als vriend op die zondagavonden?
Hey, ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kon delen, maar ik ga er verder niet op ingaan. Het wordt te moeilijk om het vertrouwen dat er was niet te beschamen. Bovendien weet ik niet of zij nog elders actief is en ik wil haar niet in de problemen brengen.

Dit zal het verhaal wel een bepaalde bijklank geven maar het zij zo.

@Panthro Je schrijft dat je denkt dat er een andere man in het spel was? Of merkte ze dat ze verliefdheidsgevoelens voor je kreeg en dat ze dat een onmogelijke liefde achtte? Of....... Er kan veel ingevuld worden door jezelf, jammer dat je van haar het antwoord niet hebt mogen vernemen. Wel een mooi verhaal over hoe jullie met elkaar omgingen.
Vandaar dat ik mij niet te veel heb laten meeslepen, wat je beschrijft is nu eenmaal iets wat je van die afhankelijke, eigengereide types kan verwachten.

Dat is een vorbeeld van liefde -- niet per se er wat voor jezelf van willen hebben maar bijdragen aan het geluk van die ander door wat voor haar te doen of door keurig stil/weg te blijven.
Waw, bedankt voor de mooie woorden! Zo had ik het nog niet bekeken!

Ik meen wat ik daar zeg hoor, maar het is ook gewoon beter voor mij om gewoon los te laten. Als iemand niet met je verder wil kan je daar weinig of niets aan veranderen. Rancune en kwaadheid kosten alleen maar energie. Bovendien gaat haar geluk niet ten koste van mij, en ik heb genoeg dingen in mijn leven die mij gelukkig maken waar ik dan veel beter mijn tijd en energie kan insteken.

Goh, ik schrijf misschien wel een keer het hele verhaal maar verliefdheid plan je niet, maar kan gebeuren zeker? Een klik was er van in het begin, vertrouwen ook, en na een tijdje bleek het wederzijds te zijn... écht wel (ja ja ik help haar financieel maar dat doe ik met m'n vrouw ook -:). En zo loopt er nu een Afrikaanse prinses rond die mijn ring draagt, en de sex die we hebben is na al die jaren nog altijd onbeschrijflijk. Ingewikkeld is het wel - niet gepland, maar John Lennon zal wel gelijk hebben (life is what happens to you when you're busy making other plans).

Een vriend van mij heeft dit ook meegemaakt verliefd te zijn op een dvp. Alleen is hij verliefd op een dame met een pooier waar ze in eerste instantie een relatie mee heeft/had wat het nog gecompliceerder maakt. En hij is van plan om haar zwanger te maken in de hoop voor altijd in haar leven te blijven door middel van hun kindje ook omdat hij weet dat ze het liefst wilt stoppen als dvp en ze wilt ook moeder worden dus hij ziet dat als zijn ultieme kans om haar voor zich zelf te winnen en ze leeft ook geïsoleerd zonder vrienden.
Toen ik het hoorde was ik wel opgelucht ik dacht bij mezelf gelukkig ben ik niet de enige die bijna obsessief verliefd is op een dvp en jaloers er zijn mensen die nog een stapje verder gaan als ik , maar goed ik oordeel zeker niet want ik zit in het zelfde schuitje

Lijkt me prima tactiek... Als je verliefd bent op een vrouw, probeer ze dan (stiekem?) zwanger te maken om zo tot een relatie te komen. Lijkt me de succesformule, zouden meer mensen moeten doen ;)
De succesformule om helemaal kaal geplukt te worden aan alimentatie....... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ondanks dat ik begrijp dat je opmerking humoristisch bedoeld is:
En wat als zij niet verliefd is op mij? Moet ik haar dan maar "stiekem" verkrachten?
Denk je echt dat - als het je als lukt - een vrouw het kan waarderen als je haar stiekem zwanger maakt?
Veel mensen die tijdens een relatie een kind hebben gekregen, zijn gescheiden.
Het samen hebben van een kind met iemand waar je niets (meer) voor voelt, is dus niet echt een reden om een liefdesrelatie te hebben.

Is dat meestal niet andersom ? Dat de dame probeert zwanger te raken van een klant?
En die klant is verder meestal anoniem, althans: ik loop niet te koop met mijn privégegevens als ik naar een DVP ga.
Dus dan zit de DVP uiteindelijk met een kind, zonder dat ze de vader kent, zonder alimentatievergoeding.
Dat zou wel heel erg dom zijn.......

Hoe dan ook: denkt er ook iemand aan het kind dat er uit voortkomt?

De succesformule om helemaal kaal geplukt te worden aan alimentatie....... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ondanks dat ik begrijp dat je opmerking humoristisch bedoeld is:
etc
Dank dat je mijn cynisme wist te duiden met een heleboel woorden. Ik kijk nu al uit naar hoe je mijn volgende opmerking zult verduidelijken, graag weer met een heleboel woorden. Dank alvast ;)

De ene ananas is de andere niet, zelfs niet als het bovengemiddeld sneeuwt.

Is dat meestal niet andersom ? Dat de dame probeert zwanger te raken van een klant?

Ja tuurlijk, maar juist daarom is dit verhaal van een man die de tactiek toepast geweldig; ik had er nog nooit bij stilgestaan iig :p

Heb wel in mijn jonge 20'er jaren tijdens een relatie die wat minder begon te lopen gemerkt dat mijn vriendin toen de pil onregelmatig begon te nemen en soms 'vergat'...had ik echt geen zin in, duidelijk gemaakt dat als ze nu zwanger wordt (omdat ze de pil niet meer neemt/niet in samenspraak) het over en uit is...wat het paar maanden later alsnog was, maar goddamn had toen zeker het gevoel dat ze mij zo probeerde vast te leggen.

Dat komt heel weinig voor. Ga dan maar bewijzen wie de vader is en een stuk of wat klanten een gedwongen DNA test laten afnemen ga je niet voor elkaar krijgen.
Ja precies. Het valt niet te bewijzen wie de vader is. maar dat is meer in een situatie waarin het per ongeluk gebeurd dat ze zwanger raakt tijdens het werk dan zal ze waarschijnlijk een hele lang tijd doorwerken zonder te weten dat ze überhaupt zwanger is en dan is het inderdaad niet achter te halen maar als een dvp haar zinnen heeft gezet op jou als vader dan heeft ze wel haar maniertjes hoe ze dat kan fixen om een baby te krijgen.

Dat wat die vriend van mij wilt doen dus een dvp zwanger maken is altijd risky want deze vrouwen zijn heel onberekenbaar.
Ik heb zelf in het verleden wel meegemaakt dat een dvp een baby met mij wilde en dat is een dvp die "altijd" nzc aanbied op kinky al jaren dus daaruit kan je al opmaken dat ze zo hun maniertjes hebben om én zonder condoom te neuken én specifiek de zaad van een specifieke klant te bevruchten tot een zwangerschap,hoe ze dat doen is mij een raadsel maar ik vind dit wel een interessante topic omdat net zoals ik en mijn vriend worstelen met verliefdheid gevoelens naar prostituees zo worstelen ook dvp's met kinderwens en genegenheid wetende dat een serieuze relatie moeilijk zal worden gezien hun werk en dan grijpen ze toch vaak naar een klant waar ze een klik mee hebben als uitweg.
De dvp die mij een keer benaderde voor een kind is trouwens lisa/liza uit Amsterdam. Ik heb vriendelijk bedankt.

Dat wat die vriend van mij wilt doen dus een dvp zwanger maken is altijd risky want deze vrouwen zijn heel onberekenbaar.

Verliefde mannen zijn ook onberekenbaar zoals blijkt uit sommige berichten hier ;-)

Ik heb zelf in het verleden wel meegemaakt dat een dvp een baby met mij wilde en dat is een dvp die "altijd" nzc aanbied op kinky al jaren dus daaruit kan je al opmaken dat ze zo hun maniertjes hebben om én zonder condoom te neuken én specifiek de zaad van een specifieke klant te bevruchten tot een zwangerschap,hoe ze dat doen is mij een raadsel
Dit is niet erg wetenschappelijk ;-) Het zaad van een man wordt niet bevrucht zoals je schrijft, het is de eicel van de vrouw die met een zaadcel wordt bevrucht.

Er zit geen kraantje op de baarmoeder dus als je voortdurentd neukt zonder condoom kun je dat niet aan/uit zetten. Periodieke vruchtbaarheid in de gaten houden is een idee maar weinig 'fool proof'.
maar ik vind dit wel een interessante topic omdat net zoals ik en mijn vriend worstelen met verliefdheid gevoelens naar prostituees
Raadzaam om er geen (ongeboren) kinderen mee te belasten of voor in te zetten.

