Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Donker haar, volle borsten en brede heupen zegt hij. Dit gaat duidelijk over iemand anders. Het is ook niet duidelijk op welke straat. Het kan evengoed verversrui 24/1 zijn en dan gaat het mogelijk over Bianca als ik me niet vergis
Het lijkt me wel dat er SS 24/1 bedoeld wordt, maar de omschrijving gaat duidelijk niet over Jozefa.
 
Inderdaad, uiteraard bedoel ik de schippersstraat. Ze oogde wel latina, maar ik vermoed helemaal niet dat ze latina is. In ieder geval volle rondingen. Ben heel benieuwd of er reviews zijn, want mocht ik er nog eens zijn zou ik haar wel durven bezoeken.
 
Als ik het goed voorheb heeft ze nog op SS 40/3 gestaan naast Maria.
Ze viel me op toen in zo een rood fishnet pak. En nu zie ik ze soms op 24/1 in ook in dat pak of soms in een zwart fishnet pak.
Als ze lang genoeg blijft ( en mijn cashflow beter is ), ga ik ze toch ook eens pakken
 
Als ik het goed voorheb heeft ze nog op SS 40/3 gestaan naast Maria.
Ze viel me op toen in zo een rood fishnet pak. En nu zie ik ze soms op 24/1 in ook in dat pak of soms in een zwart fishnet pak.
Als ze lang genoeg blijft ( en mijn cashflow beter is ), ga ik ze toch ook eens pakken
Ze is inderdaad Latina maar gewoon verschrikkelijke ervaring maar ik heb er nog niets over geschreven staat op de agenda steek uw geld ( en andere dingen ) maar in iemand anders
 
@SidMeister20
Ik denk dat jij geschreven hebt over Anna SS 22/1. Die zit 1 pand verder op SS 24/1
Mocht ik mij vergissen, kan je de link naar het topic van die op SS22/1 even doorgeven?
Een goed gebriefde wandelaar is altijd een voordeel ...
Je hebt gelijk. Ik had het inderdaad over een andere meid. Desniettemin, die meid op 24/1 heb ik ook bezocht paar weken terug, mijn ervaring daar was ook ondermaats als we tenminste over dezelfde hebben.
 
Het zijn er ook niet zo heel veel. Bijvoorbeeld:

 
Vandaag was ik bij laury vt 15 en der was er eene aan t doodgaan al dat gekreun ?
Concentratie weg en voelde hem slapper worden en volgens mij was dat de schuld van


Ik dacht volgende keer gaan als ira niet werkt maar die werkt elke dag ?
 
Vandaag was ik bij laury vt 15 en der was er eene aan t doodgaan al dat gekreun ?
Concentratie weg en voelde hem slapper worden en volgens mij was dat de schuld van


Ik dacht volgende keer gaan als ira niet werkt maar die werkt elke dag ?
Sorry @Daal , ik zal in het vervolg wat minder hard kreunen......:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan