Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@knightrider Weer twee top teksten.
Ik ga zeker met je mee dat er mannen zijn, ook hier die denken dat ze een dame wel uit het vak kunnen krijgen.

Op GR zie je inderdaad soms dingen die doen vermoeden dat er meer aan de hand is dan gewoon een goede klik, in ieder geval van de kant van de man.

Zelf bezoek ik maar een paar dames en de reden daarvoor is dat voor mij de klik belangrijk is. Mijn zak legen, om het plat te zeggen, kan ik ook onder de douche.

Heb bezoeken gehad met supersex, maar toch miste er iets waardoor ik niet terug gegaan ben.

Misschien is bij mijn vaste dames de klik gespeeld, maar dat maakt mij niet uit. Ik voel mij goed en welkom.

@4_eyes een klik hebben vind ik ook belangrijk.

Het gaat voor mij om samen genieten (zij en ik), wederzijds respect en eerlijkheid (al begrijp ik dat we niet alles kunnen delen). Helaas is er nog steeds een groot taboe op sekswerk :( Als een DVP haar werk graag doet en het kan combineren met de rest van haar leven (bijvoorbeeld een gezin), zoals ik in dit topic al meermaals heb gelezen, zie ik geen reden om ze uit het vak te proberen krijgen.

Punt blijft dat best veel mannen het onderscheid tussen gewone relaties en dvp-bezoekjes niet echt snappen.

Zeker als de gfe-aanpak gehanteerd wordt, wordt het best moeilijk voor gevoelige, hunkerende, ietwat goedgelovige mannen.
Ze ontmoeten een dame, de sfeer is goed, de sex is in hun beleving uitmuntend, de klik doet denken dat dit degene is die je prima aanvoelt....het plaatje klopt.

In realiteit belachelijk om er als klant vanuit te gaan dat op basis van een simpel potje sex en een leuke babbel er meer zou kunnen ontstaan, maar het valt me wel op dat een flink aantal mannen 1 favoriete dvp hebben (soms zelfs 2 of 3) waarbij er een soort imaginair favoriet eind-doel is.

Ergens heel dom want die mannen stellen zich enorm kwetsbaar op en zijn een ideale prooi voor een dvp met slechte bedoelingen die het spel slim meespeelt......maar toch durf ik, naief wellicht, te stellen dat er in een aantal gevallen toch iets meer speelt.

Ik noem ze niet, maar ik kan zo 10 schrijvers hier noemen die allemaal bij 1 dame het toch hebben geprobeerd of willen proberen.

Sommigen willen een relatie met een dvp, anderen willen haar uit het vak trekken en beargumenteren dat vaak met: Het kan nooit haar favoriete werk in het leven zijn om eindeloos pikken te zuigen.

Valt wat voor te zeggen hoewel het kort door de bocht is.

Maar toch: Als je bv behoorlijk rijk zou zijn en je geeft een dame de kans om daarin mee te liften is het ook weer moeilijk voor te stellen dat ze doelbewust voor dit vak kiest.

Onafhankelijk zijn zal zeker een rol spelen, maar ik denk dat er maar weinigen zijn die op de middelbare school dachten: Later wil ik hoer worden.

Iemand is er in gerold en aan een bepaalde levensstijl gewend geraakt en het is gewoon een job geworden....hoewel het dat natuurlijk niet echt is.

Toch heb ik de indruk dat veel dames die dit vak uitoefenen er niet snel uit zullen stappen.

Zelfs raam-dames die soms dubbele shifts draaien....je kan er met je hoofd amper bij als je hun schema ziet.

Zes dagen per week achter het raam van 12 uur 's middags tot 2 uur 's nachts, 14 uur op rij rondjes om je as draaien en met je telefoon rommelen, af en toe een klant, of soms een hele serie klanten op rij, kleine break om even wat te eten en weer door.....ieder zijn meug.
Qua dvp-verliefdheid: Ik heb er ook eentje waar ik een speciale band mee heb. Al meer dan 4 jaar. Ondanks dat ik in die periode ook in een relatie zat/zit, het ging gewoon door.
En ook flink veel andere dames bezocht in die periode.

Dus je zou denken: Relatie, geen idee of zij al die tijd in haar prive single was (ze zegt van wel), andere bezoekjes, zij haar klanten...wat heb je dan?

We zien elkaar als ze hier is, hebben buiten haar werk meermaals afgesproken en als ze er niet is (toch zo'n 8 maanden per jaar) appen we, nagenoeg elke dag.

Appen is niks natuurlijk, maar er bestaan geen andere dames met wie ik meer dan 4 jaar bijna dagelijks geapped heb.

Ik had verwacht dat de gesprekstof op zou zijn, zij beweert daar ook verbaast over te zijn, ik ben altijd wantrouwend, maar denk toch ook: Als het allemaal schone schijn was zou ze onmogelijk zo lang zo vaak contact hebben gezocht.

1x heb ik haar een aanbod gedaan, maar dat heeft ze toen vriendelijk afgewezen. 'Dat kan nog niet' zei ze letterlijk. De ultieme zoethouder. Achter de exacte waarheid kom je nooit.
Heb daarom veel gevist, maar ben nooit achter het bestaan van een potentiele vriend (of kind) gekomen.

Ook vaak gebeld, geskyped, op een moment had er toch iemand door het beeld moeten lopen zou je denken. Maar misschien is ze single en heeft ze gewoon andere plannen.

Paar keer bewust het contact laten verwateren. Maar na een weekje ging zij dan frequenter en nadrukkelijker appen, zelfs bezorgd in de nachtelijke uren.

Een beetje het mysterie van mijn leven. Zo dichtbij, zo ver weg. Typisch dvp-gedrag wellicht, maar toch zo onverklaarbaar.

Ben ik er ontvankelijk voor? Ongetwijfeld. Ben ik goedgelovig? Valt wel mee. Is dit erg? Een tikje frustrerend is het wel.

Omdat ik in een knusse relatie zit die deels goed aanvoelt maar die toch een andere vorm heeft aangenomen dan in het begin.

Daarom heb ik blijkbaar die behoefte aan wandelen (de spanning!), waar mijn partner deels ook vanaf weet.

Ben erg op haar gesteld, maar weet dat als favo dvp had toegehapt alles ondersteboven was gegaan.

Mijn relatie over (ik zou mijn partner wel gaan missen), niet meer wandelen (als je je einddoel bereikt moet je ook een offer brengen), dame die stopt met haar werk omwille van een relatie, verhuizingen....en dan maar eens zien hoe boeiend het op een day to day manier blijft.

Voor dit moment zie ik het dus vooral als een mooie optelsom: Man van in de veertig heeft vriendin (paar jaartjes jonger) aan wie hij gehecht is, een favoriete dame (jaartje of 15 jonger) met wie hij echt al heel lang een intensief contact onderhoudt en bezoekt daarnaast een keur aan spannende dames (waarvan hij met sommige ook wel eens buiten het werk afspreekt).

Jezus, wat een lap tekst weer. Nou ja, hebben jullie wat te lezen.
Je weet de zaken goed te formulieren. Ik lees dat graag. Geeft mij hersenbrandstof.

Omdat ik dat geil vind. Van mij moet ze zelfs niet ruiken naar roosjes. De geur van een opgewonden vagina is hemels. Maar het allerliefste van al lik ik mijn eigen sperma er zelf nog uit ook. En dan tongzoenen. Zo..... Leef je nog? Of is alleen je maag gedraaid nu?
Haha...daarom desinfecteer ik dames grondig nadat ze bij jou langs zijn geweest. 😉 🧼 💦

@knightrider Weer twee top teksten.
Ik ga zeker met je mee dat er mannen zijn, ook hier die denken dat ze een dame wel uit het vak kunnen krijgen.

Op GR zie je inderdaad soms dingen die doen vermoeden dat er meer aan de hand is dan gewoon een goede klik, in ieder geval van de kant van de man.

Zelf bezoek ik maar een paar dames en de reden daarvoor is dat voor mij de klik belangrijk is. Mijn zak legen, om het plat te zeggen, kan ik ook onder de douche.

Heb bezoeken gehad met supersex, maar toch miste er iets waardoor ik niet terug gegaan ben.

Misschien is bij mijn vaste dames de klik gespeeld, maar dat maakt mij niet uit. Ik voel mij goed en welkom.
Dank en ik denk dat ik er ook ongeveer zo in sta.

Hoewel ik een paar dames vaker bezoek die me qua persoonlijkheid niet zo boeien maar wiens lijven me wel enorm weten te bekoren.
Maar de combi maakt het idd nog specialer.

Alleen bij die ene maakt het me overigens uit of het echt is of niet.
Bij andere dames met wie ik een soort gfe heb, denk ik dat we beide die vorm verkiezen dus dan zal het wel soort van echt zijn, maar een beetje gespeeld is ook niet erg.....want dan speelt ze het toch voor jou.

Beffen bij een dvp vind ik nou niet echt fris, als ik eerlijk ben. Zoiets doe je eigenlijk alleen met iemand waar je een relatie mee hebt, en niet bij de eerste de beste. Persoonlijk vind ik beffen rond uit smerig, maar zou dit alleen doen om die ene dame een plezier te doen.

Neem samen een douche voordat je eraan begint.

Dan nog. Ik begin er ook niet aan hoor.

Ik lik hooguit ergens waarvan ik weet dat ik de enige ben die daar de afgelopen maand of meer is geweest.
Die zwengels van die mannen hier was je er niet zomaar even af.
Zoals @Lisa Lefèvre al eens schreef hebben veel dames een olifantenhuid, daar dringt echt niks in door hoor. 😉

Het gaat hier een speeksel en sperma, niet om benzeen ofzo.

Ik ben eerder dit jaar een keer bij een prachtige DVP geweest die haar GFE zo goed deed dat ik achteraf bepaalde gevoelens voor haar had. Was ik verliefd? Misschien wel een klein beetje, of net niet. Ik ben sindsdien niet meer langs geweest; bang voor mijn gevoelens… Voortaan wil ik meer mijn gevoelens volgen en erover praten.

Laatst bewerkt:
eerlijk gezegd vindt ik het om onbeschermde sex te hebben met een prostituee respectloos naar je partner toe. Sorry dat ik het zo direct zegt, ik begrijp er ook niks van.
Stel dat je hiv oploopt, wat zeg je dan tegen haar? laat staan dat je haar ook besmet?
Misschien vind je mij een moraalridder, maar het gat niet alleen om de gezondheid van je zelf maar ook om die van je partner.
Wie heeft het over onbeschermde sex?
Pzc is "onbeschermd" ja, maar jij begint meteen over aids..., daar is wel "meer" voor nodig.
😵‍💫

Ben het 2 x geweest en een soort van relatie maar dat draaide op stront uit.
Zoiezo ben je in verhouding met een dvp bezoek goedkoper uit dan een relatie met of zonder dvp.
Ik heb mijn lesje wel geleerd, ik hou het bij wandelen en alle bijkomende viespeukerij 😉😀
Kan je zeggen waarom het op stront uitdraaide? Ik vraag het gewoon uit interesse.

Kan je zeggen waarom het op stront uitdraaide? Ik vraag het gewoon uit interesse.

Bij mij een gevalletje net als het raceautootje voor de supermart....zodra het geld op is ben je klaar en mag er een ander jongetje , zo moet je het een beetje zien😉

Aangaande GFE dat als dienst aangeboden wordt, de enige die dit echt kan bieden is je GF. De dame die het aanbiedt kent jou niet. Waaruit zou moeten blijken dat het GFE is en in hoeverre verschilt het van haar overige repertoire?
Daar heb je helemaal gelijk in, maar er zijn er die het letterlijk opvatten.

Had zelfs een keer een dame die vroeg of ik voor meerprijs een gfe wilde en toen ik dacht: nee, niet nodig....ging ze een uur onvriendelijk doen....haha....

