Addiction
Wandelaar
- 46
- 20/05/22
- 35
De vork zit iets anders in de steel.@DD_0182 Kijk je even mee?
Als ik namens ons speek hebben wij alle fakers die we destijds online hebben gezet echt gezocht en ook daadwerkelijk bewijs voor gevonden.
Vooral bijzonder vind ik dat de pers zich er nu mee gaat bemoeien.
Ik vind heel goed dat er een reactie vanuit het forum staff is gekomen, zoals de site nu geschetst wordt herken ik deze site totaal niet.
Ik vind dat de staff goed optreed als er iets niet in de haak is, maar ook zeker als ze het niet eens zijn als ik iemand als fake bestempelde terwijl de staff er nog niet zeker van was.
Dan werd er netjes een bericht gestuurd naar mij en kon ik meer tekst en uitlegen.
Maar snap de dames niet dat ze ineens gaan klagen, want ja als jij wat slechtere service verleent dan is de kans aanwezig dat iemand een negatieve review kan plaatsen.
Er worden zo min mogelijk privé gegeven gedeeld (denk aan adressen), en anders wordt hier door de staff wel opgetreden.
Bizar dat dit weer gebeurt, maar tegenwoordig wordt er al geklaagd over een scheet.
Dvp krijgt negatieve review. Wordt hierop geattendeerd. Er verschijnen meteen 2 positieve review met accounts die die dag zijn aangemaakt, 1 bericht hebben gemaakt en nooit meer gebruikt zijn. Dit wordt besproken. Dvp woest, dient klacht in, girlsreview haalt berichten weg. Dvp nog steeds woest, belt bevriende NOS redacteur en een aantal vakgenoten. En hoppa, daar is het artikel.
Stijl van de dvp. De laatste mensen die het tegen haar heben opgenomen moesten uiteindelijk verhuizen.
Bijtertje