Aangifte doen bij de politieWord er eigenlijk ook onderzoek gedaan naar stalkings gedrag vanuit de dames? Het sturen van "pooiers" of "vriendjes" naar klanten en bedreigingen? Ken daar ook wel wat verhalen van, of is de industrie 1 zijdig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAangifte doen bij de politieWord er eigenlijk ook onderzoek gedaan naar stalkings gedrag vanuit de dames? Het sturen van "pooiers" of "vriendjes" naar klanten en bedreigingen? Ken daar ook wel wat verhalen van, of is de industrie 1 zijdig?
Zijn de dames dan ook blij als de stalker of foute pooier de dame op deze wijze haar terug vind ? Dus in uw ogen is het betreffende forum extreem nuttig en gaat u totaal voorbij aan de uiterst gevoelige privacy ? Heel kortzichtig en dan begrijpt u er ook werkelijk niets er van.Sja dat forum is juist extreem nuttig. Als je favourite dame om compleet onschuldige reden van werkplek verandert, na een verhuizing of omdat het privéhuis waar ze zat dicht is, is het alleen maar mooi dat deze functie er is.
En reken maar dat er ook dames zijn die blij zijn dat een oude klant ze terug vindt.
DIe dingen gebeuren hier idd ik heb het ook al genoeg gelezen. Maar wees eens eerlijk als ze girlsreview sluiten verplaatst "het probleem" zich alleen maar zoals het gebeurd is met hookers in de tijd.Ik heb zelf een tijdlang in werkgroepen gezeten en steunpunten. Klachtenbalie voor sekswerkers, Ugly Mugs, Stichting Proud, ik ken ze allemaal, en ook de mensen erachter. Zo nu en dan zit ik nog bij vraagstukken en meetings. Kijk ik kan geen namen noemen, maar geloof mij maar hun zijn er echt voor de DVP, en vertegenwoordigen die meiden. Het is niet zo dat ze denken van goh en nu gaan we die recensie site even slopen. Meldingen worden binnen geboekt. Zodra er veel meldingen over iets binnenkomen over bepaald onderwerp dan vindt er een onderzoek plaats, gekoppeld aan een vergadering. Het team de kern is oud DVP meiden, maar ook die werkzaam zijn nog, en die hebben heel veel kennis en invloed. Hun weten wat nodig is voor de branche als helpende hand en vertegenwoordiging. Kijk maar als voorbeeld met de demonstraties in Amsterdam over de Wallen. (oud) DVP meiden de kern dat zijn de fixers.. die beschikken over een gigantisch netwerk in binnen en buitenland. Hebben een directe lijn met de media, en zelfs politieke contacten. Terwijl het eigenlijk meiden voor meiden is de groepen, maar ook mannelijke sekswerkers zitten erin.
Nou is er wat hun niet bevalt dan hebben ze zelf de expertise in huis naar de aard van het probleem. Er zit zoveel power en slagkracht achter. In dit geval zal er een jurist brief of brieven hebben gestuurd voor wederhoor. En jazeker ze weten wie, wat, waar ze het naartoe moeten sturen. Ze weten alles.. en dan wachten ze op wederhoor. Komt die er niet een tweede brief. Wanneer reactie uitblijft of niet voldoende.. tsja dan gaat het over een andere boeg. Worden misstanden niet of niet voldoende aangepakt, dan trekken ze je ook nog voor de rechter. Genoeg voorbeelden uit het verleden. Bepaalde (oud) DVP meiden kennen ook rijke individuen die e.e.a. willen sponsoren als een stevige zaak gevoerd moet worden en het duurder uitvalt. Dus denk niet dat ze buiten hun eigen huishoudboekje de pegels er niet voor hebben. En dat maakt ze een geducht tegenstander. Maar willen die meiden dat? Neen ze willen liefst dat problemen worden aangekaart en opgelost.
