Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het heeft met beide geen reet te maken. De plekken die ze huren zijn kwa prijs nagenoeg hetzelfde gebleven en die paar maanden dat ze hier zijn merken de meiden weinig van inflatie.

Het is gewoon als er eentje dr prijzen verhoogt en merkt dat mannen het gewoon betalen, de rest mee gaat. Zouden jij en ik ook doen.

Als het zou moeten omdat hun kosten hoger zijn, zouden er meer de prijs laag houden zodat die meer klanten pakken en dus alsnog de kosten kunnen drukken.

Het is gewoon mierengedrag, kijk bijvoorbeeld op de Wallen, daar durven ze ook ineens 100€ te vragen als instaptarief maar de kamers zijn gewoon nog steeds de zelfde prijs om te huren.

Het heeft met beide geen reet te maken. De plekken die ze huren zijn kwa prijs nagenoeg hetzelfde gebleven en die paar maanden dat ze hier zijn merken de meiden weinig van inflatie.

Het is gewoon als er eentje dr prijzen verhoogt en merkt dat mannen het gewoon betalen, de rest mee gaat. Zouden jij en ik ook doen.

Als het zou moeten omdat hun kosten hoger zijn, zouden er meer de prijs laag houden zodat die meer klanten pakken en dus alsnog de kosten kunnen drukken.

Het is gewoon mierengedrag, kijk bijvoorbeeld op de Wallen, daar durven ze ook ineens 100€ te vragen als instaptarief maar de kamers zijn gewoon nog steeds de zelfde prijs om te huren.
Huizen zijn mss zelfde maar huur is zeker wel omhoog. Vraag t maar eens. En de kosten die ze maken zijn hier ook duurder. Zij doen toch ook boodschappen etc. De inflatie raakt hun ook. Dus worden wij weer genaaid in de portomonee en de ster

Denk dat ik het met Fred eens Ben.

Dat er wel heel veel concurrentie is en ze daardoor minder klanten hebben valt mij wel op. Met weinige niet direct kunnen afspreken. Dus zo druk hebben ze het niet.
Dan is het binnenhalen wat kan en er zijn mannen die niet zeuren over iets meer.
Beetje jammer dat er dan alsnog op de klok wordt gekeken.
Als ik betaal en sta binnen 3kwatier weer buiten dan weet je dat het om het geld gaat.

Ik denk dat hoe hoger de kosten zijn die deze vrouwen met zich meebrengen, hoe meer het geldbestedingsgedrag van mannen zal veranderen. Misschien is deze website niet het best representatief, maar je ziet nu al dat het minder actief is dan vroeger. Net als bij het kopen van een nieuw apparaat, zullen mensen kieskeuriger en kritischer worden over de vrouwen die ze kiezen. Dat is misschien maar goed ook, de vrouwen met echt goede service zullen het meest van cliënten krijgen en de rest zal uit de markt worden gedrukt.

Ik weiger op dit moment om 250 te betalen voor een uur. Zal dit in de nabije toekomst veranderen? Zeer waarschijnlijk wel. Maar zal ik het net zo snel uitgeven als 100? Zeker niet, en zeker ga ik niet zo maar iemand "proberen".

Terug
Bovenaan Onderaan