Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het kan ook nog per browser en telefoonfabrikant verschillen omdat fabrikanten nogal eens hun eigen sausje over Android gieten.

Op mijn ouwe bad boy phone geen issues:
Motorola Moto G5S Plus
Android 8
Firefox
Automatisch draaien, zowel aan als uit

Oke, ik kan meer details geven, maar welke? Nieuwe poging. Sinds een week of 3, terwijl mijn Android mobiel "scherm automatisch draaien" UIT heeft staan, draait mijn scherm toch automatisch mee. Mijn telefoon is in die tussentijd niet veranderd. Bij andere sites gebeurd dit niet. Voorheen met deze zelfde telefoon geen probleem op deze site. nu ineens (sinds drie weken..ongeveer).
Als ik automatisch draaien AAN zet .. Dan draait het beeld overigens ook. Toestel uitgezet en weer aan.. Geen oplossing. Ik heb android versie 11. Volgens mij Chrome, maar ook dat is niet gewijzigd met de situatie van daarvoor. Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe layout? Merk telefoon OPPO A52

Laatst bewerkt:
Oke, ik kan meer details geven, maar welke? Nieuwe poging. Sinds een week of 3, terwijl mijn Android mobiel "scherm automatisch draaien" UIT heeft staan, draait mijn scherm toch automatisch mee. Mijn telefoon is in die tussentijd niet veranderd. Bij andere sites gebeurd dit niet. Voorheen met deze zelfde telefoon geen probleem op deze site. nu ineens (sinds drie weken..ongeveer).
Als ik automatisch draaien AAN zet .. Dan draait het beeld overigens ook. Toestel uitgezet en weer aan.. Geen oplossing. Ik heb android versie 11. Volgens mij Chrome, maar ook dat is niet gewijzigd met de situatie van daarvoor. Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe layout? Merk telefoon OPPO A52
@admin Lukt het eventueel hier nog naar te kijken, of moet ik er maar mee leven 😏

Het kan goed dat er nog van alles ontbreekt! Laat het ons weten.

Wat naar mijn mening ontbreekt is een "BDSM Algemeen" topic. Waar algemene kwesties (veiligheid, hygiëne, etc., noem maar op) besproken kunnen worden, die niet specifiek Nederlands zijn. Er is nu alleen "BDSM Nederland Algemeen".

Als er een bericht wordt verwijderd door een moderator,waarom kunnen we dan niet zien welke moderator dit is geweest,er staat alleen een vraagteken.
Ik zou het prettig vinden als ik weet wie het bericht verwijderd,en misschien wel meer leden hier die dat willen,

Zodat je de desbetreffende moderator erop kan aanspreken als het je niet bevalt zeker? Weinig kans dat zoiets gaat gebeuren.
Nee hoor, daarom niet..Ik vind het gewoon fijn om te weten wie het bericht stuurt..dat is volgens mij met elke communicatie over en weer,dat je weet met wie je te maken hebt. De fatsoenlijke omgangsnormen zeg maar..

En als ik het niet eens ben met een verwijderd bericht,dan stuur ik wel een pb aan de echte Baas Admin..zoals ik recentelijk heb gedaan.

Laatst bewerkt:
Je mag altijd zelf een topic openen, we kunnen het nadien sticky maken.
Natuurlijk, maar waar dan? Wat mij betreft hoort zo'n topic thuis onder "BDSM" en daar kunnen alleen topics gemaakt worden onder "Nederland", "België" of "Duitsland". Er is geen plek onder "BDSM" die niet land-specifiek is.

Of is in de huidige opzet van het forum "Branchetalk" de logische plaats?
Ik weet het niet. Ik mis een "BDSM Algemeen" subforum denk ik.

Laatst bewerkt:
Zou het niet beter zijn als we meer snelle-reactie opties krijgen ipv alleen deze?

1687685776881.png

Terug
Bovenaan Onderaan