Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hoeft het bericht toch niet te openen?

Alleen het feit al dat ik hem zie, stoort mij al.

Vreemd, ik negeer het topic 'de mooiste of blablabla' volledig en het verschijnt dus ook niet op mijn homepagina, ook niet de laatst geposte berichten.

Een hele categorie moeten blokkeren, omdat er 1 fout topic tussen zit is ook wat.

Maar als het niet anders kan, dan zal ik dat zeker doen.
Maar eerst hoor ik graag of er een bug in het systeem zit, en of er wat vanuit de forumbouwers wat aan gedaan kan worden. Ook omdat ik hem bij "nieuwe berichten" gelukkig niet zie

Ik negeer het topic ook en zie het niet in het sub-forum staan. Maar ik kan me wel herinneren dat ik wel eens een topic dat ik negeer op de frontpage in het overzicht heb gezien. Dus precies zoals het screenshot illustreert.
Mogelijk is de "bug" dus dat het wel op de frontpage nog zichtbaar is indien het het laatste topic is waarin een bericht is geplaatst in het sub-forum. Het is dan een beetje een toevalstreffer dat je een genegeerd topic incidenteel nog te zien krijgt.

Overigens komen genegeerde topics ook bij zoekresultaten nog gewoon tevoorschijn.

Laatst bewerkt:
Vreemd, ik negeer het topic 'de mooiste of blablabla' volledig en het verschijnt dus ook niet op mijn homepagina, ook niet de laatst geposte berichten.
die heb ik ook in zijn geheel genegeerd. en krijg hem ook niet te zien.
Maar ik weet wel wat @BMW-Guy bedoeld, ik had het vaak in het topic dames aan het woord, ook als je dat topic had genegeerd was het toch iedere keer zichtbaar, als er een nieuw bericht werd geplaatst.
Naar piemels van medeleden ben ik ook niet nieuwsgierig, het idee alleen al.

Laatst bewerkt:
maar je bent het toch wel met mij eens, dat je niet helemaal spoort als je benieuwd bent naar de piemels van je medeleden?
Toch niet met fotos, en omschrijvingen er bij?
De daadwerkelijke foto's kunnen me geen reet schelen, maar ik ben het topic wel gaan lezen omdat ik me toch afvroeg wat iemand had bewogen dit te starten. En de discussies eromheen hebben mij zeer vermaakt.

Zo'n pareltje wil je toch niet negeren!
De mensen die De Mooiste Piemels van de Leden op negeren zetten, worden er stiekum juist door aangetrokken joh. 😅 Anders sla je het toch gewoon over?

Ik kijk wel naar sommige topics in De Mooiste, maar zou het handig vinden als die categorie niet onder Wat Is Nieuw verschijnt. (Zal technisch niet kunnen ben ik bang.)

Oke, ik kan meer details geven, maar welke? Nieuwe poging. Sinds een week of 3, terwijl mijn Android mobiel "scherm automatisch draaien" UIT heeft staan, draait mijn scherm toch automatisch mee. Mijn telefoon is in die tussentijd niet veranderd. Bij andere sites gebeurd dit niet. Voorheen met deze zelfde telefoon geen probleem op deze site. nu ineens (sinds drie weken..ongeveer).
Als ik automatisch draaien AAN zet .. Dan draait het beeld overigens ook. Toestel uitgezet en weer aan.. Geen oplossing. Ik heb android versie 11. Volgens mij Chrome, maar ook dat is niet gewijzigd met de situatie van daarvoor. Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe layout? Merk telefoon OPPO A52

Het is een bug in de app-versie van het forum (PWA). het is verholpen maar mogelijk moet je de app opnieuw opslaan/installeren. of even manueel naar https://www.girlsreview.nl/webmanifest.php gaan en op verversen klikken.

Het is een bug in de app-versie van het forum (PWA). het is verholpen maar mogelijk moet je de app opnieuw opslaan/installeren. of even manueel naar https://www.girlsreview.nl/webmanifest.php gaan en op verversen klikken.
Ik heb het opnieuw geïnstalleerd op de mobiel en het draaien is inderdaad gestopt gelukkig, was vooral vervelend als ik op bed lag en even op de telefoon keek, zelfs refreshen door naar beneden te vegen doet het weer

@admin Die nieuwe advertentie op de home page is zo groot, dat die - althans op mobiel - het hele 'aanmeld' veld blokkeert. En erlangs scrollen gaat niet. Je moet je telefoon draaien en dan is er aan de linkerkant nét genoeg ruimte om je cursor te plaatsen zodat je ('onder' de advertentie door) je wachtwoord kunt ingeven.

Graag een normale advertentie en deze weghalen, anders kunnen leden niet eens meer inloggen!

@admin Die nieuwe advertentie op de home page is zo groot, dat die - althans op mobiel - het hele 'aanmeld' veld blokkeert. En erlangs scrollen gaat niet. Je moet je telefoon draaien en dan is er aan de linkerkant nét genoeg ruimte om je cursor te plaatsen zodat je ('onder' de advertentie door) je wachtwoord kunt ingeven.

Graag een normale advertentie en deze weghalen, anders kunnen leden niet eens meer inloggen!

Ik ga ernaar kijken, je weet dat als je rechtsboven in de hoek van de advertentie klikt er een kruisje komt om hem te sluiten zonder dat je op de advertentie klikt?

Ik ga ernaar kijken, je weet dat als je rechtsboven in de hoek van de advertentie klikt er een kruisje komt om hem te sluiten zonder dat je op de advertentie klikt?
Nope, wist ik niet want ik klik nooit op ads, haha! Tnx voor de tip. De gewoonlijke ads zijn niet te groot en blijven keurig onderaan het scherm, maar deze was nieuw - ik heb 'm deze ronde ook niet gezien. Was zo'n heel grote van overigens wel een heel lekker ding dat zichzelf naakt ligt te bevredigen. 😅

Als ik een advertentienummer ingeef in het zoekvenster, dan toont hij niet altijd de topics waarin dat advertentienummer voorkomt.
Google kan het topic op deze site wel vinden.
Gevolg is dat leden nieuwe topics maken over dames waar al een topic van is.

Voorbeeld: 8340650 heeft geen hit. (waarschijnlijk zo meteen dit topic wel omdat het nummer niet in een URL staat)

Google op "site:girlsreview.nl 8340650" en je vind de topics wel.

Terug
Bovenaan Onderaan