Niet helemaal mee eens. Ik ben zelf niet verliefd op een dvp, en in de tien jaar dat ik wandel, ook nooit geweest. Toch zit ik er ook niet op te wachten om van hen verhalen te horen over andere klanten. Een opmerking hier of daar ("de vorige was vervelend" heb ik bijv wel eens gehoord) vind ik tot daar aan toe. Maar als ik met een meisje op de kamer ben, moet die tijd even tussen haar en mij zijn. Ook al weet ik dat ze voor en na mij anderen neukt, hoef ik daar nou niet over te horen. Laat mij even in die (GFE) illusie dat er alleen zij en ik bestaan.
Daarnaast wil ik ook geen beelden in m'n hoofd van het meisje, waarmee ik aan het neuken ben, met andere klanten. Dat heeft niks met verliefdheid te maken, of onzekerheid, maar puur een persoonlijke voorkeur. Ik vind het dan ook een nogal boude commentaar van je.
Nog los van het feit dat ik vind dat volwassenen direct en open met elkaar moeten kunnen communiceren, en niet de toer van passieve-aggressieve spelletjes op gaan.
Ik ben het verder wel met je eens dat het een zakelijke transactie moet blijven, en dat je aan verliefdheden beter niet kunt beginnen, en moet stoppen een dvp te bezoeken als je zulke gevoelens begint te merken.