Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stel dat ze wel op je uitnodiging ingaat om je buiten werktijd te zien en bv wat te gaan drinken. Vindt je dat niet ongemakkelijk?
Wellicht eindig je in je slaapkamer, en wil ze naderhand een vergoeding voor?
En wat verwacht je er verder van? Ik zou moeilijk aan het idee kunnen wennen, dat ze ook met andere mannen sex heeft?
Vriendschap is mooi en ik zou met haar iets gaan drinken zeer leuk vinden. Plus een DVP (of eender welke mens) is niet mijn bezit.
Als een DVP het werk graag doet en gelukkig lijkt (zie bijvoorbeeld de eerdere berichten van @Lisa Lefèvre en @Belle in dit topic), wie ben ik dan om daarover moeilijk te doen? We leven nu en helaas duurt dat niet eeuwig, dus we maken er nu best samen met anderen iets moois van. Allez, zo denk ik erover.

Vriendschap is mooi en ik zou met haar iets gaan drinken zeer leuk vinden. Plus een DVP (of eender welke mens) is niet mijn bezit.
Als een DVP het werk graag doet en gelukkig lijkt (zie bijvoorbeeld de eerdere berichten van @Lisa Lefèvre en @Belle in dit topic), wie ben ik dan om daarover moeilijk te doen? We leven nu en helaas duurt dat niet eeuwig, dus we maken er nu best samen met anderen iets moois van. Allez, zo denk ik erover.
Vriendschap is leuk maar als je verliefd wordt dan is dat pijnlijk voor jou en ongemakkelijk voor haar. Omdat ze niet hetzelfde voelt.

Vriendschap is leuk maar als je verliefd wordt dan is dat pijnlijk voor jou en ongemakkelijk voor haar. Omdat ze niet hetzelfde voelt.
Verliefdheid moet van 2 kanten komen en ik ben zelf nog wat onzeker over wat ik voel… Ik voel sowieso een klik met haar tijdens de date en respect voor haar als mens (en DVP). Zij gaf tijdens date zelf aan een klik te voelen.
Ik heb vandaag het idee dat dit misschien een mooie vriendschap kan worden met een DVP die ik bewonder (en dat is niet enkel uiterlijk), maar misschien ben ik de enige die dat idee heeft…

Als vriendschap met een DVP kan dan is dat zeer mooi. En indien dat niet kan is dat ook oké.

Verliefdheid moet van 2 kanten komen en ik ben zelf nog wat onzeker over wat ik voel… Ik voel sowieso een klik met haar tijdens de date en respect voor haar als mens (en DVP). Zij gaf tijdens date zelf aan een klik te voelen.
Ik heb vandaag het idee dat dit misschien een mooie vriendschap kan worden met een DVP die ik bewonder (en dat is niet enkel uiterlijk), maar misschien ben ik de enige die dat idee heeft…

Als vriendschap met een DVP kan dan is dat zeer mooi. En indien dat niet kan is dat ook oké.
Alles kan maar ze zal andere werkuren hebben dan jij. Zitten zoveel haken en ogen aan.

Weet waar je aan begint, gaat het om een nederlandse of vlaamse dame ?
Ik vraag me ook af, wat schiet je er mee op? ik heb nu al moeite om al mijn sociale contacten bij te houden en dat zijn dan vaak wel mensen waar ik een goed gesprek mee kan houden ?

Weet waar je aan begint, gaat het om een nederlandse of vlaamse dame ?
Ik vraag me ook af, wat schiet je er mee op? ik heb nu al moeite om al mijn sociale contacten bij te houden en dat zijn dan vaak wel mensen waar ik een goed gesprek mee kan houden ?
Dat is een dilemma waar elke single man die erover denkt een relatie te beginnen mee kampt. Wat schiet je ermee op, waar begin je aan ;)

Als je er zin in hebt en blij wordt van de gedachte eraan, dan begin je aan een (mogelijke) relatie.

Ook sommige fervente versierders op de snelle-date apps gaan soms een serieuze relatie aan.

Je houdt het niet tegen ;-)

Als het een beetje mee zit heeft elk van ons straks een fijne relatie met zijn favoriete dvp en wisselen we alleen nog maar huiselijke tips uit voor samen-weekendje-weg ;-)

Dat is een dilemma waar elke single man die erover denkt een relatie te beginnen mee kampt. Wat schiet je ermee op, waar begin je aan ;)

Als je er zin in hebt en blij wordt van de gedachte eraan, dan begin je aan een (mogelijke) relatie.

Ook sommige fervente versierders op de snelle-date apps gaan soms een serieuze relatie aan.

Je houdt het niet tegen ;-)

Als het een beetje mee zit heeft elk van ons straks een fijne relatie met zijn favoriete dvp en wisselen we alleen nog maar huiselijke tips uit voor samen-weekendje-weg ;-)
volgens mij is hij op zoek naar een vriendschap, dat is toch wel iets anders dan een relatie.

Laatst bewerkt:
Hey Elias,
een vriendschap tussen klant en DVP kan hoor. Maar in mijn ervaring enkel alleen als je juist die klant-dvp relatie stopzet.
Vriendschap is gebouwd op eerlijkheid en vertrouwen. Ikzelf zou niet eerst iemand van alles willen toevertrouwen om dan nadien geld te moeten krijgen voor seks. In mijn ogen wat raar...
Toen ik 19 was leerde ik iemand kennen in een prive huis. Wij hadden een speciale klik. Niet verliefdheid maar oprechte blijdschap als we elkaar zagen. Onze dates bestonden uit grapjes maken, gesprekken over gezamenlijke interesses (nerd shit) en geloof het of niet, pizza die ik voor ons bestelde. Want hij was altijd de laatste klant om 19u. Je voelde dat die intimiteit bijkomstig was en het feit dat hij moest betalen wrong. Na enkele maanden zag ik hem niet meer totdat hij een bericht stuurde via Facebook.
Vanaf dan kwam hij niet meer als klant, maar spraken we af als vrienden. Geen seks en eerlijk om de beurt betalen voor het eten. Jaren is hij mijn beste vriend geweest, want niemand kende de combi van Lisa en mezelf beter dan hem. Dat werkte bevrijdend voor ons beiden.

Ik zou je stoute schoenen aantrekken en haar vragen of ze eens met jou iets wilt gaan drinken. Nee heb je, ja kan je krijgen. Good luck

Hey Elias,
een vriendschap tussen klant en DVP kan hoor. Maar in mijn ervaring enkel alleen als je juist die klant-dvp relatie stopzet.
Vriendschap is gebouwd op eerlijkheid en vertrouwen. Ikzelf zou niet eerst iemand van alles willen toevertrouwen om dan nadien geld te moeten krijgen voor seks. In mijn ogen wat raar...
Toen ik 19 was leerde ik iemand kennen in een prive huis. Wij hadden een speciale klik. Niet verliefdheid maar oprechte blijdschap als we elkaar zagen. Onze dates bestonden uit grapjes maken, gesprekken over gezamenlijke interesses (nerd shit) en geloof het of niet, pizza die ik voor ons bestelde. Want hij was altijd de laatste klant om 19u. Je voelde dat die intimiteit bijkomstig was en het feit dat hij moest betalen wrong. Na enkele maanden zag ik hem niet meer totdat hij een bericht stuurde via Facebook.
Vanaf dan kwam hij niet meer als klant, maar spraken we af als vrienden. Geen seks en eerlijk om de beurt betalen voor het eten. Jaren is hij mijn beste vriend geweest, want niemand kende de combi van Lisa en mezelf beter dan hem. Dat werkte bevrijdend voor ons beiden.

Ik zou je stoute schoenen aantrekken en haar vragen of ze eens met jou iets wilt gaan drinken. Nee heb je, ja kan je krijgen. Good luck
Bedankt Lisa!

Bedankt voor jouw reactie. Er is inderdaad een risico op teleurstelling, maar als ik de vraag niet vriendelijk en duidelijk stel is er onzekerheid en dat is niet gemakkelijk.
DVP waarover ik spreek werkt niet voor een pooier en doet het werk naar eigen zeggen graag. Ik heb momenteel geen reden om daaraan te twijfelen.
In dat geval zou ik er inderdaad ook vol voor gaan! Ik las ook ergens op een forum van oud prostituees dat vele dvp "zonder pooier"' stiekem dromen van een man die ze komt redden uit hun situatie want zij willen het liefst ook een vaste relatie maar ze zijn bang voor afwijzingen vanwege hun werk en ze hebben ook een lage zelfbeeld gekregen en voor jou als klant hoeft ze zich niet te schamen want jij kent haar immers al van haar werk wat het voor haar makkelijker maakt.

