Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik merk als ik jou commentaar leest het je de meiden haast kwalijk neemt, dan ze niks met een klant willen beginnen. Wat is, van uit de dame bekeken, de toegevoegde waarde daarvan in haar leven. Immers ze komen hier om geld te verdienen, en het liefst zo veel mogelijk.

En dat ze misschien geld uitgeven aan exorbitante zaken als luxe goederen zoals hippe merkkleding begrijp ik ook wel, dat is een compensatie voor al die keren dat ze met een oude lelijke man een wip moet maken, wellicht wat gechargeerd. We hebben toch allemaal wel eens dat we na een rot periode op ons werk dit willen compenseren door een impuls aankoop.

Nogmaals, bezoek en betaal ze, maar hou het daarbij.
Je laatste zin is het beste advies. Scheelt je je hoop ellende

Een gemiddeld inkomen van 3500 euro denk dat een groot deel daar voor zou tekenen modaal/gemiddeld inkomen in Nederland is ronde de 2500 euro en velen zitten daar nog onder.

Gaat er trouwens niet om wat er verdient wordt maar wat er overblijft, na huur, raam eten en geld dat ze wekelijks/maandelijks naar huis sturen blijft er voor sommige dames toch minder over dan we denken.
Ik ging uit van bruto en dat is 3.200 euro zie ik, netto komt het neer op wat jij zegt inderdaad. Maar als je hiervan uitgaat dan is 1.500 euro zakgeld voor de dame ook niet reeel inderdaad vanuit een gemiddeld huishouden geredeneerd.

Deze mening deel ik wel met je Lisa, het is inderdaad irritant. Bovendien kunnen de dames dat best zelf, en hebben ze jou (@Eagle99 ) daar niet bij nodig.
Als ze absurde bedragen als 5K per maand zakgeld vragen kunnen ze blijkbaar de rekening niet goed opmaken en hebben ze toch wat hulp nodig.
En iemand die de economische realiteit vertelt en deze dames uit hun bubbel haalt. Snap niet waarom de feiten zo irritant zijn.
Feit is dat het gemiddeld salaris in Roemenie 500 euro is en in Nederland 3.200 euro (bruto). Je kunt wegkijken, hoog en laag springen, de feiten veranderen niet.
Hoe pijnlijk ook. Verder zijn de dames volledig vrij om te handelen hoe ze willen, no worries. Gaat mij meer om het perspectief van sommige mannen hier.

Sorry dames, niet om naar te doen 😬, maar eigenlijk verschillen "normale vrouwen" weinig van dvp's, die willen ook graag onderhouden worden.
In Nederland teert een groot deel op het salaris van de man, en dat terwijl de meeste vrouwen een hoge opleiding hebben, maar er niks mee doen.
Gelukkig komt dit wel steeds minder vaak voor.

Laatst bewerkt:
Als ze absurde bedragen als 5K per maand zakgeld vragen kunnen ze blijkbaar de rekening niet goed opmaken en hebben ze toch wat hulp nodig.
Ze kunnen dat vragen, maar uiteindelijk bepaal je zelf of je dat wel of niet wilt betalen. Blijkbaar is 5 k het bedrag dat ze ter compensatie nodig hebben, voor het niet kunnen pezen. Zie het als inkomsten verlies.

Stel nou, dat degene die niks betaald, na 1 of 2 jaar zegt, van, ik zet er een punt achter. Dan heeft de dame niks. Terwijl ze wel misschien 60k per jaar had kunnen verdienen.

Tja, in Nederland. Dat toen nog uitermate "puriteins Protestants" was (nu nog altij in bepaalde delen van Nederland, trouwens 🙃).

Ikzelf ben een Belg en heb nooit van een dergelijk verbod gehoord. Ik heb voor alle zekerheid even wat opzoekingswerk gedaan 🤓:

"De economische crisis van 1930 luidde een periode in van enorme werkloosheid en algemene economische stagnatie.
In 1934, toen de crisis onverminderd voortduurde en de werkloosheid recordhoogten bereikte, kreeg de idee
vrouwenarbeid te beperken door rechtstreekse overheidstussenkomst vaste vorm.
Een initiatief in die zin kwam van Pater Rutten, senator voor de provincie Limburg. Op dertien februari 1934 diende hij een wetsvoorstel in "tot beperking van den arbeid der gehuwde vrouw in de fabrieken,
in de werkplaatsen, op de werven en in kantoren"
Alle verdedigers van de ontvoogding van de arbeidende vrouw sprongen echter unaniem in de bres tegen het wetsvoorstel, dat pater Rutten en twee katholieke senatoren Paul Segers en Cyrille Van Overbergh neerlegden om vrouwenarbeid in de mijnen, ateliers, werkplaatsen en burelen te beperken, en het voorstel werd verworpen."

