Shemalelovertje
Newbie
- 9
- 16/01/24
- 1
Kan iemand me enig informatie geven? Welke shemales en welke tijd ze ongeveer beginnen . Ga het liefst in de ochtend al heen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor de link. Ik had m'n twijfels maar deze dame was het zeker waard om te bezoekenRecensie - Nicole, Rotterdam (voorheenTiel)
Omdat Nicole een keer in Amsterdam was en dr tarief goed had aangepast heb ik haar bezocht in een kleine studio in Venserpolder. WAUW! Wat een enorm aantrekkelijke sexy en heerlijke transmeid. Mega vrouwelijk, klein maar met een HEERLIJK gevormd lichaam. Dit kon alleen maar geweldig worden! En...www.girlsreview.nl
Bedankt voor de link. Ik had m'n twijfels maar deze dame was het zeker waard om te bezoeken
Welke shemales, niet. Maar in de tijd dat ik nog in Den Haag woonde vond ik er in de ochtend niet heel veel te beleven, vanaf lunchtijd begint het zo'n beetje. Maar ik ben er al een paar jaar niet geweest, misschien dat er in het "Den Haag Algemeen" topic in Raamprostitutie meer informatie t vinden is.Kan iemand me enig informatie geven? Welke shemales en welke tijd ze ongeveer beginnen . Ga het liefst in de ochtend al heen
Er zitten altijd wel 1 of 2 aan het begin in de kleine inham van de geleen, in het midden zit boven altijd wel maria, buiten dat is het variabel, door de weeks kendra (topper en ook sm) en soms wat bezoekHoeveel trans-girls zijn er op de geleenstraat in Den Haag
Heb tijdje taxi gerede voor deze trans. Heeft jaar tbs gehad en zit nu in de vrouwen gevangenis.Ik kwam laatst op een podcast over ene Daniela D., een Chileense trans prostituee die een Rotterdammer heeft doogestoken.
Niet heel actueel zoals je kan zien, maar heeft iemand enig idee wie deze trans is?
Heb tijdje taxi gerede voor deze trans. Heeft jaar tbs gehad en zit nu in de vrouwen gevangenis.
DulceKlopt. Maar hoe heette zij op Kinky?
Dulce
Yep denhaag/rdam zeker knap alleen paar draadjes in der hoofd los helaasThnx! Die ken ik nog wel. Super mooie trans, vooral werkzaam in Den Haag als ik me niet vergis….
Thnx voor je info!
Iemand al ervaring met Debby uit Almelo?Dutch girl
HoihoiIk ben een lieve, vrouwelijke erg hygiënische meid, zo zoet als fruit die het heerlijk vind om stout te zijn. Relaxte geile sfeer is belangerijk.Ik sta voor ve...www.kinky.nl
Heeft iemand van jullie ervaring met deze Nederlandse?
Ik ben ook benieuwdDutch girl
HoihoiIk ben een lieve, vrouwelijke erg hygiënische meid, zo zoet als fruit die het heerlijk vind om stout te zijn. Relaxte geile sfeer is belangerijk.Ik sta voor ve...www.kinky.nl
Heeft iemand van jullie ervaring met deze Nederlandse?
Dit had ik dus ook een beetjeSlechte foto's en reviews uitstaan.
Geeft geen goed gevoel.
Ik zie daar vaak dezelfde (lelijke en mannelijke) Shemale staanWie staat er in de passage tegenover de pisbakken 72bp kamer 5.
En is dat wat?
Kan hier geen draaadje over vinden
Jij bedoelt die van de PC hoofd? Volgens mij was die er klaar mee.Heeft iemand nog een linkje naar de advertentie of de contactgegevens van T-girl/ crossdresser "Anouk" uit Amsterdam? Stond voorheen op sexjobs en gaf hemelse blowjobs. Nu niet meer te vinden helaas.
Die ja. JammerJij bedoelt die van de PC hoofd? Volgens mij was die er klaar mee.