Inderdaad. ☺️ Maar kom, blijven doordrammen helpt niets. Ben juist blij dat iedereen zijn ervaringen begint te delen. Zelden komt zo een openhartig topic voor. Dus snoer ze de mond niet. Leef en laat leven.
Heel interessant topic! Heel fijn dat er DVP zijn die hun job graag doen én de liefde gevonden 😃 In het bijzonder de verhalen en reacties van @Lisa Lefèvre en @Belle raakten me 👍

Zelf voelde ik zelden gevoelens van verliefdheid of iets wat erop lijkt bij een DVP… Maar de laatste tijd denk ik wel vaak aan een wat mij betreft fantastische DVP uit Gent. Ik voel me gelukkig en rustig bij haar, er is een klik als we samenzijn. Ik zou graag vriendschap willen met haar (al heb ik dat nog niet letterlijk zo gezegd toen ik haar mijn gsm-nummer gaf). Ik weet niet of zij daar ook zo over denkt en ben wat onzeker nu.

Heel interessant topic! Heel fijn dat er DVP zijn die hun job graag doen én de liefde gevonden 😃 In het bijzonder de verhalen en reacties van @Lisa Lefèvre en @Belle raakten me 👍

Zelf voelde ik zelden gevoelens van verliefdheid of iets wat erop lijkt bij een DVP… Maar de laatste tijd denk ik wel vaak aan een wat mij betreft fantastische DVP uit Gent. Ik voel me gelukkig en rustig bij haar, er is een klik als we samenzijn. Ik zou graag vriendschap willen met haar (al heb ik dat nog niet letterlijk zo gezegd toen ik haar mijn gsm-nummer gaf). Ik weet niet of zij daar ook zo over denkt en ben wat onzeker nu.
Een verliefdheid begint meestal met vaak aan iemand denken..

Gewoon met haar bespreken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Gewoon met haar bespreken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
En ook als het voorlopig nog geen volmondig 'ja' is, kan het de moeite waard zijn om kalm en geduldig te blijven genieten van de ontmoetingen. Het valt een beetje buiten het 'dvp' van het onderwerp maar ik heb weleens wat gehad met een getrouwde vrouw die mij van meet af aan zei dat haar man altijd vóór zou gaan. Daar stemde ik mee in, kon ik goed mee leven want dan was ze met de feestdagen 'onder de pannen' terwijl ik dan doorgaans juist graag alleen ben. Doordat ik zonder moeilijk te doen verder altijd voor haar beschikbaar bleef besloot ze uiteindelijk toch te scheiden en op zichzelf te gaan wonen om zodoende zelf óók meer avonturen te kunnen beleven, een poos lang vnl met mij samen.
Sommige vrouwen vinden het prettig om iemand te kennen op wie ze kunnen rekenen, die er indien nodig altijd voor ze is, desgewenst op afstand. Wel oppassen dat je dat niet letterlijk neemt en je als een stalker gaat gedragen. De ander geheel vrij laten.

Laatst bewerkt:
En ook als het voorlopig nog geen volmondig 'ja' is, kan het de moeite waard zijn om kalm en geduldig te blijven genieten van de ontmoetingen. Het valt een beetje buiten het 'dvp' van het onderwerp maar ik heb weleens wat gehad met een getrouwde vrouw die mij van meet af aan zei dat haar man altijd vóór zou gaan. Daar stemde ik mee in, kon ik goed mee leven want dan was ze met de feestdagen 'onder de pannen' terwijl ik dan doorgaans juist graag alleen ben. Doordat ik zonder moeilijk te doen verder altijd voor haar beschikbaar bleef besloot ze uiteindelijk toch te scheiden en op zichzelf te gaan wonen om zodoende zelf óók meer avonturen te kunnen beleven, een poos lang vnl met mij samen.
Bedankt voor jouw reactie.
Intussen vanochtend een anonieme call op mijn gsm-nummer (dat maar veel weinig mensen kennen)… Misschien een vergissing of…

Ik denk dat je het voorzichtig kan brengen. Zoiets van ik zou je ook buiten werktijd wel eens willen zien. Zullen een keer iets in de stad gaan drinken. Zoiets. Kan wel het begin van een vriendschap zijn. Heb ik ook met iemand. Gewoon gevraagd en zij stond er voor open. Relatie was niet het doel bij mij wel een vriendschap. Erg leuk tot nu toe. We gaan af ent toe samen leuke dingen doen. Maar het is allemaal heel vrijblijvend. Ik push niet. Soms stel ik iets voor om te gaan doen en soms zij. Spreek het gewoon uit maar wil ook niet te snel.

Ik denk dat je het voorzichtig kan brengen. Zoiets van ik zou je ook buiten werktijd wel eens willen zien. Zullen een keer iets in de stad gaan drinken. Zoiets. Kan wel het begin van een vriendschap zijn. Heb ik ook met iemand. Gewoon gevraagd en zij stond er voor open. Relatie was niet het doel bij mij wel een vriendschap. Erg leuk tot nu toe. We gaan af ent toe samen leuke dingen doen. Maar het is allemaal heel vrijblijvend. Ik push niet. Soms stel ik iets voor om te gaan doen en soms zij. Spreek het gewoon uit maar wil ook niet te snel.
Ja dat is wel leuk allemaal maar als ze nee zegt dan is er meteen een spanning tussen jullie en dan zal ze zich ongemakkelijk voelen bij jou,wetende dat je meer wilt dan betaalde seks dus het is wel risky. Je weet ook niet of ze werkt voor een pooier want dat maakt wel een groot verschil. Als ze voor een pooier werkt dan is het bijna kansloos. Spreek uit eigen ervaring

Bedankt voor jouw reactie. Dat is een interessante benadering. Fijn dat het voor jou heeft geleid tot een vriendschap!

Bedankt voor jouw reactie. Ik wil haar niet pushen. Anderzijds is er bij mij nu een gevoel van onzekerheid, maar ik zal geduldig zijn. Normaalgezien zie ik haar binnenkort opnieuw.
Stel dat ze wel op je uitnodiging ingaat om je buiten werktijd te zien en bv wat te gaan drinken. Vindt je dat niet ongemakkelijk?
Wellicht eindig je in je slaapkamer, en wil ze naderhand een vergoeding voor?
En wat verwacht je er verder van? Ik zou moeilijk aan het idee kunnen wennen, dat ze ook met andere mannen sex heeft?

Ja dat is wel leuk allemaal maar als ze nee zegt dan is er meteen een spanning tussen jullie en dan zal ze zich ongemakkelijk voelen bij jou,wetende dat je meer wilt dan betaalde seks dus het is wel risky. Je weet ook niet of ze werkt voor een pooier want dat maakt wel een groot verschil. Als ze voor een pooier werkt dan is het bijna kansloos. Spreek uit eigen ervaring
Bedankt voor jouw reactie. Er is inderdaad een risico op teleurstelling, maar als ik de vraag niet vriendelijk en duidelijk stel is er onzekerheid en dat is niet gemakkelijk.
DVP waarover ik spreek werkt niet voor een pooier en doet het werk naar eigen zeggen graag. Ik heb momenteel geen reden om daaraan te twijfelen.

Al vaker besproken, maar voordat je stappen zou ondernemen in die bui zou ik alles nogmaals goed overwegen hoor.
Besef wel dat, ook al zie je het niet, die dames contact hebben met tig mannen. Nadat jij weg bent uit haar kamer wordt ze diezelfde dag/avond nog door 10 man geneukt (hoe wreed dit ook klinkt).
En misschien heeft ze die leuke gesprekken, klik ook met (een deel van) die mannen. Dat weet je niet. We zijn best geneigd te denken dat er een klik is. Sommige dvp's zijn nou eenmaal goed in hun werk, knap, sociaal/communicatief goed en
als de seks ook goed is ga je automatisch denken dat er een klik is en ze jou ziet zitten. Terwijl jij gewoon een nummertje bent. En al ziet ze je zitten, besef dan ook;

• dat ze lichamelijk en mentaal best moe worden wat al anders is dan een 'normale' vriendin;
  • dat als ze stoppen ze heel veel inkomsten verliezen die een gemiddelde wandelaar zeker niet kan dekken;
  • dat als ze doorgaat met dit werk je haar wel moet delen met tig andere mannen, niet iedereen kan dat hebben;
  • dat de buitenlandse dames vooral niet geinteresseerd zijn hier te blijven, je moet wel een flinke aantrekkingskracht hebben om ze te overtuigen.

Ja dat is wel leuk allemaal maar als ze nee zegt dan is er meteen een spanning tussen jullie en dan zal ze zich ongemakkelijk voelen bij jou,wetende dat je meer wilt dan betaalde seks dus het is wel risky.
Als je een drammer bent en je erg puberaal 'teleurgesteld' en 'afgewezen' gaat gedragen dan is de sfeer snel verpest maar als je de vraag om een vriendschappelijk contact of de liefdesverklaring brengt als een compliment van een volwassen en zelfstandige man, en als iets zonder enige verplichting, een bereidheid die er wat jou betreft vandaag is maar ook volgende maand of over een half jaar nog zal zijn, dan kan het juist heel aangenaam werken op de goede verstandhouding.

Terug
Bovenaan Onderaan