Iemand ervaring met Scarlett?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie zit in de gevangenis klant 300x neergestoken staat stuk ergens in rotterdamse krantWat is haar huidige naam op kinky? Waar ze nu actief mee is?
Thx voor de info! Beter ookDie zit in de gevangenis klant 300x neergestoken staat stuk ergens in rotterdamse krant
Yo wattttDie zit in de gevangenis klant 300x neergestoken staat stuk ergens in rotterdamse krant
Heb me opgeofferd en was gelukkig goed.Iemand ervaring met Scarlett?
Hoe was de ervaring met haar?Ik heb straks een afspraak met haar. Ben benieuwd!
Hello, any news from mademoiselle? she's really hot, too bad we don't have a proper review...Anyone experience with this romina/meily now in the hague before often in alkmaar. I don't know why, but she has had several ads on Kinky.
Prive ontvangst met de geilste shemales in Zwolle
Grootste aanbod van geile shemales in Zwolle die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Shes fine looks exactly as the fotos dick is pretty thick. Only downside is that she can be little bit crazy in her head. She speaks dutch her english is not the best. Ive met her 5 year ago on grindrHello, any news from mademoiselle? she's really hot, too bad we don't have a proper review...
Thanks! What do you mean by a bit crazy?Shes fine looks exactly as the fotos dick is pretty thick. Only downside is that she can be little bit crazy in her head. She speaks dutch her english is not the best. Ive met her 5 year ago on grindr
Say the wrong thing and she blows up. South american temprement but then turned up 100%Thanks! What do you mean by a bit crazy?
of komt dat door het poederen van de neus?South american temprement
Maybe both ?!?or is that because of powdering the nose?
Ahjo wie weet mss die bom van hormonen ken ook niet best zijnof komt dat door het poederen van de neus?
Ze was laatst in Zwolle en heb toen een date met d'r gehad... aardige meid, temperamentvol en inderdaad een beetje gek. Ze vertelde over een ex-partner (trans, woonachtig in Spanje) die een vriend zou hebben die hacker zou zijn. Ze heeft thuis 5 telefoons en een Macbook en denkt dat die misschien zijn gehackt door ex & hacker om haar locatie te achterhalen. De Mac zou raar gedrag vertonen.Thanks! What do you mean by a bit crazy?
Ken me hier wel in vinden ze heeft ze niet allemaal op een rijtje in der hoofd. Dat was ook de voornamelijkste reden om contact te breken. Voor de rest leuke meid voor een avondje daar ook bij latenZe was laatst in Zwolle en heb toen een date met d'r gehad... aardige meid, temperamentvol en inderdaad een beetje gek. Ze vertelde over een ex-partner (trans, woonachtig in Spanje) die een vriend zou hebben die hacker zou zijn. Ze heeft thuis 5 telefoons en een Macbook en denkt dat die misschien zijn gehackt door ex & hacker om haar locatie te achterhalen. De Mac zou raar gedrag vertonen.
Even meegekeken op de Mac... met dat rare gedrag bedoelt ze het niet reageren of plotseling verspringen van de muis. Er zat echter ook een flinke barst in de touchpad en 't lijkt mij iets aannemelijker dat dat de oorzaak is, dan een hackjob.
Ze is dus een beetje angstig en gestresst. Woning was ook een bende trouwens. Liggen allemaal spulletjes op bank, stoelen en bed.
Thanks for your input, much appreciated ! Does it raise questions about health issues, if, maybe, she's not that reliable?She was recently in Zwolle and I had a date with her... nice girl, temperamental and indeed a bit crazy. She told me about an ex-partner (trans, living in Spain) who supposedly has a boyfriend who is supposedly a hacker. She has 5 phones and a Macbook at home and thinks that they may have been hacked by ex & hacker to find out her location. The Mac supposedly shows strange behavior.
Just looked at the Mac... with that strange behavior she means the mouse not responding or suddenly jumping. However, there was also a big crack in the touchpad and it seems to me a bit more likely that that is the cause, than a hackjob.
So she is a bit anxious and stressed. The house was also a mess by the way. There are all kinds of things on the couch, chairs and bed.
70% of trans have some kind of mental or health issue. It comes with the use of hormones and the "work" lifestyle is also not the healthies pschychology and mentally for a person to have this kind of work longterm.Thanks for your input, much appreciated ! Does it raise questions about health issues, if, maybe, she's not that reliable?
a heavy hand on Photoshop (even more than usual?)Anyone have experience with Rouss?
Als niemand meer gaat gaan de prijzen naar beneden.De standaard uurprijs lijkt nu inmiddels toch wel op 200e te staan. Erg jammer, van 150 naar 200 is toch een relatief grote stap naar mijn idee.. en als je dan kijkt naar de service (of tijd). Helaas nog maar een uitzondering waar je met 150 nog terecht kunt. Eerst had je nog wat extra kwaliteit voor 200 maar inmiddels durft iedereen dit te vragen.
I don't think so. She just needs enough people to tell her she's seeing ghosts. She seems pretty chill besides this issue. She does give pretty good sex btw. Prefers topping over bottoming.Thanks for your input, much appreciated ! Does it raise questions about health issues, if, maybe, she's not that reliable?
Gewoon boycotten, gaat helemaal nergens over. Dat sommige klanten dat betalen is gewoon idioot. Als je op Instagram kijkt bij deze DVP's zijn ze meer aan het feesten dan aan het werk. Leven over the top in luxe. Ga ik niet aan meebetalen.Zie er ook al genoeg met 250 voor een uur.... Geen goed vooruitzicht.