Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe helft van de tijd resulteert dit erin dat ik daadwerkelijk naar de site wordt geleid die geadverteerd wordt.Ik ga ernaar kijken, je weet dat als je rechtsboven in de hoek van de advertentie klikt er een kruisje komt om hem te sluiten zonder dat je op de advertentie klikt?
Rechtsboven in het berichtvakje zie je gif staan, of op de mobiel 3 puntjes daar kan je uit gifs kiezen maar je kan ook via het icoontje 'afbeelding invoegen' links van de smily vanaf je computer of telefoon opgeslagen gifs postenHoe kun je een bewegende GIF posten?
Bedankt, dat had ik nog niet geprobeerd. Maar het werkt alleen met lokaal opgeslagen GIF's? Met een URL werkt het niet. En welke extensie moeten de lokale bestanden hebben? Werkt alleen *.gif of ook *.webp ?Rechtsboven in het berichtvakje zie je gif staan, of op de mobiel 3 puntjes daar kan je uit gifs kiezen maar je kan ook via het icoontje 'afbeelding invoegen' links van de smily vanaf je computer of telefoon opgeslagen gifs posten
Bekijk bijlage 118909
Via afbeelding invoegen alleen met opgeslagen gifsBedankt, dat had ik nog niet geprobeerd. Maar het werkt alleen met lokaal opgeslagen GIF's? Met een URL werkt het niet. En welke extensie moeten de lokale bestanden hebben? Werkt alleen *.gif of ook *.webp ?
Maximaal 1MB heb ik ergens gelezen. Da's nie veul.Via afbeelding invoegen alleen met opgeslagen gifs
webp werkt bij niet, alleen gifs voor zover ik weet en ik moet ze vaak ook nog inkorten omdat het bestand anders te groot is hier
Met een URL bedoel je? Dat zou ook moeten werken dus? Onder welke voorwaarden?Webp werkt inderdaad niet. En max 1 Mb. Ik host de meeste gifs die ik hier post op een externe website.
Bij mij exact hetzelfde, de andere topics die ik volg krijg ik een melding op mijn telefoon, behalve van de topic humor nooit.Ik krijg tegenwoordig nooit meer een melding op girlfriends zelf als er iets in de rubriek humor wordt geplaatst. Heb al een keer ontvolgd en opnieuw gevolgd maar haalt niets uit...
Dit blijkt voor heel veel rubrieken te gelden die ik volg. Ik weet dat je geen meldingen meer krijgt als je een pagina na een melding niet bezoekt maar dat kan de oorzaak niet zijn.
Ik ga er van uit dat je nu "Genegeerd topic" ziet staan, ook op de homepage.Wat mij betreft mag dit topic wel dicht. De vraag is gesteld, ik zie wel wat de siteadmin ermee doet....
Dankje voor de feedback, ik ga kijken of we dit kunnen verbeteren.Als ik een advertentienummer ingeef in het zoekvenster, dan toont hij niet altijd de topics waarin dat advertentienummer voorkomt.
Google kan het topic op deze site wel vinden.
Gevolg is dat leden nieuwe topics maken over dames waar al een topic van is.
Voorbeeld: 8340650 heeft geen hit. (waarschijnlijk zo meteen dit topic wel omdat het nummer niet in een URL staat)
Google op "site:girlsreview.nl 8340650" en je vind de topics wel.
Zet ik op het wensenlijstje.Het zou helemaal mooi zijn als in die lijst ook de datum van het laatst geplaatste bericht zou staan. Niet meer actuele onderwerpen zouden dan makkelijker van de lijst gehaald kunnen worden.
En vanaf hoeveel berichten is iemand een wandelaar? Want dat zie ik nu ook staan.Het is louter gekoppeld aan het aantal berichten dat je geplaatst hebt, je begint als Newbie.
- 0-24 Newbie
- 25-99 Meeloper
- 100-249 Vaste klant
- 250-999 Stamgast
- 1000 Meubelstuk
En vanaf hoeveel berichten is iemand een wandelaar? Want dat zie ik nu ook staan.
Probleem is dat iemand dat dan weer bij moet gaan houden. Lijkt me niet haalbaar.Is het een idee om de link naar de betreffende dame/heer/trans ergens bovenin het topic vast te zetten?
Ja, dat gaat dus echt niet werken.Lijkt me haalbaar.
Niet werkende link rapporteren en nieuwe link doorgeven.