Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allen,

Ik ben donderdag in Amsterdam en ik wil een keer een date met een shemale proberen voor een eerste keer. Ik heb een voorkeur voor een vrouwelijk gezicht en ik zou ook graag zelf genomen willen worden. Kunnen jullie iemand aanbevelen? Of het liefst meer want ze reageren niet altijd lees ik 😉

Hey, ik woon in België en ik moet volgende week voor het werk in Amsterdam zijn. Weet er iemand of er tegenwoordig veel te beleven valt qua shemales op de Walletjes? Ik zou er rond de middag/begin van de namiddag zijn.

Ik heb hier al vaak gelezen over de 'legendarische' Paloma, maar da's al even geleden en haar advertentie op kinky dateert ook van meer dan 1 jaar geleden. Weet iemand of ze nog aanwezig is achter de ramen? Of andere aanraders?

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Hey, ik woon in België en ik moet volgende week voor het werk in Amsterdam zijn. Weet er iemand of er tegenwoordig veel te beleven valt qua shemales op de Walletjes? Ik zou er rond de middag/begin van de namiddag zijn.

Ik heb hier al vaak gelezen over de 'legendarische' Paloma, maar da's al even geleden en haar advertentie op kinky dateert ook van meer dan 1 jaar geleden. Weet iemand of ze nog aanwezig is achter de ramen? Of andere aanraders?

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Op Paloma's adv. op Kinky staat ook een telefoonnummer, je zou haar ff kunnen bellen/appen

Terug
Bovenaan Onderaan