Recensie Carol, Apeldoorn 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Meubelstuk
1.359
11/10/21
655
20
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4259649-carol
Totale kosten (in euro)
80
Date was nogal chaotisch omdat de dame volgens mij net gearriveerd was. Dat was ook wel in mijn voordeel omdat ze gelijk intiem wilde en daar helemaal in mee ging, geen gemaakte geluidjes en pappi pappi, nee ze noemde me bij mijn naam. Lekker diverse standjes afgewisseld waarbij ik er wel voor zorgde dat ik het initiatief hield. Dus niet gelijk doggy zoals ze voorstelde maar eerst cowgirl zodat ik alles eens goed kon bekijken.
Dame zelf was schoon, maar er was voor mij geen douche beschikbaar en zelfs geen doekjes. Ze kleedde zich snel aan en haalde wat WC papier. (vandaar chaotisch).

Dame ontvangt in een appartement in het centrum van Apeldoorn. Het is de dame van de foto's en dan wat ouder en minder make-up. Borsten zijn groot en natuurlijk en de zwaartekracht heeft er ondertussen aardig vat op gekregen.

Aardige date. Ze vroeg gelijk of ik nog een keer kwam. Zelf vond ik het op deze manier leuk voor één keer. Zoenen en TZ staan wel in de advertentie maar op een paar kleine zoentjes na viel dat tegen. Was ze daar ook vol overgave in meegegaan, dan was het een ander verhaal geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan