Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je begrijpt me verkeerd. Bij mijn vriendin speelde dat juist geen rol omdat ze voor mij koos en besloot ook haar steentje bij te dragen aan onze relatie. Over klandizie had ze niet te klagen waardoor ze steeds kieskeuriger werd over welke klanten ze wilde ontvangen.
En even voor de duidelijkheid ik had het over echte wederzijdse liefde en niet over een afhankelijkheidsrelatie met een zielige vrouw.
Eens dat het van beide kanten moet komen hoor. Maar ik denk alleen dat het water dat je bij de wijn kunt doen een limiet heeft. Stel dat we het extreme voorbeeld hebben waarbij een dame smoorverliefd is, obsessief. En de man maakt haar aan het lachen, laat haar zich veilig voelen, leuke tijd samen etc. maar hij verdient het minimumloon. Gaat dat goed, ook op de lange termijn?
En dan heb ik het idd niet over een afhsnkelijkheidsrelatie, maar een relatie met een knappe jonge dvp met goed klandizie.

Met je verhaal is niets mis. Jammer van die vervelende ervaring en hoop dat ervan hebt geleerd en de volgende keer niet zo snel je hoofd op hol laat brengen.

Jij gooit het hebben van een relatie en het hebben van een sugardaddy door elkaar , bij een knappe meid die jou helemaal niet ziet zitten maar graag onderhouden wordt hoef je inderdaad niet met een modaal inkomentje aan te komen
Daar hoeft de dame geen DVP voor te zijn overigens , foeilelijke profvoetballers hebben ook heerlijke vrouwen in hun kielzog en zonder koningin Maxima nu met een topmodel te verwarren geloof ik ook niet dat ze met Willy getrouwd zou zijn als hij loodgieter was geweest
Dit heeft een naam: gold diggers.
Jammer dat hier geen ''schepje'' emoticon voor is.

Laatst bewerkt:
Ik ook wel, heb 12 jaar als werknemer gewerkt, ben nu al 8 jaar full-time ondernemer. Een aantal zaken beginnen me de laatste tijd te storen… ga mee eerst wat her-oriënteren. Maar het zou me niet storen moest ik me (deels) richten op het huishouden…
Werk gewoon in loondienst, en ben ook degene die het meeste verdiend. Zal dus niet zomaar stoppen.
Maar het huishouden splitsen we nu al. Ben sowieso 'chef boodschappen'.

Dames, als je merkt dat een klant verliefd is. Dat hij heel zijn spaarboekje aan jou spendeert, maar jij weet dat het niet wederzijds is. Verbreek het contact. Er is geen trots in het 'pluimen' van een klant omdat hij verliefd is. Jij wilt niet die DVP zijn.
Wijze woorden maar ik denk niet dat veel dames op die manier denken spijtig genoeg .

Zo ben ik ooit eens in een situatie beland met een DVP waar ik bepaald gevoelens (verliefdheid) voor had en na een paar diepgaande gesprekken en cadeautjes wou ze mij buiten haar werk ook ontmoeten .
Ik ben erop ingegaan en zo gezegd zo gedaan , ik wou het eens uitproberen , maar tot de conclusie gekomen dat je uiteindelijk niet meer bent dan een geldkoe....
Ze had genoeg van dit werk en wou er graag mee stoppen maar dat ging alleen als ze dagelijks 300 euro ter beschikbaar had .
Daar gingen mijn wenkbrauwen wel van fronsen en heb hiervoor ook vriendelijk bedankt...
Ik heb alle respect voor de dames maar toch moet je op je hoede blijven hoor.

Zo ben ik ooit eens in een situatie beland met een DVP waar ik bepaald gevoelens (verliefdheid) voor had en na een paar diepgaande gesprekken en cadeautjes wou ze mij buiten haar werk ook ontmoeten .
Ik ben erop ingegaan en zo gezegd zo gedaan , ik wou het eens uitproberen , maar tot de conclusie gekomen dat je uiteindelijk niet meer bent dan een geldkoe....
Ze had genoeg van dit werk en wou er graag mee stoppen maar dat ging alleen als ze dagelijks 300 euro ter beschikbaar had .
Daar gingen mijn wenkbrauwen wel van fronsen en heb hiervoor ook vriendelijk bedankt...
Dagelijks 300 euro lol.....

Stel een DVP wilt iets doen buiten om de daad zelf.
Bv winkelen of een etentje.

Hoe vatten jullie dat op? En zou je hier iets extra's voor geven of geld gewoon achterwege laten?
Het is te zien hoe de relatie is… Er is hier geen klaar antwoord voor. Zou haar vragen wat ze verwacht. 🤷‍♀️
Voor mij persoonlijk neigt dit naar Sugar Daddy dating. Is dat de dame meegaat naar plaatsjes en betaald krijgt met cadeaus en etentjes.

Ik heb enkele jaren geleden iets soortgelijk meegemaakt met een Roemeense DVP uit het SKW in Antwerpen.
We hadden een zeer goede relatie opgebouwd, niet enkel seksueel maar ook daarbuiten (restaurantbezoek, cinema, dancings …) 😍 Alles was steeds op mijn kosten, geen enkel probleem … I am a gentleman 😎
Op een gegeven moment wou ze stoppen met haar job en met mij gaan samenwonen … indien ze een kredietkaart kreeg van mij en ik elke maand 5.000 euro stortte op de rekening 🤔 Dat had ze nodig, zei ze, om haar levensstandaard te kunnen behouden 😆
Ik heb haar gesuggereerd om te gaan werken voor dat geld … en plots was onze relatie gedaan 😢
Ze is wel gestopt met haar werk in het SKW … mogelijk heeft ze een andere geldezel/sugar daddy gevonden 🏦💶

Ik heb enkele jaren geleden iets soortgelijk meegemaakt met een Roemeense DVP uit het SKW in Antwerpen.
We hadden een zeer goede relatie opgebouwd, niet enkel seksueel maar ook daarbuiten (restaurantbezoek, cinema, dancings …) 😍 Alles was steeds op mijn kosten, geen enkel probleem … I am a gentleman 😎
Op een gegeven moment wou ze stoppen met haar job en met mij gaan samenwonen … indien ze een kredietkaart kreeg van mij en ik elke maand 5.000 euro stortte op de rekening 🤔 Dat had ze nodig, zei ze, om haar levensstandaard te kunnen behouden 😆
Ik heb haar gesuggereerd om te gaan werken voor dat geld … en plots was onze relatie gedaan 😢
Ze is wel gestopt met haar werk in het SKW … mogelijk heeft ze een andere geldezel/sugar daddy gevonden 🏦💶
Voor dat geld heb je een vrouw en huis in een andere land 🙈

Terug
Bovenaan Onderaan