Qua dvp-verliefdheid: Ik heb er ook eentje waar ik een speciale band mee heb. Al meer dan 4 jaar. Ondanks dat ik in die periode ook in een relatie zat/zit, het ging gewoon door.
En ook flink veel andere dames bezocht in die periode.
Dus je zou denken: Relatie, geen idee of zij al die tijd in haar prive single was (ze zegt van wel), andere bezoekjes, zij haar klanten...wat heb je dan?
We zien elkaar als ze hier is, hebben buiten haar werk meermaals afgesproken en als ze er niet is (toch zo'n 8 maanden per jaar) appen we, nagenoeg elke dag.
Appen is niks natuurlijk, maar er bestaan geen andere dames met wie ik meer dan 4 jaar bijna dagelijks geapped heb.
Ik had verwacht dat de gesprekstof op zou zijn, zij beweert daar ook verbaast over te zijn, ik ben altijd wantrouwend, maar denk toch ook: Als het allemaal schone schijn was zou ze onmogelijk zo lang zo vaak contact hebben gezocht.
1x heb ik haar een aanbod gedaan, maar dat heeft ze toen vriendelijk afgewezen. 'Dat kan nog niet' zei ze letterlijk. De ultieme zoethouder. Achter de exacte waarheid kom je nooit.
Heb daarom veel gevist, maar ben nooit achter het bestaan van een potentiele vriend (of kind) gekomen.
Ook vaak gebeld, geskyped, op een moment had er toch iemand door het beeld moeten lopen zou je denken. Maar misschien is ze single en heeft ze gewoon andere plannen.
Paar keer bewust het contact laten verwateren. Maar na een weekje ging zij dan frequenter en nadrukkelijker appen, zelfs bezorgd in de nachtelijke uren.
Een beetje het mysterie van mijn leven. Zo dichtbij, zo ver weg. Typisch dvp-gedrag wellicht, maar toch zo onverklaarbaar.
Ben ik er ontvankelijk voor? Ongetwijfeld. Ben ik goedgelovig? Valt wel mee. Is dit erg? Een tikje frustrerend is het wel.
Omdat ik in een knusse relatie zit die deels goed aanvoelt maar die toch een andere vorm heeft aangenomen dan in het begin.
Daarom heb ik blijkbaar die behoefte aan wandelen (de spanning!), waar mijn partner deels ook vanaf weet.
Ben erg op haar gesteld, maar weet dat als favo dvp had toegehapt alles ondersteboven was gegaan.
Mijn relatie over (ik zou mijn partner wel gaan missen), niet meer wandelen (als je je einddoel bereikt moet je ook een offer brengen), dame die stopt met haar werk omwille van een relatie, verhuizingen....en dan maar eens zien hoe boeiend het op een day to day manier blijft.
Voor dit moment zie ik het dus vooral als een mooie optelsom: Man van in de veertig heeft vriendin (paar jaartjes jonger) aan wie hij gehecht is, een favoriete dame (jaartje of 15 jonger) met wie hij echt al heel lang een intensief contact onderhoudt en bezoekt daarnaast een keur aan spannende dames (waarvan hij met sommige ook wel eens buiten het werk afspreekt).
Jezus, wat een lap tekst weer. Nou ja, hebben jullie wat te lezen.