WHEM Lizzy, Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Wandelaars, ik ben laatst bij dit pareltje geweest in de regio van Haarlem. Ze Heet Lizzy en is een blonde stoot van 34 jaar naar eigen zeggen ( en ik geloof die leeftijd ) circa 170cm lang en slank maar wel met goeie vrouwelijke rondingen. Ze heeft ook een bril wat haar goed staat en mooie volle lippen die heerlijk zoenen en een tongpiercing:) ze heeft echt de perfecte girl next door look en uitstraling.

Ze woont in een huurappartementje net even buiten Haarlem ( circa 10 min rijden ) zeer makkelijk gratis te parkeren en matig met OV te bereiken. Ze heeft een niet hele discrete ingang. Maar ik voel me ook weer niet ongemakkelijk met aanbellen want het is rustig in de straat.

De deur ging open en als eerste werd ik begroet door een klein hondje, na een aai over zijn bol ging hij weer lekker in zijn mand liggen. ( ze heeft ook een kat zei ze maar die was buiten denk ik )

Vooraf had ze me gewaarschuwd dat ze binnen rookt en blowt. Ikzelf vindt dat niet erg, om 1 of andere reden vind ik rokende dvp's wel sexy, doet me een beetje aan zoenen in de kroeg denken toen ik 17-18 was:) maar ik vond de geur van het roken heel erg meevallen, bij oude familieleden van mij loop je veel meer tegen een rookgordijn aan:)

Goed de deur gaat weer dicht en achter de deur staat een knappe supervriendelijke blonde dame welke erg ruim de tijd neemt. Eerst mag je even op de bank plaats nemen voor een leuk kennis makings gesprek ( wat niet van je tijd afgaat, netjes! ) we hadden best wat overeenkomsten bleek, ( muziek en eten o.a. ) en na 15-20 minuten begonnen we te zoenen en vertrokken we langzaam naar de slaapkamer.

In de slaapkamer ( wel even bukken onder het wasrek door ) begonnen we elkaar zoenend uit te kleden waarna ik haar staand kon vingeren, ze wordt van nature goed nat en aan alles merk je dat ze sex ook fijn vind om te hebben. Hierna heeft ze mij even gehurkt gepijpt en zijn we verder gegaan op het bed.
Op het bed een condoom erom en heerlijk missionaris geneukt, ze houdt ervan als je haar wat harder aanpakt, haar dubbelvouwt en wat harder stoot, je kan lekker je gang gaan, doe je het goed en help je haar een beetje met je vingers dan zie je vanzelf een glimlach op haar gezicht verschijnen. Andere standjes kwamen ook nog aan bod en ook dit voelde goed met haar.

Haar hygiëne is erg goed en ze heeft een erg schoon en kaal poesje ( omdat ze maximaal 1 klant met dag ontvangt, het moet wel leuk blijven vindt ze ) en hierom heb ik haar gebeft ( ik had dit nog nooit eerder gedaan bij een DVP ) dit gaf echt voor mij het perfect GFE gevoel en als je ook nog je vingers erbij gebruikt komt ze echt klaar en beloond ze je daarna:)

Ze doet lekker mee, vind veel goed en fijn, houdt dus van een wat hardere aanpak en zegt dat vaste klanten nog meer leuks kunnen verwachten, wat verschilt per klant maar mij zijn wat leuke dingen beloofd die ik graag nog een keer wil meemaken want voor mij is het herhalingsgevaar zeer groot bij deze vrouw.

Kosten waren zoals in de advertentie, en aangezien ze niet op de klok kijkt en het zomaar wat uit kan lopen is dit gewoon een goede leuke date met een Nederlandse DVP

De volgende afspraak staat alweer gepland en daar zal ik dan mits benoemens waardig een update over schrijven.

Lucky you, toch geen fake.
Poesje lust alles vertelde ze me, maar ze doet geen oudere mannen vertelde ze me achteraf...
Ze bedoelde waarschijnlijk dat hondje...
Ze heeft geen advertentie meer?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan