Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel interessant wat je verteld. Want ik ben helaas verliefd geraakt op een dvp en het is eentje die heeeeel populair is ze heeft letterlijk om de half uur een klant en ik weet ook dat ze niks in mij ziet en ik vind het moeilijk allemaal ik word soms gek van jaloezie vooral als ik van haar hoor hoe leuk ze het heeft met andere klanten. Het is een type vrouw die ik zeker zou willen hebben als mijn eigen vrouw als ik haar op een andere manier had leren kennen en ik merk dat ik inderdaad te intiem word met haar te persoonlijk en ze begint het door te krijgen dat ik haar echt leuk vind dus ik zal mezelf ook beschermen om het wat zakelijker te houden om te voorkomen dat ze misbruik gaat maken van mij door te simuleren dat ze ook gevoelens heeft voor mij. Het is heel moeilijk allemaal je hebt toch gewoon seks met een vrouw die jij zelf hebt uitgekozen waar jij zelf voor hebt gekozen om voor haar te betalen dus daaruit kan je al opmaken dat het je type is en als je daar dan seks mee hebt dan blijf je niet gevoelloos. Maargoed ik waardeer deze reactie van jou want ik kan er wel wat mee en ik zal er voor waken om mijn gevoelens onder controle te houden
Ik zou dat toch ook niet willen weten dat ze het leuk heeft met andere klanten. Is ook niet fair van haar dat ze jou hier van details verteld.

Nu ik het nog terug leest, lijkt het wel alsof ze je een soort van vernederd en daar nog genoegen in heeft.
Ik zal als ik jou was de raad van @Patrick Was opvolgen en er nooit meer heen gaan.
Je verdiend beter dan zo'n wijf
Misschien heeft ze het niet door. Er lopen zoveel wandelaars rond die niet bepaald goed zijn onderlegd qua sociale vaardigheden. Als ik de tekst lees zonder interpunctie dan is dat eerder de reden.

Ik zie weinig probleem in het feit dat een DVP vertelt dat ze het leuk heeft met een klant. Ze zal dit alleen doen met een klant waarvoor ze geen geveolens heeft dus het lijkt me een prima signaal dat het niet wederzijds is. Om zo'n dame nu meteen een takkewijf te noemen, is wat mij betreft complete onzin.
Ik heb nog nooit een dvp meegemaakt die dat deed. Wie vindt dat prettig om te horen?
Je moet een tegen een dvp zeggen dat je het leuk hebt gehad met een concurrent. Bv tegen een raamdame dat je het vorige week zo leuk hebt gehad met haar buurvrouw. Of nog beter dat die dvp zegt dat het zo leuk was met die klant omdat dat zo'n knappe man was met een grote lul.
Takkewijf is nog mild. Als er eentje dat bij mij flikt kom ik daar nooit meer. Absurd gewoon!

Misschien is de wandelaar gewoon selectief he. Blijven vrouwen, die houden van praten en van roddelen.
En gezien het gemeenschappelijk onderwerp wandelen is is het niet gek dat ze over andere klanten begint.
De vaste raamdame waar ik nu heen ga is ook een prater en vertelt volop over andere klanten. Maar wel geanonimiseerd en
meer over klanten met vreemde verzoeken. Niet in de trant van; die neukte geweldig of die had een lul van 2 cm.
En misschien vertelt de dvp van alles en nog wat maar bleven die zaken hangen bij de wandelaar omdat dat pijnlijk was om te horen.
Ik geloof er niet echt in dat de dvp zo snel alleen maar zulke verhalen zou vertellen bewust. En als ze dat idd doet is het wel echt een rotstreek.
Je hoeft als dvp niet iedereen leuk te vinden en niet iedereen hoeft goed te zijn in seks, maar op deze manier ermee confronteren is heel naar en onmenselijk.
Ik zou nog 1 keer gaan en goed luisteren wat ze allemaal vertelt en of je niet gewoon selectie bent in het oppikken. En zo niet idd kappen.
Ben wel benieuwd wie het is overigens (als je het wil delen uiteraard).

Dan verschillen onze meningen. Het is wel apart dat je hier zo heftig op reageert aangezien het een zakelijke dienstverlening is. Het wordt pas lastig (en dat is ook het onderwerp van deze hele discussie) wanneer je emotie laat meetellen.
Voor een DVP is het werk, geen sociale werk!. Helaas komt dat voor veel dames er wel bij kijken maar dat komt omdat de wandelaars hun emotie/gevoelens niet kunnen conrtoleren.

Misschien is de wandelaar gewoon selectief he. Blijven vrouwen, die houden van praten en van roddelen.
En gezien het gemeenschappelijk onderwerp wandelen is is het niet gek dat ze over andere klanten begint.
De vaste raamdame waar ik nu heen ga is ook een prater en vertelt volop over andere klanten. Maar wel geanonimiseerd en
meer over klanten met vreemde verzoeken. Niet in de trant van; die neukte geweldig of die had een lul van 2 cm.
En misschien vertelt de dvp van alles en nog wat maar bleven die zaken hangen bij de wandelaar omdat dat pijnlijk was om te horen.
Ik geloof er niet echt in dat de dvp zo snel alleen maar zulke verhalen zou vertellen bewust. En als ze dat idd doet is het wel echt een rotstreek.
Je hoeft als dvp niet iedereen leuk te vinden en niet iedereen hoeft goed te zijn in seks, maar op deze manier ermee confronteren is heel naar en onmenselijk.
Ik zou nog 1 keer gaan en goed luisteren wat ze allemaal vertelt en of je niet gewoon selectie bent in het oppikken. En zo niet idd kappen.
Ben wel benieuwd wie het is overigens (als je het wil delen uiteraard).
Buiten je stelling dat vrouwen van praten en roddelen houden (in mijn ogen wel erg generaliserend) ben ik het volledig met je eens.

Ik heb nog nooit een dvp meegemaakt die dat deed. Wie vindt dat prettig om te horen?
Je moet een tegen een dvp zeggen dat je het leuk hebt gehad met een concurrent. Bv tegen een raamdame dat je het vorige week zo leuk hebt gehad met haar buurvrouw. Of nog beter dat die dvp zegt dat het zo leuk was met die klant omdat dat zo'n knappe man was met een grote lul.
Takkewijf is nog mild. Als er eentje dat bij mij flikt kom ik daar nooit meer. Absurd gewoon!
Zo zwart-wit zie ik het niet echt. Ik vertel ook af en toe wat ik aan bezoekjes heb gedaan en hoe het was, soms vragen dvp's er ook naar.
En dan moet je het niet vertellen in de zin van; ze was veel lekkerder of beter dan jou, maar gewoon hoe de ervaring was, geanonimiseerd.
Niets mis mee. En als de dvp daar jaloers op gaat zijn moet ze maar jou uit vragen en proberen je vriendin te zijn.
Best vreemd toch dat op het moment dat jij haar verlaat zij die avond nog door 5 man volgepompt gaat worden, maar jij mag niet zeggen dat je het leuk had
met een ander dvp omdat ze anders jaloers wordt of haar trots gekrent is? Weird voor mij.

Maar volgens mij heeft @Leipemarco niet aan haar verteld dat hij verliefd is?
Stukje uit zijn relaas geknipt:"...en ze begint het door te krijgen dat ik haar echt leuk vind...".

Niet verteld, maar ze weet het waarschijnlijk wel.

@Leipemarco Al je haar toch wil blijven zien dan kan je je uitspreken over wat je voelt, maar wellicht ook eens een opmerking maken dat je het liever over jullie en het nu hebt en dat andere mannen niet je interesse gebied is.

Dan verschillen onze meningen. Het is wel apart dat je hier zo heftig op reageert aangezien het een zakelijke dienstverlening is. Het wordt pas lastig (en dat is ook het onderwerp van deze hele discussie) wanneer je emotie laat meetellen.
Voor een DVP is het werk, geen sociale werk!. Helaas komt dat voor veel dames er wel bij kijken maar dat komt omdat de wandelaars hun emotie/gevoelens niet kunnen conrtoleren.
Ik vind nochtans dat sekswerk net een heel grote sociale factor heeft. Komt de branche ook alleen maar ten goede. Met bandwerk of kil gedoe is die sector niks gebaat.

Stukje uit zijn relaas geknipt:"...en ze begint het door te krijgen dat ik haar echt leuk vind...".

Niet verteld, maar ze weet het waarschijnlijk wel.

@Leipemarco Al je haar toch wil blijven zien dan kan je je uitspreken over wat je voelt, maar wellicht ook eens een opmerking maken dat je het liever over jullie en het nu hebt en dat andere mannen niet je interesse gebied is.
Dit zou ik dus absoluut niet doen. Als je het onderwerp zo afkapt laat dat juist zien hoe relevant zij is en hoe confronterend haar verhalen zijn voor jou.
En tegelijkertijd ook hoe onzeker je bent. Als je duidelijk wil hinten dat je smoorverliefd bent moet je dit vooral doen, maar dat wil je niet, moet je niet willen.

Als zij daarover begint zou ik lekker over een ander bezoek van jou beginnen te praten waar je het erg goed had, en ook lekker aandikken en lichtjes provoceren, kijken wat ze doet.
Ik denk dat de kans 99% is dat ze geen bijzonder reactie zal geven en misschien zelfs geinteresseerd doorvraagt en er een leuk gesprek volgt. Prima, dan weet je ook dat ze geen gevoelens heeft oid, dan is dat confirmed.
En valt misschien bij jou het kwartje dat het gewoon een zakelijk transactie is en je lekker van haar moet genieten zonder emoties te hebben. Net zoals zij geen emoties heeft voor jou of ieder ander klant.

En als ze wel heftig reageert is het inderdaad een raar wijf, dan zou ik het volledig afkappen en nooit meer bezoeken.

Ehm, dames in privehuizen hebben mij dat wel eens gevraagd, hoor; met wie ik nog meer daar ben geweest en hoe dat was. Dat houd ik dan altijd kort en op de vlakte: "goed" of "leuk" of "het klikte niet zo", that's it. Maar het is niet alsof ze er allergisch voor zijn om het te weten.

Dit zou ik dus absoluut niet doen. Als je het onderwerp zo afkapt laat dat juist zien hoe relevant zij is en hoe confronterend haar verhalen zijn voor jou.
En tegelijkertijd ook hoe onzeker je bent. Als je duidelijk wil hinten dat je smoorverliefd bent moet je dit vooral doen, maar dat wil je niet, moet je niet willen.

Als zij daarover begint zou ik lekker over een ander bezoek van jou beginnen te praten waar je het erg goed had, en ook lekker aandikken en lichtjes provoceren, kijken wat ze doet.
Niet helemaal mee eens. Ik ben zelf niet verliefd op een dvp, en in de tien jaar dat ik wandel, ook nooit geweest. Toch zit ik er ook niet op te wachten om van hen verhalen te horen over andere klanten. Een opmerking hier of daar ("de vorige was vervelend" heb ik bijv wel eens gehoord) vind ik tot daar aan toe. Maar als ik met een meisje op de kamer ben, moet die tijd even tussen haar en mij zijn. Ook al weet ik dat ze voor en na mij anderen neukt, hoef ik daar nou niet over te horen. Laat mij even in die (GFE) illusie dat er alleen zij en ik bestaan.

Daarnaast wil ik ook geen beelden in m'n hoofd van het meisje, waarmee ik aan het neuken ben, met andere klanten. Dat heeft niks met verliefdheid te maken, of onzekerheid, maar puur een persoonlijke voorkeur. Ik vind het dan ook een nogal boude commentaar van je.

Nog los van het feit dat ik vind dat volwassenen direct en open met elkaar moeten kunnen communiceren, en niet de toer van passieve-aggressieve spelletjes op gaan.

Ik ben het verder wel met je eens dat het een zakelijke transactie moet blijven, en dat je aan verliefdheden beter niet kunt beginnen, en moet stoppen een dvp te bezoeken als je zulke gevoelens begint te merken.

Nee dat is belachelijk. Zit ook niet te wachten op verhalen over een vervelende huisbaas.
Ik betaal ook niet om verhalen te horen over andere klanten. Te bezopen voor woorden en zeker ongevraagd.
Blijkbaar verschillen we van mening. Ik vind het geen enkel probleem om over eigenaardige voorkeuren of wensen van andere klanten te praten. Ook persoonlijke omstandigheden van dames hebben mijn interesse. Ik snap dat jij dit niet waardeert maar vraag dan ook niet hetzelfde van de dame. Dus drin, drop en draf. 😜

Niet helemaal mee eens. Ik ben zelf niet verliefd op een dvp, en in de tien jaar dat ik wandel, ook nooit geweest. Toch zit ik er ook niet op te wachten om van hen verhalen te horen over andere klanten. Een opmerking hier of daar ("de vorige was vervelend" heb ik bijv wel eens gehoord) vind ik tot daar aan toe. Maar als ik met een meisje op de kamer ben, moet die tijd even tussen haar en mij zijn. Ook al weet ik dat ze voor en na mij anderen neukt, hoef ik daar nou niet over te horen. Laat mij even in die (GFE) illusie dat er alleen zij en ik bestaan.

