Ja precies. Ik heb een dvp bezocht die ik vanaf de 1e moment helemaal geweldig vond en ik deed echt me best om indruk op haar te maken,zorgen dat ik lekker ruik etc en haar laten genieten tijdens de seks. Maar je komt er al snel genoeg achter dat ze wilt dat je zo snel mogelijk weer vertrekt na de seks en dan doet ze weer net zo leuk bij de volgende klant en zelfs daar werd ik soms al jaloers van als ik klanten zag die meteen bij haar gingen als ik weer vertrok. Ik gunde die mannen niet om seks met haar te hebben of nog erger dat ze de aanwezigheid van die andere klanten meer zou waarderen en het leuker zou vinden met hun. Laatstaan als ik een relatie zou hebben met een dvp dan zou ik helemaal gek worden van jaloezie. Het is ook zo dat als je verliefd bent op een dvp dan wil je meer intieme seks met zoenen knuffelen leuke gesprekken etc en dan komt er een klant bij haar nadat je bent weggegaan en die laat haar alle hoeken van de kamer zien en met die klant heeft ze veel plezier meer als met jou terwijl je zo je best doet. Overigens zou het me wel leuk lijken om een keer een relatie te hebben met een dvp en dan met name 1 specifieke
Jezelf beschermen. Het is inderdaad erg gevaarlijk. Je hebt continu seks met iemand, lichamen raken elkaar aan. Als ze ook nog eens knap is en een goede (gfe) service biedt is verliefd worden erg makkelijk. Ik probeer dit tegen te gaan door mijn afspraken kort te houden en te wisselen tussen dames, alhoewel dat nu lastig is omdat de dames die mij aanspreken er niet (meer) zijn of geen constante tijden aanhouden waardoor ik terugval op 1 dame jammer genoeg.
Maar inderdaad bezoekjes kort houden. Hoe langer het bezoekje wordt des te meer tijd je uittrekt voor voorspel en praten achteraf en het intiemer wordt.
Ik probeer te gaan voor eigen genot, pijpen, neuken, ballen goed legen en klaar. Het is ook een stukje zelfbescherming.