Nochtans gaan er veel mannen voor meer dan alleen seks naar een dvp. Sommigen zelfs alleen voor wat tederheid of een gewone babbel.Sekswerker is prima. Dat klinkt wel neutraal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNochtans gaan er veel mannen voor meer dan alleen seks naar een dvp. Sommigen zelfs alleen voor wat tederheid of een gewone babbel.Sekswerker is prima. Dat klinkt wel neutraal.
Dat is dan gewoon ouwehoeren.Sommigen zelfs alleen voor wat tederheid of een gewone babbel.
sekswerker in de brede zin van het woord bekijken omvat vele aspecten .Sekswerker is prima. Dat klinkt wel neutraal.
Voor sommige mensen is dat "ouwehoeren" mss wel belangrijker dan 2 uur aan een stuk liggen doorbeuken.Dat is dan gewoon ouwehoeren.
Moh? Dacht echt altijd dame van plezier oepsiesekswerker in de brede zin van het woord bekijken omvat vele aspecten .
Ik had altijd gedacht dat DVP stond voor dame voor publiek.
Gezien je reactie hebt je mijn post niet goed gelezen of begrepen,
Lees hem nog maar een goed door, want ik kan je reactie niet goed plaatsen.
Of een 4e mogelijkheid. De dvp kan gewoon haar werk verderzetten tot ze zelf beslist om ermee te stoppen. Zelfs al zit ze ondertussen in een relatie.Er is nog een 3e mogelijkheid: misschien begrijp jij mijn reactie niet goed …
Als ik jouw reacties lees dan komt het er steeds weer op neer dat als een (buitenlandse) DVP stopt, zij "recht" zou hebben op een (hoge) maandelijkse vergoeding van haar partner wegens "gederfde inkomsten". Ik zou echt niet weten waarom ik haar een "maandelijkse uitkering" zou moeten uitbetalen. Het is toch haar beslissing om te stoppen met haar werk als DVP en het is haar wens om een "normaal" leven met iemand te beginnen?
Elk werk heeft dingen die je liever niet doet. Zelfs als je eigen baas zou zijn ontkom je er niet aan dingen te doen waar je niet van gaat juichen. Besteed het uit of/en ga iets anders doen.En heel vaak ook niet, lijkt mij echt drama om seks te hebben met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vind, of erger nog zelfs van gruwelt.
Een correcte constatering.Dame van plezier is ook wat raar. Er zullen er vast bij zijn die het niet voor hun plezier doen.
ik heb niet gezegd dat het een recht is dat ze een vergoeding krijgt, omdat ze zou stoppen, Mijn punt is juist dat ik probeer duidelijk te maken, dat de buitenlandse dames die hier uitsluitend komen om als sex werker te werken, er niet op zitten te wachten om verliefd te worden op een klant.Er is nog een 3e mogelijkheid: misschien begrijp jij mijn reactie niet goed …
Als ik jouw reacties lees dan komt het er steeds weer op neer dat als een (buitenlandse) DVP stopt, zij "recht" zou hebben op een (hoge) maandelijkse vergoeding van haar partner wegens "gederfde inkomsten". Ik zou echt niet weten waarom ik haar een "maandelijkse uitkering" zou moeten uitbetalen. Het is toch haar beslissing om te stoppen met haar werk als DVP en het is haar wens om een "normaal" leven met iemand te beginnen?
Ja! De vrouw (in het algemeen) wordt nog steeds als (lust)object gezien/neergezet/afgebeeld. Dat daar nu meer tegen geageert wordt dan voorheen doet er weinig aan af.Snap ik wel dat het een ouwe uitdrukking is. Vandaar dat het voor deze tijden niet geschikt is. Leven wij nog steeds in de 16e eeuw? DVP zou dame voor plezier moeten/kunnen zijn.
Of een 4e mogelijkheid. De dvp kan gewoon haar werk verderzetten tot ze zelf beslist om ermee te stoppen. Zelfs al zit ze ondertussen in een relatie.
ik heb niet gezegd dat het een recht is dat ze een vergoeding krijgt, omdat ze zou stoppen, Mijn punt is juist dat ik probeer duidelijk te maken, dat de buitenlandse dames die hier uitsluitend komen om als sex werker te werken, er niet op zitten te wachten om verliefd te worden op een klant.
sekswerker in de brede zin van het woord bekijken omvat vele aspecten .
Ik had altijd gedacht dat DVP stond voor dame voor publiek.
Moh? Dacht echt altijd dame van plezier oepsie
Dokken voor Plezier?Ik dacht Dame Voor Penissen...
Gezien wat je hebt meegemaakt, zal het jou niet meer overkomen om verliefd te worden op een dvp, laat staan er een relatie er mee aan te gaan.Niemand zit daar op te wachten, ook ik zat niet op een relatie met een DVP te wachten. Soms gebeurt het gewoon, in mijn geval is het langzaam gegroeid. En het was wederkerig … of dat dacht ik toch.
Die omschrijving heeft overeenkomsten met Ivana Trump en de vrouw waarmee Phil Collins nu -opnieuw- overhoop ligt. Laatstgenoemde had bij de scheiding al een vorstelijk bedrag ontvangen en dat schijnt op te zijn.Goe zot wie gaat ook in op zoiets. Een vrouw is geëmancipeerd genoeg om haar eigen inkomsten te voorzien. Door vrouwen als deze is er maar weinig geloofwaardigheid meer over voor diegene die wel met beide voetjes op de grond staan. 5000 euro per maand
--
Wel jammer voor jou om te horen dat het enkel daar goed voor was.
Gezien wat je hebt meegemaakt, zal het jou niet meer overkomen om verliefd te worden op een dvp, laat staan er een relatie er mee aan te gaan.
Klinkt ook leuk in het Frans. Des Dames du pénisDokken voor Plezier?
Uit het oog uit het hart. Dus als het je overvalt dan niet meer heen gaan. Slechte ervaring kan altijd maar dit moet je wel trekken ook zonder slechte ervaring.Dat weet ik nog niet zo zeker. Verliefdheid plan je niet, het overvalt je ..
Het beroep van de dame doet er niet toe voor mij. Ik heb trouwens ook al slechte ervaringen gehad met dames die niet als DVP werken. Ook al goede ervaringen trouwens …
Cijfers liegen wel degelijk! Het is maar wie de cijfers maakt en waar ze vandaan worden gehaald. En de interpretatie die jij aan de cijfers geeft, hangt van je die insteek die je zelf hebt gekozen. Dus hoe graag je ook zou willen, het is niet bepaald objectief.Cijfers liegen niet Lisa, alles eromheen wellicht wel.
Klassieker: Lies damned lies and statistics.Cijfers liegen wel degelijk! Het is maar wie de cijfers maakt en waar ze vandaan worden gehaald. En de interpretatie die jij aan de cijfers geeft, hangt van je die insteek die je zelf hebt gekozen. Dus hoe graag je ook zou willen, het is niet bepaald objectief.
Het overvalt je?Dat weet ik nog niet zo zeker. Verliefdheid plan je niet, het overvalt je ..
Het beroep van de dame doet er niet toe voor mij. Ik heb trouwens ook al slechte ervaringen gehad met dames die niet als DVP werken. Ook al goede ervaringen trouwens …
Idd of dat liefde nu een prijs heeft of niet.Je denkt er best zo weinig mogelijk over naKlassieker: Lies damned lies and statistics.
Je kan overal naartoe rekenen.
Verder sluit ik mij aan bij wat hierboven al geschreven is. Als er echt sprake is van wederzijdse liefde doet de hoeveelheid €€€ er niet toe.
Al die opmerkingen over maandelijkse toelages hebben niets met liefde te maken.
Heel interessant wat je verteld. Want ik ben helaas verliefd geraakt op een dvp en het is eentje die heeeeel populair is ze heeft letterlijk om de half uur een klant en ik weet ook dat ze niks in mij ziet en ik vind het moeilijk allemaal ik word soms gek van jaloezie vooral als ik van haar hoor hoe leuk ze het heeft met andere klanten. Het is een type vrouw die ik zeker zou willen hebben als mijn eigen vrouw als ik haar op een andere manier had leren kennen en ik merk dat ik inderdaad te intiem word met haar te persoonlijk en ze begint het door te krijgen dat ik haar echt leuk vind dus ik zal mezelf ook beschermen om het wat zakelijker te houden om te voorkomen dat ze misbruik gaat maken van mij door te simuleren dat ze ook gevoelens heeft voor mij. Het is heel moeilijk allemaal je hebt toch gewoon seks met een vrouw die jij zelf hebt uitgekozen waar jij zelf voor hebt gekozen om voor haar te betalen dus daaruit kan je al opmaken dat het je type is en als je daar dan seks mee hebt dan blijf je niet gevoelloos. Maargoed ik waardeer deze reactie van jou want ik kan er wel wat mee en ik zal er voor waken om mijn gevoelens onder controle te houdenZolang je beschikt over zelfdiscipline hoeft een verliefdheid voor een professional geen probleem te zijn. Vertel het haar gewoon maar ga niet je frequentie van bezoekjes intensiveren. Lastig maar wel verstandig. Er bestaat een kans dat de professional een verliefdheid gaat simuleren met als doel jou vaker langs te laten komen, ga daar niet in mee, scheelt je veel geld. Als er een wederzijdse verliefdheid ontstaat dan zal het aspect betaalde sex vervagen/vervallen.
Zo niet dan trek uw conclusies.
Dit begrijp ik niet, dit soort dingen wil je toch niet weten?ik word soms gek van jaloezie vooral als ik van haar hoor hoe leuk ze het heeft met andere klanten.
Wegblijven. Niet meer heengaan.Heel interessant wat je verteld. Want ik ben helaas verliefd geraakt op een dvp en het is eentje die heeeeel populair is ze heeft letterlijk om de half uur een klant en ik weet ook dat ze niks in mij ziet en ik vind het moeilijk allemaal ik word soms gek van jaloezie vooral als ik van haar hoor hoe leuk ze het heeft met andere klanten. Het is een type vrouw die ik zeker zou willen hebben als mijn eigen vrouw als ik haar op een andere manier had leren kennen en ik merk dat ik inderdaad te intiem word met haar te persoonlijk en ze begint het door te krijgen dat ik haar echt leuk vind dus ik zal mezelf ook beschermen om het wat zakelijker te houden om te voorkomen dat ze misbruik gaat maken van mij door te simuleren dat ze ook gevoelens heeft voor mij. Het is heel moeilijk allemaal je hebt toch gewoon seks met een vrouw die jij zelf hebt uitgekozen waar jij zelf voor hebt gekozen om voor haar te betalen dus daaruit kan je al opmaken dat het je type is en als je daar dan seks mee hebt dan blijf je niet gevoelloos. Maargoed ik waardeer deze reactie van jou want ik kan er wel wat mee en ik zal er voor waken om mijn gevoelens onder controle te houden