Daarnaast wil ik ook geen beelden in m'n hoofd van het meisje, waarmee ik aan het neuken ben, met andere klanten. Dat heeft niks met verliefdheid te maken, of onzekerheid, maar puur een persoonlijke voorkeur. Ik vind het dan ook een nogal boude commentaar van je.

Nog los van het feit dat ik vind dat volwassenen direct en open met elkaar moeten kunnen communiceren, en niet de toer van passieve-aggressieve spelletjes op gaan.

Ik ben het verder wel met je eens dat het een zakelijke transactie moet blijven, en dat je aan verliefdheden beter niet kunt beginnen, en moet stoppen een dvp te bezoeken als je zulke gevoelens begint te merken.

Dit is exact de reden dat deze thread 30 pagina's lang is en er nog steeds comments gepost worden.
Omdat mannen met een verkeerde verwachting naar een dvp gaan. Waarom wil je een gfe/illusie?
Je weet dat ze alleen om jouw geld geeft, als je er niet voor betaalt zou ze niet eens 5 minuten met jou willen zijn.
Of met een ander klant. Als jij deze illusie wil is het niet gek dat je op een gegeven moment realiteit en jouw illusie door elkaar haalt en gevoelens beginnen te komen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat het aan het begin van het wandelen verkeerd gaat en niet halverwege.
Als je een gfe wil en liefde/knuffels nodig hebt moet je echt een relatie zoeken en niet proberen dit met een dvp te sussen.
En als je dat wel doet niet klagen dat je verliefd wordt en dat ze 5K per maand vraagt voor een relatie of jou doodleuk vertelt dat ze die dag door 10 andere mannen gepakt is.
Dat is wel de waarheid.

Ik heb inmiddels wel een paar x meegemaakt (tijdens bezoekjes aan clubs/privehuizen/salons) dat ik een dame tegenkom/zie waar ik al vaker geweest ben, maar die x met een andere dame mee ga (gewoon voor variatie of omdat zij zelf bezet was). Vaker wel dan niet refereert dame 1 dan de date daarop terug daaraan en vraagt naar hoe de date was met dame 2.

Als het echt ruk was zeg dan ik dat gewoon, maar als het goed danwel super was laat ik het meestal een beetje 'in het midden' door zoiets te zeggen als 'ja....was leuk' terwijl ik echt of nep even terug denk aan die andere en het niet kan laten ff te lachen/geil te kijken...meestal gevolgd door iets speels als 'maar ik vind jou leuker hoor' al is het alleen maar om niet de enige id kamer te zijn die mindfucks uithaalt ;)

Heb trouwens 1x gehad dat een dame mij net terug appte toen ik thuiskwam van een date en niet echt nadenkent iets terugstuurde van 'damn net geweest, volgende week maybe?' en de 'dame' best wel flipte over dat ik ook andere dames bezocht...ik dacht aanvankelijk dat ze een grapje uithaalde of ff jaloers moment had, maar ze was paar dagen later nog steeds dood serieus: if hoefde nooit meer langs te komen...zij spoorde sws niet helemaal uiteraard.

Blijkbaar verschillen we van mening. Ik vind het geen enkel probleem om over eigenaardige voorkeuren of wensen van andere klanten te praten. Ook persoonlijke omstandigheden van dames hebben mijn interesse. Ik snap dat jij dit niet waardeert maar vraag dan ook niet hetzelfde van de dame. Dus drin, drop en draf. 😜
En dat doe ik dus ook niet en ik waardeer het ook niet als een dvp me achteraf nog gaat appen. Die gaat bij mij geblokkeerd worden.
Wat boeit het mij wat ze met andere klanten doen. Ik heb een keer meegemaakt dat ik een tijdje geleden niet bij een dvp geweest was waar ik regelmatig kwam. Zei ze ineens o je bent zeker bij anderen geweest. Omgedraaid en weggelopen. Wat gaat haar dat nou aan? Ook een keer gehad met een dvp op de wallen die een beetje pissig was omdat ze me paar weken daarvoor had zien lopen maar niet bij haar was geweest. Gezegd dat ze dat niks aanging en omgedraaid en de groeten. Hoe het dat nummer van Astrid Nijgh ook alweer? O ja we doen wat we doen en ik vraag toch ook niet aan jou waarom je het hier doet en niet met je vrouw. En dat is omgekeerd dus ook

Dit is exact de reden dat deze thread 30 pagina's lang is en er nog steeds comments gepost worden.
Omdat mannen met een verkeerde verwachting naar een dvp gaan. Waarom wil je een gfe/illusie?
Je weet dat ze alleen om jouw geld geeft, als je er niet voor betaalt zou ze niet eens 5 minuten met jou willen zijn. Of met een ander klant.
Dit is toch niet helemaal waar hoor. Voor een deel zal dit zo zijn. Maar ik zie 2 dvp's ook gewoon buiten hun werktijd en dan gaan we gezellig soms iets eten of drinken. Daar betaal ik dan niet voor en we betalen ook allebei de helft van de kosten van het eten of drinken. Dus dat iemand geen 5 min met jou wil zijn als je ze niet betaald is echt niet waar. Misschien vaak wel, maar ook weer niet altijd.

Doe eens niet zo arrogant, man. We bepalen toch zeker zélf wel wat we graag van een dvp willen, en dat hoeven we zéker niet aan jou te verantwoorden, of het 'waarom' erachter uit te leggen. Een GFE is geen verliefdheid, het is een dienst van een uur en dan is het klaar. Dat is iets wat zij aanbieden en wat ik af wil nemen. Dus dan is mijn verwachting precies wat zij biedt. Dus wat nou 'verkeerd'? Dat bepaal jij toch niet?!

Is dat niks voor jou? Prima, neem jij die dienst niet af. Maar je hoeft vervolgens niet anderen de les te lezen alsof je de waarheid in pacht hebt.

Daarbij had ik al gezegd dat ik in 10 jaar nog nooit verliefd ben geworden, dus dat GFE automatisch tot verliefdheid leidt is ook al onzin.

En dat doe ik dus ook niet en ik waardeer het ook niet als een dvp me achteraf nog gaat appen. Die gaat bij mij geblokkeerd worden.
Wat boeit het mij wat ze met andere klanten doen. Ik heb een keer meegemaakt dat ik een tijdje geleden niet bij een dvp geweest was waar ik regelmatig kwam. Zei ze ineens o je bent zeker bij anderen geweest. Omgedraaid en weggelopen. Wat gaat haar dat nou aan? Ook een keer gehad met een dvp op de wallen die een beetje pissig was omdat ze me paar weken daarvoor had zien lopen maar niet bij haar was geweest. Gezegd dat ze dat niks aanging en omgedraaid en de groeten. Hoe het dat nummer van Astrid Nijgh ook alweer? O ja we doen wat we doen en ik vraag toch ook niet aan jou waarom je het hier doet en niet met je vrouw. En dat is omgekeerd dus ook
Ieder zijn meug. En ik leef me leven niet volgens een songtekst maar benader een DVP als iedere andere vrouw in het dagelijks leven. Wat jij niet waardeert, waarderen andere juist wel en dat is het mooie aan deze vrijplaats van ideeën en meningen.
Dus het zou je sieren wanneer je het allemaal wat minder dwingend stelt want er zijn mede wandelaars die er anders over denken. Dat is toch niet zo erg?

Je weet dat ze alleen om jouw geld geeft, als je er niet voor betaalt zou ze niet eens 5 minuten met jou willen zijn.
Of met een ander klant. Als jij deze illusie wil is het niet gek dat je op een gegeven moment realiteit en jouw illusie door elkaar haalt en gevoelens beginnen te komen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat het aan het begin van het wandelen verkeerd gaat en niet halverwege.
Als je een gfe wil en liefde/knuffels nodig hebt moet je echt een relatie zoeken en niet proberen dit met een dvp te sussen.
En als je dat wel doet niet klagen dat je verliefd wordt en dat ze 5K per maand vraagt voor een relatie of jou doodleuk vertelt dat ze die dag door 10 andere mannen gepakt is.
Dat is wel de waarheid.
De relatie die je legt tussen een GFE en verliefdheid is onjuist. Misschien is de kans dat je verliefd wordt wat groter maar dat heb je toch nog altijd zelf in de hand. Voor mij is de kans tussen een goede GFE en verliefdheid erg laag omdat ik me daar niet voor open stel. Ik ben in het verleden niet verliefd geworden op mijn vriendin door de GFE maar juist door verdieping en gelaagdheid in onze gesprekken. Die diepgang deed ons beseffen wat we samen hadden, niet de geweldige sex want die kon ze krijgen wanneer ze wilde. Dat zelfde gold/geldt overigens ook voor mij.

Terug
Bovenaan Onderaan