Inhoudelijk als ik wil weten wat er speelt dan is het even rondbellen. Maar zo eerste indrukken begrijp ik hier dat het over recenseren gaat? Daar kan ik uit persoonlijke ervaringen wel op antwoorden. Door de jaren heen al aardig wat ongein voorbij zien en horen komen, maar in de praktijk ook door meiden erop gewezen die hier een melding van maken. En hier gebeurd het ook op Girlsreview dat meiden in recensies onheus worden bejegend, tot aan dat ze worden afgebrand en kapot gerecenseerd. Ik noem ook Hookers, ik heb het forum daar ook van begin tot het einde meegemaakt. En ook daar ging er heel wat over de schutting. Ik heb met Bram Jobse een menig discussie gehad. Hier is het van verschoond.. maar daar was taalgebruik in recensies gewoon. Dames werden aangeduid als: B*tch, sn*lleke, en alle varianten wat op h*er mogelijk is. Andere varianten waren wip-kip, naaidoos, z'*adcontainer enz.. Je zag alle maffe benamingen voorbij komen om de dame te benoemen.. en dan vrolijk de naam noemen van de dame en welke club etc.. dat gaat gewoon te ver.
Maar wat doen mannen nog meer?
- Mannen doen ook dingen benoemen in recensies wat dames niet aanbieden. Hierdoor wordt er een verkeerde indruk gewekt naar andere wandelaars. Bijvoorbeeld: Anaal, cim, slikken.
- Mannen schrijven ook slechte recensies wanneer een dame een bepaalde dienst niet geeft of wilt geven tijdens de date. Bijvoorbeeld zoenen omdat het gebit van de man of adem ranzig is. Pijpen zonder omdat de hygiëne het van onderen niet toe laat. Of bepaalde dingen verlangen tijdens de date wat voor een dame niet uitvoerbaar is omdat ze het niet aanbiedt. Of de man moet corrigeren tijdens de date. Ik ken een dame die wilde niet deepthroat doen, en dat leverde haar een negatieve recensie op. Puur omdat ze een handeling niet aanbood en ook niet wilde doen.
- Wat je ook ziet is dat wandelaars telefoonnummers en adressen delen naar elkaar toe wanneer ze een DVP bezocht hebben. Via kanalen word hierover gecommuniceerd. Resultaat is dat dames lastig worden gevallen telefonisch of via de app en er zelfs prompt types op het werkadres verschijnen waar de dame helemaal geen date mee heeft.. -spontaan aanwaaien noemen we dat- en de dame in de stress zit omdat ze op dat moment wel een echte date heeft staan met een andere klant. Dan zit je opeens met twee kerels. Die spontaan langskomt wordt weggestuurd. Nou komt ook gezeik van, schelden, bedreigingen, en tsja ook negatieve recensies in de zin dat alles negatief is aan de dame.
- Wat je ook ziet gebeuren is dat mannen door DVP dames worden ingezet om negatieve recensies over collega DVP dames te schrijven. Terwijl die mannen deze dames zelf nooit werkelijk bezocht hebben. Puur technisch gezien is dit om de concurrentie uit te schakelen. Wanneer een dame populair is en in dezelfde regio, stad, thuisontvangst doet of in een club werkt kan dit de dame schaden. Zo DVP dame die concurrentie uitschakelt gooit het op een akkoordje met een wandelaar.. door bij zijn volgende bezoek korting te geven op de date. Een wandelaar interesseert het weinig die voert het uit.. schrijft negatief over de concullega en pakt zo korting op zijn volgende date.
En zo kan ik nog wel een hele sloot voorbeelden geven waar het met recenseren fout gaat. Een DVP wordt niet voor de dienst/date beoordeelt, maar ook persoonlijk. Goed voorbeeld is dat ook precieze kenmerken als tatoeages, piercings, enz.. worden gedeeld dit in combinatie hoe de dame eruit ziet.. als het echt tatoeages zijn die kenmerkend zijn voor de dame... tsja dan ga je al...
Als je dan mannen hebt die dit kunnen linken aan een familielid, vriendin, kennis, buurvrouw, etc.. dan is het spel op de wagen. Toch wel meiden die hiermee in de problemen zijn gekomen. Als jij bijvoorbeeld een of andere grote kat of hond op je rug als tatoeage hebt met specifieke kenmerken van de dame.. dan is ze zo gevonden voor bekenden.
Dit zijn enkel dingen over recenseren maar misstanden moeten ook breder worden getrokken zoals bejegeningen, vrouw onvriendelijkheid, etc..
Admin en consorten moeten om de tafel met hun. Jullie weten net als ik ook wie de poppetjes zijn in de organisaties en hoever ze kunnen gaan. Laat het niet escaleren, de strijd is ongelijk, ga je niet winnen. Velen die op het forum wel hun best doen.
