Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hoeft het bericht toch niet te openen?
Vreemd, ik negeer het topic 'de mooiste of blablabla' volledig en het verschijnt dus ook niet op mijn homepagina, ook niet de laatst geposte berichten.
die heb ik ook in zijn geheel genegeerd. en krijg hem ook niet te zien.Vreemd, ik negeer het topic 'de mooiste of blablabla' volledig en het verschijnt dus ook niet op mijn homepagina, ook niet de laatst geposte berichten.
maar je bent het toch wel met mij eens, dat je niet helemaal spoort als je benieuwd bent naar de piemels van je medeleden?Zo'n pareltje wil je toch niet negeren!
Serieus 1 van de grappigste topics van het forum man, zou verplicht leesvoer moeten zijn.
De daadwerkelijke foto's kunnen me geen reet schelen, maar ik ben het topic wel gaan lezen omdat ik me toch afvroeg wat iemand had bewogen dit te starten. En de discussies eromheen hebben mij zeer vermaakt.maar je bent het toch wel met mij eens, dat je niet helemaal spoort als je benieuwd bent naar de piemels van je medeleden?
Toch niet met fotos, en omschrijvingen er bij?
De mensen die De Mooiste Piemels van de Leden op negeren zetten, worden er stiekum juist door aangetrokken joh. Anders sla je het toch gewoon over?Zo'n pareltje wil je toch niet negeren!
De mensen die De Mooiste Piemels van de Leden op negeren zetten, worden er stiekum juist door aangetrokken joh. Anders sla je het toch gewoon over?
Ik was maar aan het plagen.Het is toch niet zo vreemd dat je geen behoefte hebt aan een topic dat iemand heeft gestart om te bedelen om dick-pics?
Dat laatste is haast een klassieker. Ik heb niks tegen homo's of een variant daarop en dan de zin zolang ze maar van mij afblijven. Mijn vraag is dan altijd: waarom denk je dat ze aan je willen zitten?Ja dat zal het zijn.....
Nee ik heb niks met mannen... En er mogen van mij ook best bi/homo zijn....
Zolang ze maar van mij afblijven!
En straks je inbox vol hebben met potloodjesMaar blijkbaar is er nu toch een 'interessante' topic bijgekomen
Oke, ik kan meer details geven, maar welke? Nieuwe poging. Sinds een week of 3, terwijl mijn Android mobiel "scherm automatisch draaien" UIT heeft staan, draait mijn scherm toch automatisch mee. Mijn telefoon is in die tussentijd niet veranderd. Bij andere sites gebeurd dit niet. Voorheen met deze zelfde telefoon geen probleem op deze site. nu ineens (sinds drie weken..ongeveer).
Als ik automatisch draaien AAN zet .. Dan draait het beeld overigens ook. Toestel uitgezet en weer aan.. Geen oplossing. Ik heb android versie 11. Volgens mij Chrome, maar ook dat is niet gewijzigd met de situatie van daarvoor. Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe layout? Merk telefoon OPPO A52
Wat mij betreft mag dit topic wel dicht. De vraag is gesteld, ik zie wel wat de siteadmin ermee doet....
Ik heb het opnieuw geïnstalleerd op de mobiel en het draaien is inderdaad gestopt gelukkig, was vooral vervelend als ik op bed lag en even op de telefoon keek, zelfs refreshen door naar beneden te vegen doet het weerHet is een bug in de app-versie van het forum (PWA). het is verholpen maar mogelijk moet je de app opnieuw opslaan/installeren. of even manueel naar https://www.girlsreview.nl/webmanifest.php gaan en op verversen klikken.
Dank dank. Het werkt. Thanks.Het is een bug in de app-versie van het forum (PWA). het is verholpen maar mogelijk moet je de app opnieuw opslaan/installeren. of even manueel naar https://www.girlsreview.nl/webmanifest.php gaan en op verversen klikken.
@admin Die nieuwe advertentie op de home page is zo groot, dat die - althans op mobiel - het hele 'aanmeld' veld blokkeert. En erlangs scrollen gaat niet. Je moet je telefoon draaien en dan is er aan de linkerkant nét genoeg ruimte om je cursor te plaatsen zodat je ('onder' de advertentie door) je wachtwoord kunt ingeven.
Graag een normale advertentie en deze weghalen, anders kunnen leden niet eens meer inloggen!
Nope, wist ik niet want ik klik nooit op ads, haha! Tnx voor de tip. De gewoonlijke ads zijn niet te groot en blijven keurig onderaan het scherm, maar deze was nieuw - ik heb 'm deze ronde ook niet gezien. Was zo'n heel grote van overigens wel een heel lekker ding dat zichzelf naakt ligt te bevredigen.Ik ga ernaar kijken, je weet dat als je rechtsboven in de hoek van de advertentie klikt er een kruisje komt om hem te sluiten zonder dat je op de advertentie klikt?
Ow, een verbannen lidOmdat het @Hobbele betreft.