Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat had ik ook net, telefoon opnieuw opgestart en toen deed ie het weer normaal, hij moest ook een paar apps updaten tijdens het opstarten, misschien was dat hetGR is vandaag erg langzaam om mijn mobiel. Heb ik mijn rekening niet betaald of hebben hier meer mensen last van?
Je naam aanklikken, en dan in de pop-up weer je naam aanklikken. Dat bedoel je toch?Misschien kijk ik niet goed, maar kan ik mijn profiel niet meer bekijken?
Ja! Als je als 'oudgediende' (te) lang geen nieuwe recensies plaatst... dan word je langzaam uitgegomd...Misschien kijk ik niet goed, maar kan ik mijn profiel niet meer bekijken?
Staat bij mij nog gewoon in het menu (op PC). Rechtsboven.Nee, het stond eerst in het menu.
Duidelijk, bedankt.Idd gewoon een emoji
Apart dat.Ja! Als je als 'oudgediende' (te) lang geen nieuwe recensies plaatst... dan word je langzaam uitgegomd...
Girls"review" en dan discussiëren over barrières omdat je enkele punten zou moeten invullen of beantwoorden. Combinatie lijkt me nochtans niet moeilijk, duurt nog geen 5 minuten buiten de tekst die je zelf toevoegt. Een review is immers ook niet enkel voor wat de schrijver eraan denkt te hebben, maar wat andere lezers ervan vinden en gebruiken.
Een algemene score kan al een eerste snelle indicatie zijn wat sommigen helpt, hoeft daarom niet voor iedereen zo te zijn.
@admin ?Misschien kijk ik niet goed, maar kan ik mijn profiel niet meer bekijken?
Op mijn telefoon is dat rechts, maar waar zie ik dan wat ik genegeerd heb?Klopt je moet nu op cirkel links naast naam 'girlreview.nl' klikken
Avatar en dan negeer.Op mijn telefoon is dat rechts, maar waar zie ik dan wat ik genegeerd heb?