@DD_0182 Kijk je even mee?
Als ik namens ons speek hebben wij alle fakers die we destijds online hebben gezet echt gezocht en ook daadwerkelijk bewijs voor gevonden.
Vooral bijzonder vind ik dat de pers zich er nu mee gaat bemoeien.
Ik vind heel goed dat er een reactie vanuit het forum staff is gekomen, zoals de site nu geschetst wordt herken ik deze site totaal niet.
Ik vind dat de staff goed optreed als er iets niet in de haak is, maar ook zeker als ze het niet eens zijn als ik iemand als fake bestempelde terwijl de staff er nog niet zeker van was.
Dan werd er netjes een bericht gestuurd naar mij en kon ik meer tekst en uitlegen.
Maar snap de dames niet dat ze ineens gaan klagen, want ja als jij wat slechtere service verleent dan is de kans aanwezig dat iemand een negatieve review kan plaatsen.
Er worden zo min mogelijk privé gegeven gedeeld (denk aan adressen), en anders wordt hier door de staff wel opgetreden.
Als er dames daadwerkelijk echt last van hebben kunnen ze toch even een mailtje naar de staff sturen? ipv meteen ergens te klagen.
Ik vind dat de staff er alles aan doet de dames te beschermen als men over de schreef gaat, en dan wordt er gewoon goed ingegrepen!
Ik kan jullie niet genoeg veren in jullie reet steken!
Bizar dat dit weer gebeurt, maar tegenwoordig wordt er al geklaagd over een scheet.
Vooral bizar dat de dames denken dat ze als voorwerpen worden neergezet hier (tenzij ze zelf alleen als zeester liggen...).
Volgens mij van wat ik veelal lees wordt er veelal respectvol gepraat over dames met soms een discussie hier en daar.
Maar wij als wandelaars zullen maar niet klagen hoe wij bijvoorbeeld op Ugly Mugs of andere apps/sites worden neergezet als dames, daar hoor je ze dan weer niet over.
Ik ben al geen fan van de NOS/RTL want bij hun is het vaak sensatie en nog erger wordt allemaal lekker aangedikt! (eenrichtingsverkeer)