- 1.898
- 05/07/23
- 7.667
Jullie recenseren van alles kan dat er ook bijEn hoe moet ik zien of een dame die aan privé ontvangst doet een vergunning heeft...
Je dacht toch echt niet dat een simpele ziel dat allemaal gaat nakijken en opzoeken met vergunningen en alles he.
Verder snapt elke simpele ziel dat sekswerkers met bookers en google translate geen vergunning heeft
Je hoeft ze niet te bezoeken als je als klant veilig wilt wandelen. Crackpand zou ik persoonlijk geen voet over de drempel zetten.Al vind ik het eigenlijk prima maar dan zullen er wel weer wat bordelen bij moeten komen, daar betaal je vaak ook nog een goedkopere prijs als privé.
En al het thuiswerk zou dan verboden moeten worden klaar hoeven ze ook niet te lopen janken over veiligheid en shit.
Maar nee ze willen niet 50% delen met een club/bordeel voor een veilige en schone werkomgeving en vanuit een crack appartement 100 euro voor half uur in hun zak steken.
En het is ook nog eens een stuk fijner voor de buren van al die zwart uhm thuiswerkers.
Een zzp'er die niet investeerd in zijn/haar werkomgeving is voor mij louche.
En hey ik bied een oplossing voor een probleem. Als je een betere hebt, deel het dan.