Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hedenavond weer eens in het skw geweest en op herhaling bij Amalia vvr 13 k3
was weer top. nog wat rondjes gemaakt was best goed druk in het skw ondanks de voetbal . bij die rondjes zag ik in vt op nr 32 een mooie dame zitten met zwart lang haar en brildragend en ze had een mooi panterbikini setje aan .wie weet er iets van deze voor mij zeer mooie dame?
 
Het is vaak druk tijdens voetbal. Alle normale mannen die zich niet gek laten maken door een spel met een bal denken dat het wel rustig zal zijn maar er zijn heel veel mannen die dat spel geen bal interesseert en die denken dat het rustig is.

Ik snap die hype ook niet helemaal.
 
Het is vaak druk tijdens voetbal. Alle normale mannen die zich niet gek laten maken door een spel met een bal denken dat het wel rustig zal zijn maar er zijn heel veel mannen die dat spel geen bal interesseert en die denken dat het rustig is.

Ik snap die hype ook niet helemaal.
Ik prefereer sport met 2 ballen in een bed.
 
Voor hetzelfde geld kijken de meesten liever met ons naar het voetbal dan te seksen volgens mij ...
Dat is zeker
Het is vaak druk tijdens voetbal. Alle normale mannen die zich niet gek laten maken door een spel met een bal denken dat het wel rustig zal zijn maar er zijn heel veel mannen die dat spel geen bal interesseert en die denken dat het rustig is.

Ik snap die hype ook niet helemaal.
Waar is het druk dan?
 
Hoi iedereen. Ik ben al 5-6 jaren aan het wandelen in het SKW en heb al die jaren meegelezen op dit forum. Dacht dan, misschien is het eindelijk tijd om een account te maken en een paar recensies te schrijven (zeker over een paar dames waar ik niets over zie staan).

Wou dus gewoon hier dag komen zeggen.
 
Laatst bewerkt:
...en een paar recensies te schrijven (zeker over een paar dames waar ik niets over zie staan).

Wou dus gewoon hier dag komen zeggen.
Dat zou inderdaad leuk zijn, want er zijn nog heel veel dames die hier nog geen recensie hebben en altijd leuk om soms eerst een recensie te lezen alvorens ergens binnen te stappen.
 
Weet iemand of Claudia (SS 22) definitief gestopt is? Want ik zie dat haar topic is afgesloten. Tegen mij zei ze dat ze minstens 1 maand weg blijft maar ze wist niet hoe lang ze weg blijft.

Hoe zou het komen dat het topic werd afgesloten denk je ?

Er werd niets geschreven over de dienstverlening van Claudia in de laatste 20 posts, alleen maar gezever over randzaken die in het Stamcafé thuis horen, en oeverloos gezwam over aanwezigheid ...... gelukkig werd het merendeel gewist door moderators.
Zou iemand die vandaag op SKW is kunnen kijken of er een nieuwe dame is bij Villa Tinto, een Amerikaanse? (lang verhaal...)
Wij hebben tijd ...
 
Laatst bewerkt:
Op een zonnige dag eens 's middags naar het skw kunnen gaan. Het was echt heel kalm. Raar als het prachtig weer is, dacht ik net dat mannen meer zin zouden hebben. Afin Maria dan maar blij gemaakt met bezoekje. En op het Falconplein Ramona en haar zus gespot. Mogelijk zijn die dus terug van Den Haag...
 
Op een zonnige dag eens 's middags naar het skw kunnen gaan. Het was echt heel kalm. Raar als het prachtig weer is, dacht ik net dat mannen meer zin zouden hebben. Afin Maria dan maar blij gemaakt met bezoekje. En op het Falconplein Ramona en haar zus gespot. Mogelijk zijn die dus terug van Den Haag...
Is het qua bezetting met dames überhaupt de moeite op ze een warme dag in de middag? Wil morgenmiddag ook gaan maar word wel heel warm zie ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan