Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedankt bwc22. Inderdaad ik ben ben nieuw hier.

Het is hier zeer interessant! Fijn dat DVP hier vrijuit hun gedacht kunnen zeggen; zij spreken uit ervaring en uit het hart 👍
Om terug te komen op je post. Heb je die dvp al veel bezocht. Omdat je gevoelens hebt ed. Of is het iets heel pril? Als je wat voelt, altijd open kaart spelen. Is zij al duidelijk geweest ivm gevoelens?

Om terug te komen op je post. Heb je die dvp al veel bezocht. Omdat je gevoelens hebt ed. Of is het iets heel pril? Als je wat voelt, altijd open kaart spelen. Is zij al duidelijk geweest ivm gevoelens?
Ik heb haar enkele keren bezocht en het was steeds een zeer leuke ervaring en goed gevoel. Zij gaf duidelijk aan dat ze onze afspraakjes zeer aangenaam vond en dat we een klik hebben.

Günther, sorry. Een vogeltje in mijn mailbox fluisterde mij net in dat je het eigenlijk wel goed bedoelde. Ik heb dit fout geïnterpreteerd. Voel mij hier wat ongemakkelijk bij. Dus jij verdiend mijn oprechte excuses
Hou Lisa,
Dat moet dan een heel lief en empathisch sterk vogeltje zijn hè.
Het is je vergeven, kan gebeuren.
Super dat je zo je excuses aanbiedt.

Bedoelde het niet kwetsend ik spreek meer uit mijn eigen ervaring.
Als je het als eigen obeservatie had verwoord dan had het stuk er heel anders uitgezien.

Nu heb je gewoon een stel ongefundeerde stereotypes neergeschreven.

In vergelijking met sommige wandelaars ben ik nog maar een broekie, maar ik kan je vertellen dat ik genoeg dames bezocht heb die dondersgoed wisten waar ze mee bezig waren en ook wat ze er na zouden gaan doen. Eén van de meeste recente is een dame die aan het sparen is om in haar thuisland haar medicijnenstudie te kunnen vervolgen. Die is dus slimmer dan veel van ons hier op het forum!

Natuurlijk ben ik ook tegen onstabiele dames aangelopen, maar denk je soms dat er bij een bank geen rare types werken?

Denk zelf dat je de gemiddelde dvp flink te kort doet.

Als je het als eigen obeservatie had verwoord dan had het stuk er heel anders uitgezien.

Nu heb je gewoon een stel ongefundeerde stereotypes neergeschreven.

In vergelijking met sommige wandelaars ben ik nog maar een broekie, maar ik kan je vertellen dat ik genoeg dames bezocht heb die dondersgoed wisten waar ze mee bezig waren en ook wat ze er na zouden gaan doen. Eén van de meeste recente is een dame die aan het sparen is om in haar thuisland haar medicijnenstudie te kunnen vervolgen. Die is dus slimmer dan veel van ons hier op het forum!

Natuurlijk ben ik ook tegen onstabiele dames aangelopen, maar denk je soms dat er bij een bank geen rare types werken?

Denk zelf dat je de gemiddelde dvp flink te kort doet.
Ja hij heeft het denkik wel niet al te slim verwoord allemaal. Kan het dan nu terug gaan over ❤️❤️❤️ Want ik ben een man opgetrokken uit een blok liefde en ik lees al die haat niet graag

Zijn er hier nog mensen die verliefd zijn op en/of samen zijn met een DVP? Mooi verhalen hier ❤️
Morning, ik kreeg gisteren opnieuw een heel erg mooi verhaal in mijn inbox. Mijn hart maakt dan altijd een sprongetje van enthousiasme.
Elkaar leren kennen tijdens haar werkuren. Vrienden geworden en nadien nam liefde de bovenhand. Ik hoop dat hun wens snel uitkomt en dat die liefde binnenkort mini handjes en voetjes krijgt ❤️

Noem mij maar melig. Maar ik bezwijk bij een Happy end 🥹☺️

Johny heeft diverse relaties gehad. Ook met 'DVP's'. Gingen meestal mis om de zelfde redenen als die met 'niet DVP's.
De DVP dames zowel leren kennen bij de uitoefening van hun vak als daar buiten.
Al die verhalen die ik hier lees over de 'rugzakjes' van de working girls: die zullen niet groter zijn of vaker voorkomen bij niet DVP's. Sterker nog zijn observatie is dat dames uit het vak relatief sneller geneigd zijn wat aan hun problemen tewerken. Ipv te blijven zeuren en klagen.

Als je echt om iemand geeft, accepteer je heel veel, ook haar werk.
Johny heeft eens een relatie gehad met een 'gerechtelijke' arts. Als die op feestjes ging uitleggen hoe je aan de insecten op een lijk kon zien hoeveel weken het ergens gelegen had raakte hij al z'n bonuspunten kwijt. (Persoon in kwestie was een behoorlijk geslaagd / geconserveerd exemplaar, zowel fysiek als mentaal)
John vind dan het 'doornemen van de werkdag' met een DVP vriendin toch een aangenamere afsluiting van de dag.

Johny heeft diverse relaties gehad. Ook met 'DVP's'. Gingen meestal mis om de zelfde redenen als die met 'niet DVP's.
De DVP dames zowel leren kennen bij de uitoefening van hun vak als daar buiten.
Al die verhalen die ik hier lees over de 'rugzakjes' van de working girls: die zullen niet groter zijn of vaker voorkomen bij niet DVP's. Sterker nog zijn observatie is dat dames uit het vak relatief sneller geneigd zijn wat aan hun problemen tewerken. Ipv te blijven zeuren en klagen.

Als je echt om iemand geeft, accepteer je heel veel, ook haar werk.
Johny heeft eens een relatie gehad met een 'gerechtelijke' arts. Als die op feestjes ging uitleggen hoe je aan de insecten op een lijk kon zien hoeveel weken het ergens gelegen had raakte hij al z'n bonuspunten kwijt. (Persoon in kwestie was een behoorlijk geslaagd / geconserveerd exemplaar, zowel fysiek als mentaal)
John vind dan het 'doornemen van de werkdag' met een DVP vriendin toch een aangenamere afsluiting van de dag.
Jammer dat ik niet 😍 en 😂 tegelijk kan antwoorden. Bij deze 🙏

Overigens is de discussie over 'geld' interessant. In 'echtelijke'ruzies schijnt het vaakst om geld te gaan.
In alle 'soorten' relaties probeer je te ontdekken hoeveel de ander om jou geeft, en jij om die ander. Voor de een betekent dat om 'af te zien' op meubel boulvards en fashion outlet stores. Voor de ander hoeveel geld de ander overheeft voor de ander bij de juwelier of gewoon incash.
Mijn ervaring is dat zodra een dame 'zekerheid' in de relatie ervaart geld geen issue meer is.
Daarnaast denk ik dat er meer 'non-dvp' golddiggers zijn dan golddiggers dvp's.
Een dvp heeft mij ooit eens toevertrouwd dat hoge fin. eisen bewust verliefde klanten afschrikt.
In het verlengde hiervan kan je stellen dat veel van de leugentjes van de danes er eigenlijk zijn om de man niet te kwetsen.
'Nee dan kan ik niet, ik moet naar mijn zieke vriendin', terwijl ze gewoon 'ingeroosterd' staat.

Morning, ik kreeg gisteren opnieuw een heel erg mooi verhaal in mijn inbox. Mijn hart maakt dan altijd een sprongetje van enthousiasme.
Elkaar leren kennen tijdens haar werkuren. Vrienden geworden en nadien nam liefde de bovenhand. Ik hoop dat hun wens snel uitkomt en dat die liefde binnenkort mini handjes en voetjes krijgt ❤️

Ik vind het een geinige woordspeling. 't Brengt een 😊 op m'n gezicht.

Melig en super mooi verhaal ❤️😃

ben ooit verliefd geweest op een prostituee. aan het begin vond ik haar heel saai en niet mn type. totdat ik 1x naar binnen was gegaan.

op een of andere manier raakte ze altijd een snaar bij me. als ik bij dr was was het altijd een beetje vriendje vriendinnetje contact.

het duurde 1.5 jaar toen verdwenen de gevoelens. het gaat dus over.

weet nog dat ik dr alles had verteld over mn gevoel voor haar. dat deed ik om eigenlijk afgewezen te worden, immers ik wist ook wel dat we zakelijk contact hadden. ze zei dat ik blij moest zijn dat ze geen misbruik van de situatie maakte.
ze was dus manipulatief ingesteld maarja welke dvp is dat niet. de ondertoon van klanten en prostituees is immers dat we elkaar chanteren met geld.

maar elke afwijzing van haar hielp me om dingen te relativeren, echter mn gevoel bleef nog een tijd hangen.
nu spreek ik haar niet meer immers wat eerder is benoemd verliefdheid laat je anders kijken naar een vrouw.

ben ooit verliefd geweest op een prostituee. aan het begin vond ik haar heel saai en niet mn type. totdat ik 1x naar binnen was gegaan.

op een of andere manier raakte ze altijd een snaar bij me. als ik bij dr was was het altijd een beetje vriendje vriendinnetje contact.

weet nog dat ik dr alles had verteld over mn gevoel voor haar. dat deed ik om eigenlijk afgewezen te worden, immers ik wist ook wel dat we zakelijk contact hadden. ze zei dat ik blij moest zijn dat ze geen misbruik van de situatie maakte.
ze was dus manipulatief ingesteld maarja welke dvp is dat niet. de ondertoon van klanten en prostituees is immers dat we elkaar chanteren met geld.

maar elke afwijzing van haar hielp me om dingen te relativeren, echter mn gevoel bleef nog een tijd hangen.
nu spreek ik haar niet meer immers wat eerder is benoemd verliefdheid laat je anders kijken naar een vrouw.

Sterke heldere recensie!👍
Wat ik hieruit kan opmaken is dat een dvp niet zit te wachten op een verliefde klant ze ziet dat dus als zwakte waar ze gebruik/misbruik van kan maken meer ook niet.
Het is hard om te lezen want stiekem hoop je toch dat je de uitzondering bent en ondanks dat ik dit lees en dat me gezonde verstand ook zegt dat het kansloos is wil ik het toch proberen om me lieveling dvp te versieren of emoties los te maken om haar interesse te wekken. Ik krijg haar simpel weg niet uit mijn hoofd en ik denk ook niet dat 1,5 jaar de oplossing gaat zijn. Ze is kortom geweldig en PRECIES wat ik zoek in een vrouw wat geen enkele vrouw mij ooit heeft gegeven en dan heb ik het helemaal niet over seks

Wat bedoel je met "de ondertoon van klanten en prostituees is immers dat we elkaar chanteren met geld"?

Punt blijft dat best veel mannen het onderscheid tussen gewone relaties en dvp-bezoekjes niet echt snappen.

Zeker als de gfe-aanpak gehanteerd wordt, wordt het best moeilijk voor gevoelige, hunkerende, ietwat goedgelovige mannen.
Ze ontmoeten een dame, de sfeer is goed, de sex is in hun beleving uitmuntend, de klik doet denken dat dit degene is die je prima aanvoelt....het plaatje klopt.

In realiteit belachelijk om er als klant vanuit te gaan dat op basis van een simpel potje sex en een leuke babbel er meer zou kunnen ontstaan, maar het valt me wel op dat een flink aantal mannen 1 favoriete dvp hebben (soms zelfs 2 of 3) waarbij er een soort imaginair favoriet eind-doel is.

Ergens heel dom want die mannen stellen zich enorm kwetsbaar op en zijn een ideale prooi voor een dvp met slechte bedoelingen die het spel slim meespeelt......maar toch durf ik, naief wellicht, te stellen dat er in een aantal gevallen toch iets meer speelt.

Ik noem ze niet, maar ik kan zo 10 schrijvers hier noemen die allemaal bij 1 dame het toch hebben geprobeerd of willen proberen.

Sommigen willen een relatie met een dvp, anderen willen haar uit het vak trekken en beargumenteren dat vaak met: Het kan nooit haar favoriete werk in het leven zijn om eindeloos pikken te zuigen.

Valt wat voor te zeggen hoewel het kort door de bocht is.

Maar toch: Als je bv behoorlijk rijk zou zijn en je geeft een dame de kans om daarin mee te liften is het ook weer moeilijk voor te stellen dat ze doelbewust voor dit vak kiest.

Onafhankelijk zijn zal zeker een rol spelen, maar ik denk dat er maar weinigen zijn die op de middelbare school dachten: Later wil ik hoer worden.

Iemand is er in gerold en aan een bepaalde levensstijl gewend geraakt en het is gewoon een job geworden....hoewel het dat natuurlijk niet echt is.

Toch heb ik de indruk dat veel dames die dit vak uitoefenen er niet snel uit zullen stappen.

Zelfs raam-dames die soms dubbele shifts draaien....je kan er met je hoofd amper bij als je hun schema ziet.

Zes dagen per week achter het raam van 12 uur 's middags tot 2 uur 's nachts, 14 uur op rij rondjes om je as draaien en met je telefoon rommelen, af en toe een klant, of soms een hele serie klanten op rij, kleine break om even wat te eten en weer door.....ieder zijn meug.

Laatst bewerkt:
Qua dvp-verliefdheid: Ik heb er ook eentje waar ik een speciale band mee heb. Al meer dan 4 jaar. Ondanks dat ik in die periode ook in een relatie zat/zit, het ging gewoon door.
En ook flink veel andere dames bezocht in die periode.

Dus je zou denken: Relatie, geen idee of zij al die tijd in haar prive single was (ze zegt van wel), andere bezoekjes, zij haar klanten...wat heb je dan?

We zien elkaar als ze hier is, hebben buiten haar werk meermaals afgesproken en als ze er niet is (toch zo'n 8 maanden per jaar) appen we, nagenoeg elke dag.

Appen is niks natuurlijk, maar er bestaan geen andere dames met wie ik meer dan 4 jaar bijna dagelijks geapped heb.

Ik had verwacht dat de gesprekstof op zou zijn, zij beweert daar ook verbaast over te zijn, ik ben altijd wantrouwend, maar denk toch ook: Als het allemaal schone schijn was zou ze onmogelijk zo lang zo vaak contact hebben gezocht.

1x heb ik haar een aanbod gedaan, maar dat heeft ze toen vriendelijk afgewezen. 'Dat kan nog niet' zei ze letterlijk. De ultieme zoethouder. Achter de exacte waarheid kom je nooit.
Heb daarom veel gevist, maar ben nooit achter het bestaan van een potentiele vriend (of kind) gekomen.

Ook vaak gebeld, geskyped, op een moment had er toch iemand door het beeld moeten lopen zou je denken. Maar misschien is ze single en heeft ze gewoon andere plannen.

Paar keer bewust het contact laten verwateren. Maar na een weekje ging zij dan frequenter en nadrukkelijker appen, zelfs bezorgd in de nachtelijke uren.

Een beetje het mysterie van mijn leven. Zo dichtbij, zo ver weg. Typisch dvp-gedrag wellicht, maar toch zo onverklaarbaar.

Ben ik er ontvankelijk voor? Ongetwijfeld. Ben ik goedgelovig? Valt wel mee. Is dit erg? Een tikje frustrerend is het wel.

Omdat ik in een knusse relatie zit die deels goed aanvoelt maar die toch een andere vorm heeft aangenomen dan in het begin.

Daarom heb ik blijkbaar die behoefte aan wandelen (de spanning!), waar mijn partner deels ook vanaf weet.

Ben erg op haar gesteld, maar weet dat als favo dvp had toegehapt alles ondersteboven was gegaan.

Mijn relatie over (ik zou mijn partner wel gaan missen), niet meer wandelen (als je je einddoel bereikt moet je ook een offer brengen), dame die stopt met haar werk omwille van een relatie, verhuizingen....en dan maar eens zien hoe boeiend het op een day to day manier blijft.

Voor dit moment zie ik het dus vooral als een mooie optelsom: Man van in de veertig heeft vriendin (paar jaartjes jonger) aan wie hij gehecht is, een favoriete dame (jaartje of 15 jonger) met wie hij echt al heel lang een intensief contact onderhoudt en bezoekt daarnaast een keur aan spannende dames (waarvan hij met sommige ook wel eens buiten het werk afspreekt).

Jezus, wat een lap tekst weer. Nou ja, hebben jullie wat te lezen.

Laatst bewerkt:
Zou interessant zijn mocht er ook een topic zijn verliefd op een klant, vanuit het oogpunt van een DVP. Of bestaat dat misschien al?

Los daarvan vind ik het topic hier 👍 interessant.
Alles kan maar zal niet veel voorkomen. Ze zien echt heel veel mannen. Meer dan andersom. Denk ook niet dat dat veel gebeurd. Initiatief komt denk voor het grootste gedeelte van de klant.

Zou interessant zijn mocht er ook een topic zijn verliefd op een klant, vanuit het oogpunt van een DVP. Of bestaat dat misschien al?

Los daarvan vind ik het topic hier 👍 interessant.
Ik ben bang dat we daarin minder dvp's aan het woord krijgen.

Hooguit @Belle @Luna @Lisa Lefèvre en @JokePrive die stiekem allevier verliefd zijn op mij....😂

Sorry, kon het niet laten dames! 😉

Ik ben bang dat we daarin minder dvp's aan het woord krijgen.

Hooguit @Belle @Luna @Lisa Lefèvre en @JokePrive die stiekem allevier verliefd zijn op mij....😂

Sorry, kon het niet laten dames! 😉
Ging net een blogje schrijven over jou. Mijn charmante prins op het witte paard met een lans die mij naar de zevende hemel brengt. 😏👌🏻😂
Kidding.

Beffen is ❤️ heb ik al meermaals gemerkt. Het moeten niet enkel de mannen zijn die genieten.
Beffen bij een dvp vind ik nou niet echt fris, als ik eerlijk ben. Zoiets doe je eigenlijk alleen met iemand waar je een relatie mee hebt, en niet bij de eerste de beste. Persoonlijk vind ik beffen rond uit smerig, maar zou dit alleen doen om die ene dame een plezier te doen.

Terug
Bovenaan Onderaan