Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was gisteren sinds lange tijd weer eens op de wallen. Mijn oog viel toen op een Thaise ladyboy op de Barndesteeg 7. slank en alles in de juiste verhouding. zoals ik ze graag heb.

Ze vroeg 100euro voor 20minuten, iets wat ik een beetje te veel van t goede vond, echter nu een dagje later had ik t mss toch moeten wagen. Nu rest mijn vraag of iemand hier op het forum weet wie het is, en of het een aanrader is.

Iemand al eens bij Veneccia geweest, ziet er fraai uit ...

Greetz, Itsme !! ;)
Ik ben er lang geleden in Rotterdam geweest, was toen een prima date.
Gezien de recenties was ik eigenlijk niet meer van plan te gaan, tot zomer 2024, ze werkte in Zwijndrecht, dit is voor mij om de hoek, dus toch maar even langs geweest, date was niet super, maar ook weer niet echt slecht, gewoon een date waar je niet van denk nou nog eens snel weer langs, ze is ondertussen ook op leeftijd denk ik, profiel staat 32 jaar maar geloof mij, tel er minimaal 15 bij op, ik ben bij haar geweest denk ik 2014 en toen was ze ook al zo oud, somige foto's van haar profiel komen ook uit die tijd, zoals die foto waar ze omkijkt met dat witte hempje met al die bandjes.
voor mij persoonlijk was de laatste date het eigenlijk net niet.

Ik ben een redelijk frequente bezoeker van shemales in Zuid Holland, maar ik vind het aanbod werkelijk bedroevend momenteel. Heel veel met cup A, nou dan vind ik het meer een travestiet.

Ik weet het, het zijn allemaal mannen met neptieten, maar toch…

Heb ook geen zin om 200-250 euro uit te geven om een teleurstellende date te hebben.

Ik heb er paar waar ik graag mee afspreek omdat elke date met hun goed is maar ik denk dat het voor hun momenteel te koud is in ons kikkerlandje.
Mocht er iemand nog een tip hebben over eentje waar het gegarandeerd genieten is en die echt top is dan hoor ik dat uiteraard graag.

Greetz, Kama
Je zou eens in Dordrecht bij Natalie kunnen kijken, is minder duur en date die ik had was zeker niet slecht.

Ik was gisteren sinds lange tijd weer eens op de wallen. Mijn oog viel toen op een Thaise ladyboy op de Barndesteeg 7. slank en alles in de juiste verhouding. zoals ik ze graag heb.

Ze vroeg 100euro voor 20minuten, iets wat ik een beetje te veel van t goede vond, echter nu een dagje later had ik t mss toch moeten wagen. Nu rest mijn vraag of iemand hier op het forum weet wie het is, en of het een aanrader is.

Is ze klein en zonder borsten?

Waarschuwen voor gevaarlijke klanten, maar voornamelijk voor politie. De politie zit ze constant op de hielen om ze te betrappen en de EU uit te knikkeren.

De meeste transen kunnen elkaars bloed wel drinken. Een trans is vaak bevriend met een paar transen en meer niet.
Ik kan er wel wat over vertellen ... Mijn ex, een Spaanse trans, werkte indertijd in het Schipperskwartier en de jaloezie daar tussen de transen Was ongelooflijk . Ook wat er verteld werd, gewoon om de andere op hun paard te krijgen . Ik kan er wel wat over vertellen . Vraag maar . Desnoods in dm. Sorry Mikkr 76 dat ik weeral antwoord. 😜

Ik kan er wel wat over vertellen ... Mijn ex, een Spaanse trans, werkte indertijd in het Schipperskwartier en de jaloezie daar tussen de transen Was ongelooflijk . Ook wat er verteld werd, gewoon om de andere op hun paard te krijgen . Ik kan er wel wat over vertellen . Vraag maar . Desnoods in dm. Sorry Mikkr 76 dat ik weeral antwoord. 😜
Het is bijna overal dat de jaloezie tussen transen enorm is. Gaan ook genoeg roddels rond over mijn transvrouw.

Tot nu toe heb ik de jaloezie niet gemerkt op BDSM feesten, daar gaan ze wel normaal met elkaar om. Aangezien op dat soort plekken het niveau ook vaak hoger ligt ga ik ervan uit dat het daarmee te maken heeft.

ben op zoek naar een shemale waar ik ook met mij vriendin kan komen.
Waar eventueel seks mogelijk voor beide. In de regio Rotterdam/Schiedam
Dan mag je diep in de buidel tasten, en accepteren dat je waarschijnlijk stiekem wordt gefilmd. Ze vragen voor trio's vaak 300€ p/u. Ik zou zeggen, ga naar Antwerpen en pak een raam TS, geen camera's, en 150€.

Dan mag je diep in de buidel tasten, en accepteren dat je waarschijnlijk stiekem wordt gefilmd. Ze vragen voor trio's vaak 300€ p/u. Ik zou zeggen, ga naar Antwerpen en pak een raam TS, geen camera's, en 150€.
Wtf is dit nouw weer voor domme opmerking. Heb nog nooit problemen gehad dat iemand "stiekem" gaat filmen. Inpv dat hij nu prive met een kwalitatieve shemale een trio heeft of naar antwerp gaat voor een 40+ jarige is toch een groot verschil

Terug
Bovenaan Onderaan