Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat nummer in een tag bij het topic voegen werkt het beste voor de interne zoekmachine. Zoals bij de recensies gebruikelijk is.

Bij Sara uit de Geleenstraat zie ik bij vergelijkbare onderwerpen 4 Sara's en een Eva, terwijl er veel meer Sara's zijn.
Misschien werkt het nog niet helemaal goed?

Er is nu een betere interface voor de genegeerde onderwerpen: https://www.girlsreview.nl/account/ignored?key=thread
Ziet er goed uit! Voorheen was het niet eens mogelijk om genegeerde onderwerpen te zien (je zag ze niet, want je negeerde ze :D).

Het zou helemaal mooi zijn als in die lijst ook de datum van het laatst geplaatste bericht zou staan. Niet meer actuele onderwerpen zouden dan makkelijker van de lijst gehaald kunnen worden.

Hoe kun je een bewegende GIF posten?
Rechtsboven in het berichtvakje zie je gif staan, of op de mobiel 3 puntjes daar kan je uit gifs kiezen maar je kan ook via het icoontje 'afbeelding invoegen' links van de smily vanaf je computer of telefoon opgeslagen gifs posten

dumb and dumber gif.gif

Rechtsboven in het berichtvakje zie je gif staan, of op de mobiel 3 puntjes daar kan je uit gifs kiezen maar je kan ook via het icoontje 'afbeelding invoegen' links van de smily vanaf je computer of telefoon opgeslagen gifs posten

Bekijk bijlage 118909
Bedankt, dat had ik nog niet geprobeerd. Maar het werkt alleen met lokaal opgeslagen GIF's? Met een URL werkt het niet. En welke extensie moeten de lokale bestanden hebben? Werkt alleen *.gif of ook *.webp ?

Bedankt, dat had ik nog niet geprobeerd. Maar het werkt alleen met lokaal opgeslagen GIF's? Met een URL werkt het niet. En welke extensie moeten de lokale bestanden hebben? Werkt alleen *.gif of ook *.webp ?
Via afbeelding invoegen alleen met opgeslagen gifs
webp werkt bij niet, alleen gifs voor zover ik weet en ik moet ze vaak ook nog inkorten omdat het bestand anders te groot is hier

Ik krijg tegenwoordig nooit meer een melding op girlfriends zelf als er iets in de rubriek humor wordt geplaatst. Heb al een keer ontvolgd en opnieuw gevolgd maar haalt niets uit...

Dit blijkt voor heel veel rubrieken te gelden die ik volg. Ik weet dat je geen meldingen meer krijgt als je een pagina na een melding niet bezoekt maar dat kan de oorzaak niet zijn.

Ik krijg tegenwoordig nooit meer een melding op girlfriends zelf als er iets in de rubriek humor wordt geplaatst. Heb al een keer ontvolgd en opnieuw gevolgd maar haalt niets uit...

Dit blijkt voor heel veel rubrieken te gelden die ik volg. Ik weet dat je geen meldingen meer krijgt als je een pagina na een melding niet bezoekt maar dat kan de oorzaak niet zijn.
Bij mij exact hetzelfde, de andere topics die ik volg krijg ik een melding op mijn telefoon, behalve van de topic humor nooit.
Voor mij is dat zeker geen probleem aangezien ik toch iedere dag minstens eenmaal ingelogd ben.

Wat mij betreft mag dit topic wel dicht. De vraag is gesteld, ik zie wel wat de siteadmin ermee doet....
Ik ga er van uit dat je nu "Genegeerd topic" ziet staan, ook op de homepage.

Als ik een advertentienummer ingeef in het zoekvenster, dan toont hij niet altijd de topics waarin dat advertentienummer voorkomt.
Google kan het topic op deze site wel vinden.
Gevolg is dat leden nieuwe topics maken over dames waar al een topic van is.

Voorbeeld: 8340650 heeft geen hit. (waarschijnlijk zo meteen dit topic wel omdat het nummer niet in een URL staat)

Google op "site:girlsreview.nl 8340650" en je vind de topics wel.
Dankje voor de feedback, ik ga kijken of we dit kunnen verbeteren.

Het zou helemaal mooi zijn als in die lijst ook de datum van het laatst geplaatste bericht zou staan. Niet meer actuele onderwerpen zouden dan makkelijker van de lijst gehaald kunnen worden.
Zet ik op het wensenlijstje.

Zou het niet handiger zijn om de WHEM onder de desbetreffende rubriek te hangen?
Als je daar toch aan het zoeken bent lijkt me dat logischer.
Het topic algemeen in die rubrieken wordt zo'n vergaarbak waar je toch niet meer in kijkt.

Terug
Bovenaan Onderaan