Reviews zijn wel degelijk storend op bepaalde momenten.Wat een ellende allemaal. Ik snap niet hoe dvps een reviewsite slecht kunnen vinden behalve wanneer ze zelf een slechte service verlenen.
Dit nieuws heeft het nos gehaald dat is geen goed teken heel slecht zelfs.Volgens mij is het vooralsnog een storm in een glas water. Een paar feiten op een rij. Tenminste zoals ik het zie.
1. Er hebben mensen geklaagd, maar er klagen altijd mensen.
2. De AP gaat onderzoeken of er regels zijn overtreden. Dit is hun werk en er hebben mensen geklaagd, dus ze moeten wel.
3. Er komt een officiële conclusie. Deze is voorlopig nog onbekend en kan uiteindelijk alles zijn tussen 'prima zo' en 'sluiten nu'.
4. Wat daarna komt kan nog alle kanten op en is afhankelijk van onder andere de uitkomst van punt 3.
Als wandelaars hopelijk iets geleerd hebben van die datalek op hookers destijds is dat ze dat juist niet moeten doenDe klanten:
-Moeten een account aanmaken en zich via e-mail, gsm nr valideren.
Dat klopt, maar wat heeft valideren voor zin als je er geen persoon aan kan verbinden.Je kunt een email aanmaken en een gsm nummer dat je enkel en alleen gebruikt voor te wandelen....dan heb je geen probleem met een eventueel lek
Nee.Zijn de dames dan ook blij als de stalker of foute pooier de dame op deze wijze haar terug vind ?
Ja.Dus in uw ogen is het betreffende forum extreem nuttig
Nee.en gaat u totaal voorbij aan de uiterst gevoelige privacy ?
Ik ook van jou.Heel kortzichtig en dan begrijpt u er ook werkelijk niets er van.
Veel te speculatief. In veel gevallen zijn ze verhuisd naar een andere werkplek.Kan je ze niet meer vinden dan zullen ze wel gestopt zijn..
Maar dat zal nooit meer goed gaan als op deze forum minder betrouwbaar ook. En als ze dit forum sluiten wie zal er nog gemotiveerd zijn om een soortgelijke forum te maken wetende dat je in de toekomst altijd aangeklaagd kunt worden.NEEN, want als deze site stopt gaat het wel weer op een andere manier verder....op telegram of whatsapp....dus....enhe de dvp blijven dat is een vaste factor.... gewoon alvast goede lijst in je mobiel aanmaken van goede dames.
Dat heb ik niet geprobeerd. Of het programma zo slim is. Het kan ook in een gewone tekst voorkomen.En als je schreef: niet slim?
Ik hoop dat de dame in kwestie dan heel snel aangifte gaat doen. Want ook zonder dit forum zal de pooier haar vinden. Ja sorry, maar dit is toch wel ver gezocht hoor. Ik begrijp best de zorg rondom privacy, dat is zeker een belangrijk thema. Maar dit is echt spijkers op laag water zoeken.Zijn de dames dan ook blij als de stalker of foute pooier de dame op deze wijze haar terug vind ? Dus in uw ogen is het betreffende forum extreem nuttig en gaat u totaal voorbij aan de uiterst gevoelige privacy ? Heel kortzichtig en dan begrijpt u er ook werkelijk niets er van.
Gezien het verleden (hookers) verwacht ik "sluiten nu".3. Er komt een officiële conclusie. Deze is voorlopig nog onbekend en kan uiteindelijk alles zijn tussen 'prima zo' en 'sluiten nu'.
4. Wat daarna komt kan nog alle kanten op en is afhankelijk van onder andere de uitkomst van punt 3.
Wanneer zal Sukkel Tim Hofman zich ermee gaan bemoeienIk vrees wel een beetje voor deze site nu.
Ik ben ook ondergedoken in Schubbekutterijn.Ik heb gehoord dat sommige leden al zijn ingerekend door Interpol, ik ben zelf ondergedoken in Costa Rica.
Vanochtend waren het er vijf, nu tientallen.Binnenkort zal het wel bij en of andere tv programma zijn. Niet goed dit.Bekijk bijlage 159225