Een (door Katholieken geïnspireerde) poging tot het verbieden van vrouwenarbeid is er in België dus geweest in de jaren 1930 ... maar jammerlijk mislukt.:sneaky:

Maar ook in België was het lange tijd zo dat vrouwen stopten met werken, al dan niet onder morele druk van de maatschappij en de toen heersende cultuur, op het moment dat ze trouwden of op het moment dat ze kindjes kreeg.

Laatst bewerkt:
Dan onderschat jij de gemiddelde DVP enorm. Ik heb meer voorbeelden van dames die uit de branche zijn gestapt en een nieuw arbeidsbestaan hebben opgebouwd.
Tuurlijk zijn die er. Maar meestal nemen ze dan wel genoegen met minder inkomsten. Want een gewone arbeidsbaan brengt in het beste geval mss 2,5k op. Het siert deze dames wel dat ze dan kiezen voor een "normaler" leven ongeacht de financiele nadelen

Laatst bewerkt:
Ze kunnen dat vragen, maar uiteindelijk bepaal je zelf of je dat wel of niet wilt betalen. Blijkbaar is 5 k het bedrag dat ze ter compensatie nodig hebben, voor het niet kunnen pezen. Zie het als inkomsten verlies.

Stel nou, dat degene die niks betaald, na 1 of 2 jaar zegt, van, ik zet er een punt achter. Dan heeft de dame niks. Terwijl ze wel misschien 60k per jaar had kunnen verdienen.

Enkel een relatie in ruil voor (zak)geld? Zoiets noemt "golddigging", of ook nog: "prostitutie" (zij het met een monopoliepositie voor 1 klant) ...

Ik verwerp jouw idee dat vrouwen "financieel gecompenseerd" moeten worden om een relatie te beginnen. Het lijkt me een achterhaald en discriminerend idee. Alsof vrouwen enkel een relatie willen als ze geld krijgen. Trouwens, welke financiële compensatie krijg ik als man als ik morgen met iemand een relatie begin en minder (of niet) ga werken? Wordt mijn inkomensverlies dan ook gecompenseerd? :unsure:

A propos, ik ben altijd bereid om in dat geval het (zak)geld van 5000 euro per maand dat ik krijg ter compensatie in nature te betalen ... :ROFLMAO:

Enkel een relatie in ruil voor (zak)geld? Zoiets noemt "golddigging", of ook nog: "prostitutie" (zij het met een monopoliepositie voor 1 klant) ...

Ik verwerp jouw idee dat vrouwen "financieel gecompenseerd" moeten worden om een relatie te beginnen. Het lijkt me een achterhaald en discriminerend idee. Alsof vrouwen enkel een relatie willen als ze geld krijgen. Trouwens, welke financiële compensatie krijg ik als man als ik morgen met iemand een relatie begin en minder (of niet) ga werken? Wordt mijn inkomensverlies dan ook gecompenseerd? :unsure:

A propos, ik ben altijd bereid om in dat geval het (zak)geld van 5000 euro per maand dat ik krijg ter compensatie in nature te betalen ... :ROFLMAO:
Gezien je reactie hebt je mijn post niet goed gelezen of begrepen,
Lees hem nog maar een goed door, want ik kan je reactie niet goed plaatsen.

Punt is dat jij het nog steeds de vrouw als een gekocht of gehuurd product ziet, dat is al waar het misgaat.
Een vrouw heeft geen compensatie nodig omdat dat niet zo werkt in een normale relatie.

En als we toch al de vrouw als een lease-auto zien en zo gaan rekenen, hoe zit het dan ermee als;

- de man gaat korten op die 5k omdat ze gaat wonen in zijn huis, gaat mee-eten van zijn voedsel, gebruik maakt van de electriciteit waar hij de rekening voor betaalt
- de man ieder keer gaat korten wanneer de man seks wil en zij geen zin in heeft, ze is op dat moment in gebreke, laten we lekker rekenen met de huidige tarief van 150 euro per uur en lekker korten
- de man die 5k per maand aan inkomstenderving even opnieuw gaat uitrekenen omdat de dvp dat geld niet eeuwig verdient maar een jaar of 10, terwijl zij tot de dood samen gaat wonen met meneer

Kijken wat er dan van die 5k per maand over blijft.

En als jij ermee redeneert dat de vrouw in de casus gecompenseerd wordt omdat ze haar levensstijl verandert bevestigt dat alleen maar het punt dat het grotendeels golddiggers zijn en het totaal niet om liefde gaat. Dus inderdaad dat een relatie met een dvp niet slim is.

Punt is dat jij het nog steeds de vrouw als een gekocht of gehuurd product ziet, dat is al waar het misgaat.
Een vrouw heeft geen compensatie nodig omdat dat niet zo werkt in een normale relatie.
Het gaat hier om de buitenlandse prostituee die naar nederland komt of al is, en niet om zomaar een vrouw.

Het gaat er niet wat ik er van vind, ik reageer op de wijze zoals jij er naar kijkt.
Ik en andere proberen je al een tijd duidelijk te maken, dat er voor de buitenlandse prostituee geen enkel voordeel is om een relatie te beginnen met een klant,

Dat denk ik ook niet. Dvp vind ik ook wat gek. Hoer klinkt al heel hard. Publieke vrouw wat netter. Meisje van lichte zeden heb je ook nog maar boven de 22 klinkt dat ook raar.
Persoonlijk vind ik de woorden "van lichte zeden" het meest bevooroordeeld. Waarom is iets (beroep, filmpje, plaatje, een boek enz.) dat met seks te maken heeft, van lichte zeden beschouwd? Juist omdat seks of alles dat met seks te maken heeft gewoon vies en onacceptabel is?

Persoonlijk vind ik de woorden "van lichte zeden" het meest bevooroordeeld. Waarom is iets (beroep, filmpje, plaatje, een boek enz.) dat met seks te maken heeft, van lichte zeden beschouwd? Juist omdat seks of alles dat met seks te maken heeft gewoon vies en onacceptabel is?
Nee het is een uitdrukking. En ouwe ook al
Dame van plezier is ook wat raar. Er zullen er vast bij zijn die het niet voor hun plezier doen.

Ik ben wel paar keer 'verliefd' geworden hoor; niet full blown, maar ik vind het heerlijk om 'een beetje zo' te voelen en in dat uurtje 'ook' zelf BFE te uiten ;)

Paar pagina's terug las ik over GFE en zat te denken dat ik daar grofweg een 2 deling kan maken in 'de echte GFE' dames die ik gehad heb:
Enerzijds de ietsjes amateuristische dames (niet in skills, maar in part time/kort dvp werk doen) waar de 'GFE' feel/acties meestal wat groeide over de dates...en het soms ook iets lastiger werd/is betaald van meer te onderscheiden.

En anderzijds de echte pro dames; waarvan je ook weet / leest dat pretty much iedereen daarmee super goede dates ervaart, het type waarbij jevanaf min 1 super klik, passie, lust etc voelt en je (ik) echt in een soort roes/high raakt hahaha MAAR bij die dames geniet ik met volle teugen vd GFE, maar loop ik (dat wetende) niet echt het risico verliefd te worden...wat ook wel lekker is om in je arsenaal te hebben :D

@Luna, nooit zo over nagedacht; de betekenis "van lichte zeden" hahaha voor mij was het min of meer 'synoniem voor' nouja hoer/dvp/noem maar op. Maar ff snel gekeken hoe het in context naar Engels vertaald...en dat is idd best 'slecht' te noemen: guess idd id categorie "seks is vies" maar oa: loose morals, easy virtue, ill repute...ben je leker mee ;)

@Patrick Was Touche @ DVP

Nee het is een uitdrukking. En ouwe ook al
Dame van plezier is ook wat raar. Er zullen er vast bij zijn die het niet voor hun plezier doen.
Snap ik wel dat het een ouwe uitdrukking is. Vandaar dat het voor deze tijden niet geschikt is. Leven wij nog steeds in de 16e eeuw? DVP zou dame voor plezier moeten/kunnen zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan