Roxas
Meubelstuk
op rl was er ook een datalek dat kan altijd gebeuren ook op girlsreview.Als wandelaars hopelijk iets geleerd hebben van die datalek op hookers destijds is dat ze dat juist niet moeten doen![]()
![Man shrugging :man_shrugging: 🤷♂️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f937-2642.png)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenop rl was er ook een datalek dat kan altijd gebeuren ook op girlsreview.Als wandelaars hopelijk iets geleerd hebben van die datalek op hookers destijds is dat ze dat juist niet moeten doen![]()
het probleem zit hem in het valideren natuurlijk..op rl was er ook een datalek dat kan altijd gebeuren ook op girlsreview.er hebben er hier toch zo veel een wandeltelefoon of een speciaal e mail. Dus ik zie het probleem niet.
Het gaat hem er over dat het email ook wel echt bestaat en gebruikt word.Dat klopt, maar wat heeft valideren voor zin als je er geen persoon aan kan verbinden.
Nee, niks spijkers op laag water !Ik hoop dat de dame in kwestie dan heel snel aangifte gaat doen. Want ook zonder dit forum zal de pooier haar vinden. Ja sorry, maar dit is toch wel ver gezocht hoor. Ik begrijp best de zorg rondom privacy, dat is zeker een belangrijk thema. Maar dit is echt spijkers op laag water zoeken.
In tussen er nog dames hun gemeld zekerVanochtend waren het er vijf, nu tientallen.
En als die wel bestaat zijn ze ook geen stap verder, je maakt een nieuwe email adres koopt een nieuw simkaartje en kan weer verder met waar je gebleven was. Dit soort valideren heeft niemand wat aan dusHet gaat hem er over dat het email ook wel echt bestaat en gebruikt word.
Niet dat ik bv als email in geef [email protected] maar dat email bestaat niet, zijn ze er niets mee als er een klacht over mij binnen komt en ze kunnen mij niet contacteren.
Daarom ban je ook niet alleen het e-mail adres of het nummer. Maar het ip-adres. Denk je dat die pipo gaat blijven een nieuwe gsm of laptop kopen.En als die wel bestaat zijn ze ook geen stap verder, je maakt een nieuwe email adres koopt een nieuw simkaartje en kan weer verder met waar je gebleven was. Dit soort valideren heeft niemand wat aan dus![]()
Wat ik zei. De basis van dit artikel ligt bij een paar DVPs die geen klanten nodig hebben maar een psycholoogOp haar facebook schrijft Helene van Purenature dat zij een van de vrouwen is die geïnterviewd is en dat zij ook veel slechte ervaringen heeft met deze site.
Dat geeft wel aan hoe eenzijdig het artikel is. Over Purenature waren een aantal niet super positieve maar reëele reviews.
Hierop werd, nadat een klant Helene er op gewezen had overdreven positief gereageerd door 2 net aangemaakte accounts. Daarop werd terecht de wenkbrauwen opgetrokken door leden.
Na een klacht van Helene zijn de negatieve reviews (onterecht) verwijderd. Toch loopt ze in de media te klagen terwijl zij degene was die duidelijk niet goed bezig was.
Als dit forum stopt is er binnen een paar maanden een nieuw forum weer bijna even groot qua aantal leden...
Het is niet omdat er ergens in Zjakamakka een servertje staat waarop de lettertjes die ik typ gaan terecht komen, dat de hosting of de eigenaar niet te achterhalen zijn. Google eens op Cloudflare, zo 'verstopt' zijn die niet in Europa.Hosting buiten de EU, eigenaar niet te achterhalen,
VDLMSterker nog. Het zal me nix verbazen als iemand al ergens een forum geïnstalleerd heeft.
Nee hoor, eigenlijk best een leuke meid.Een patient dus....
?
?
Wat ik zei. Die heeft psychologische hulp nodig..Nee hoor, eigenlijk best een leuke meid.
Lastige jeugd en daarom vechter.
Soms iets te, daarom mag het ook wel genuanceerd worden.
Haar beeld van de werkelijkheid is niet altijd helemaal in overeenstemming met de algemene opinie
Tot er ook daar klachten over komen, en dan moet er ook daarop gereageerd worden.wordt OOK niet aangepakt.. kortom hele stuk is willekeur.IJsberenforum - The Front Page
IJsberenforum news events saunaclub fkk golden timewww.ijsberenforum.com
?
Op de eerste plaats vreselijk dat dit gebeurt. Vrouwen horen veilig te zijn, ongeacht of ze sekswerker zijn of niet.Nee, niks spijkers op laag water !
Integendeel. Dit is toch immers de klacht van de betreffende sekswerkers, ze willen dat helemaal niet ! Ze willen beschermd worden. Aangifte leid vaak tot niets, daar heeft gisteren heel veel er over in de krant gestaan. Een dame die werd gestalkt had eens 17x aangifte gedaan en werdt uiteindelijk vermoord. Niet helemaal hetzelfde als met een sekswerker, wel hetzelfde principe.
Het is de realiteit en geeft weer duidelijk aan dat heel veel wandelaars eigenlijk totaal niet weten waar het hier eigenlijk over gaat. Het is juist een van de reden van de hele heisa. Gevolg: een vernietigend onderzoek. De wet privacy maakt hier gehakt van ! Het gegeven wordt gigantisch onderschat en mede daardoor einde van deze overigens prachtige site waar de beleidsbepalers van deze site toch scherper had moeten zijn om zo een rubriek en vragen toe te staan.
Het scheelt als een NOS-redacteur een "vriend" van je is ;-)Op de Facebook van Purenature wordt aangegeven dat het geen onderzoek is geweest vanuit de NOS maar dat het contact is gestart vanuit oa purenature.
Beetje gevalletje ik ben aan het wegzakken, krijg negatieve review, probeer dat "handig" op te lossen, wordt betrapt, ga dan maar via de nos mijn gelijk halen.
Helene is een lieve meid maar zodra iets snders gaat als zij wil start ze een protestgroep en vecht op elk niveau.
Corona-maatrgelen, natuurbegraafplaats op de plek waar xij graag paard reed, asociale buren op de plek waar zij ging wonen huis uit gezet,op de kieslijst van Haga.
Geen katje om xonder handschoenen aan te pakken.