Had zelfs een keer een dame die vroeg of ik voor meerprijs een gfe wilde en toen ik dacht: nee, niet nodig....ging ze een uur onvriendelijk doen....haha....
En dus toch een zeer realistische GFE gekregen. Ben je er nog een keer heen gegaan voor de goedmaak sex? 😂

Aangaande GFE dat als dienst aangeboden wordt, de enige die dit echt kan bieden is je GF. De dame die het aanbiedt kent jou niet. Waaruit zou moeten blijken dat het GFE is en in hoeverre verschilt het van haar overige repertoire?
Volgens Wikipedia (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Girlfriend_Experience) is een GFE "een term voor een seksuele ontmoeting waarin zowel de cliënt als de prostituee deelnemen aan wederzijds seksueel genot en een zekere mate van emotionele intimiteit. De prostituee doet alsof ze de vriendin is van de cliënt. Een Girlfriend Experience is een ervaring in het grensgebied tussen een financiële transactie en een romantische relatie".
Zien jullie dat ook zo?

Volgens Wikipedia (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Girlfriend_Experience) is een GFE "een term voor een seksuele ontmoeting waarin zowel de cliënt als de prostituee deelnemen aan wederzijds seksueel genot en een zekere mate van emotionele intimiteit. De prostituee doet alsof ze de vriendin is van de cliënt. Een Girlfriend Experience is een ervaring in het grensgebied tussen een financiële transactie en een romantische relatie".
Zien jullie dat ook zo?
naar mijn idee kan je beter met jou vraag een nieuw topic aanmaken.

Ben het 2 x geweest en een soort van relatie maar dat draaide op stront uit.
Zoiezo ben je in verhouding met een dvp bezoek goedkoper uit dan een relatie met of zonder dvp.
Ik heb mijn lesje wel geleerd, ik hou het bij wandelen en alle bijkomende viespeukerij 😉😀
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ook niet van plan. Komt niks dan ellende van. Relatie met een dvp is haast masochisme. Mijn advies is niet aan beginnen.
Ik vindt het al erg genoeg als je vaak bij een dvp komt je dan heel vaak wordt geclaimd. Kom je bv even niet omdat je op vakantie was krijg je bij je volgende bezoek allerlei verwijten naar je hoofd geslingerd. Twee keer gehad dus dat viel mee. Wel dames waarbij ik al meer dan 10 jaar kwam. Gelijk afscheid genomen. Maar ik ga nu off topic..

Als gfe aan meerprijs wordt aangeboden is dat al onvriendelijk op zich.
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ook niet van plan. Komt niks dan ellende van. Relatie met een dvp is haast masochisme. Mijn advies is niet aan beginnen.
Ik vindt het al erg genoeg als je vaak bij een dvp komt je dan heel vaak wordt geclaimd. Kom je bv even niet omdat je op vakantie was krijg je bij je volgende bezoek allerlei verwijten naar je hoofd geslingerd. Twee keer gehad dus dat viel mee. Wel dames waarbij ik al meer dan 10 jaar kwam. Gelijk afscheid genomen. Maar ik ga nu off topic..
Of als je toevallig eens bij een andere dvp bent geweest dat ze dan zelf jaloers worden...... Euh what?? Vroeger wel eens voor gehad dat ik dan ergens anders ging en dat ze dan opeens anders begon te doen. Claimen kan dus idd "both ways"

Relatie met een dvp is haast masochisme. Mijn advies is niet aan beginnen.
Ik vindt het al erg genoeg als je vaak bij een dvp komt je dan heel vaak wordt geclaimd.
Helemaal mee eens, waarom zo nodig een relatie prostituee? Zoek liever een " gewone" vrouw om een relatie mee te beginnen. Ga naar de dames van plezier toe, neuk of desnoods bef ze, maar hou het daarbij, dan bespaar je je zelf een hoop ellende.

Ik bezoek al jaren de zelfde raamdame. Wij hebben best een klik en we weten wat we aan elkaar hebben. Ze wees laatst iemand af omdat ze mij het plein op zag komen. Conclusies hieraan verbinden gaat mij echter veel te ver. Het is haar beroep en mijn hobby en daar blijft het bij. Dus geen relatie en Ik voel mij ook niet geclaimd.

Terug
Bovenaan Onderaan