In dat geval zou ik er inderdaad ook vol voor gaan! Ik las ook ergens op een forum van oud prostituees dat vele dvp "zonder pooier"' stiekem dromen van een man die ze komt redden uit hun situatie want zij willen het liefst ook een vaste relatie maar ze zijn bang voor afwijzingen vanwege hun werk en ze hebben ook een lage zelfbeeld gekregen en voor jou als klant hoeft ze zich niet te schamen want jij kent haar immers al van haar werk wat het voor haar makkelijker maakt.
Bedankt voor jouw reactie, maar ik zou vriendschap heel mooi vinden. De DVP waarover ik spreek moet voor zover ik weet niet worden gered. Ze doet haar werk graag en is niet alleen.

Hey Elias,

Als er maar geen verliefdheid in het spel is Lisa. Dan kan het prima.

Heel interessant topic! Heel fijn dat er DVP zijn die hun job graag doen én de liefde gevonden 😃 In het bijzonder de verhalen en reacties van @Lisa Lefèvre en @Belle raakten me 👍

Zelf voelde ik zelden gevoelens van verliefdheid of iets wat erop lijkt bij een DVP… Maar de laatste tijd denk ik wel vaak aan een wat mij betreft fantastische DVP uit Gent. Ik voel me gelukkig en rustig bij haar, er is een klik als we samenzijn. Ik zou graag vriendschap willen met haar (al heb ik dat nog niet letterlijk zo gezegd toen ik haar mijn gsm-nummer gaf). Ik weet niet of zij daar ook zo over denkt en ben wat onzeker nu.
Is een beetje wat ik zelf ook meemaak. Belangrijk is dat je open kaart speelt. Als het wederzijds is kan veel lukken. Succes

Ben ook verliefd op een dvp ze weet ervan maar is veel te jong voor mij heeft ook een vriend die ze heel graag ziet.We spreken nog regelmatig af hoor maar verliefdheid gaat over na een tijdje hoor😉
Oooh ben blij dat je het durfde zeggen :love: Geef het een plaatsje en geniet van jullie momentjes samen. Het is dan ook echt wel een zalige jonge vrouw he ;)

Vaak voel je wel aan of iemand verliefd op je is. In het geval van een Dvp kan ik dat niet beantwoorden. Wat ik wel veel gelezen heb is dat sommige dvp's je verliefd laten worden om zoveel mogelijk binnen te halen. Dan klopt die 50% niet meer. Maar zoals gezegd kan ik daar niet over oordelen.

Het onderwerp verliefdheid breng ik ook wel eens ter sprake.
Maar op een heel andere manier.
Ik beloof de dames altijd dat ik NOOIT verliefd op ze zal worden.
Ook al gezien het leeftijdverschil en de soms ook erg goede klik.
Veel dames , zeker die wat onervaren zijn met het fenomeen " paydate" waarderen dit zeer.
Verliefdheid kan je toch niet tegenhouden? 🤷‍♀️
Als het mij overkwam dan genoot ik van dat leuke gevoel.
Kriebels, wandelen op wolkjes, heel de tijd giechelen.
LEUK TOCH! Love it. 😍 Maar bon ik ben dan ook zo een hopeloze romanticus.
+ vrouw. Misschien maakt dat iets uit. 🤔
Wel heb je de realistische kant van het verhaal en dat is dat het soms gewoon niet kan.
Leeftijd, al een bestaande relatie, job, etc etc.
Dus geniet van die 'klik' zou ik zeggen

Oh een verliefdheid kan hartstikke leuk zijn. Maar het kan ook pijnvol zijn bij een afwijzing. Dus dan wordt het inschatten wat je kansen zijn. Als het idd erg klikt, dan kan je dat wel eens testen door simpel een kus te geven (bij een privé afspraak). Reactie zegt dan genoeg.

Oh een verliefdheid kan hartstikke leuk zijn. Maar het kan ook pijnvol zijn bij een afwijzing.
Is misschien voor iedereen weer anders.

Als middelbare scholier ben ik eens verdrietig en onthutst geweest toen een meisje dat op een feetje met mij was gaan zoenen geen verkering wilde maar sindsdien als vowassene eigenlijk alleen maar blij / gelukkig geweest als ik verliefd was op iemand.

Als diegene niet verliefd was op mij, geen punt. Niks minder blij om wanneer ik haar zag.

En als je zelf niet moeilijk gaat doen of haar lastig vallen is het voor haar ook alleen maar leuk, een super-bewonderaar erbij ;-)

Scheelt eventueel ook veel drama want als er twee tegelijk smoorverliefd zijn kan het hard gaan en soms uit de bocht vliegen ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan