Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Julia is terug.

In nov 2019 was ze verdwenen, juist voor de Covid lock down.
Ze werkte toen hoofdzakelijk s nachts in VR20/3 en later VR13. Klasse meid.

Maar zie donderdag ll. wenkte ze .

Niet meer hoogblond, nog steeds spontaan , geen plastiek meid noch tatoos.
Is wat bijgekomen met de jaren, het staat haar nog steeds.

Ze werkt tijdens de dag deze keer op SS8, mooie en ruime ontvangsruimte, met lift.
Service als destijds, dezelfde GFE attitude en skills.

Doc

Werkt ze op @
Julia is terug.

In nov 2019 was ze verdwenen, juist voor de Covid lock down.
Ze werkte toen hoofdzakelijk s nachts in VR20/3 en later VR13. Klasse meid.

Maar zie donderdag ll. wenkte ze .

Niet meer hoogblond, nog steeds spontaan , geen plastiek meid noch tatoos.
Is wat bijgekomen met de jaren, het staat haar nog steeds.

Ze werkt tijdens de dag deze keer op SS8, mooie en ruime ontvangsruimte, met lift.
Service als destijds, dezelfde GFE attitude en skills.

Doc
Werkt ze op SS 6 of SS 10, want 8 bestaat niet. En in welk raam.
Kan men Rius niet bannen van de site , wat een onrespectvol ventje is dit , taalgebruik in al zijn berichten over de meiden getuigt ook niet van opvoeding en een viezerik is het ook… en nu nog filmen ook …..hoort hier niet thuis vind ik !
Hij zal vanzelf wel verdwijnen. Filmen is namelijk ten strengste verboden. Zodra hij betrapt wordt, is het over. Vanuit het ziekenhuis of gevangenis kan hij namelijk niet meer filmen.

Hij zal vanzelf wel verdwijnen. Filmen is namelijk ten strengste verboden. Zodra hij betrapt wordt, is het over. Vanuit het ziekenhuis of gevangenis kan hij namelijk niet meer filmen.
Als ik die gast tegenkom, dan zal het inderdaad vanuit het ziekenhuis zijn. Hij filmt iedereen die in het skw aanwezig is en post dit dan op het internet, de klootzak!
Als je juist de pech heb gefilmd te worden, als je net bij een dame binnen of buitengaat en iedereen kan dat dan op het internet zien.😡😡😡

Als ik die gast tegenkom, dan zal het inderdaad vanuit het ziekenhuis zijn. Hij filmt iedereen die in het skw aanwezig is en post dit dan op het internet, de klootzak!
Als je juist de pech heb gefilmd te worden, als je net bij een dame binnen of buitengaat en iedereen kan dat dan op het internet zien.😡😡😡
Dat valt denk ik mee. Niemand kent die site. Ook hier niet.
Alleen schrik aanjagen en " kuthoerenlopertjes" pesten zoals Rios de wandelaars noemt.

Dat is heel kinderachtig voor zijn gedrag op you tube is er ook een lid nl George Amsterdam die alle dvp's heeft gefilmd en foto's gepost in een filmpje wel met onherkenbaar gezicht (wazig), maar als je goed kijkt weet je over wie het gaat ,er is ook een filmpje waar hij door de straten wandelt en bezoekers filmt ,zowel in Antwerpen en Brussel ,en ivm met zijn brilletje met camera een soort Ray ban met 2 lensen aan de bovenkant als ik hem zie lopen dan zal zijn beste dag niet zijn ...

Laatst bewerkt:
Werkt ze op @

Werkt ze op SS 6 of SS 10, want 8 bestaat niet. En in welk raam.

Filmen is niet verbonden? Filmen en het dan op het internet plaatsen das verbonden . Paar maanden geleden aan de p#litie gevraagd en dit kreeg ik als antwoord !

Filmen is niet verbonden? Filmen en het dan op het internet plaatsen das verbonden . Paar maanden geleden aan de p#litie gevraagd en dit kreeg ik als antwoord !
Gewoon op straat filmen is inderdaad niet verboden. Het is wel verboden om bewust personen herkenbaar te filmen zonder hun toestemming. Als iemand toevallig op de achtergrond zichtbaar en herkenbaaris, is dat niet verboden. En het is ook verboden om in panden naar binnen te filmen. Hoewel de dames duidelijk herkenbaar voor hun raam staan, staan ze in een pand binnen en mag je hun dus niet filmen. En het plaatsen op internet is inderdaad ook verboden. Dus wat hij doet is strafbaar.

Gewoon op straat filmen is inderdaad niet verboden. Het is wel verboden om bewust personen herkenbaar te filmen zonder hun toestemming. Als iemand toevallig op de achtergrond zichtbaar en herkenbaaris, is dat niet verboden. En het is ook verboden om in panden naar binnen te filmen. Hoewel de dames duidelijk herkenbaar voor hun raam staan, staan ze in een pand binnen en mag je hun dus niet filmen. En het plaatsen op internet is inderdaad ook verboden. Dus wat hij doet is strafbaar.
😅 wat een gezever weer

Ik ken de wet niet en ook niet wat de privacy regelgeving is op YouTube maar ik kan alleen zeggen dat het feit dat er mensen zijn die de meisjes filmen, mijns inziens, geen respect hebben voor de privé-situatie van de meisjes. Ondanks dat ze hier allemaal voor alle voorbijgangers sexy staan te wezen zijn er een aantal, dat ik weet, die dit niet graag zouden hebben alleen al om het feit dat het thuisfront niet weet dat ze dit doen en moest zo'n filmke uitkomen dit schaamte/schande aan de familie zou brengen.
Er zijn er die een raar gezicht trekken naar deze site maar de meeste gebruiken hun echte naam toch niet en er worden toch geen foto's gepost, dus minder erg maar effectieve foto's of filmkes, tis toch een ander niveau. Hun gezicht wordt onherkenbaar gemaakt maar je herkent toch je vaste meisje direct, niet? Zou dat anders zijn voor vrienden en familie van dat meisje? Kan zijn maar ben er niet van overtuigd.

Klanten of wandelaars mogen niet rond wandelen met een gsm in hun handen . Maar de meeste dames zitten zelf een heel dag in gsm hun handen. Wie weet worden ook sommige mannen ook gefilmd door de dames? Voor informatie door te spelen aan andere dames ?

Klanten of wandelaars mogen niet rond wandelen met een gsm in hun handen . Maar de meeste dames zitten zelf een heel dag in gsm hun handen. Wie weet worden ook sommige mannen ook gefilmd door de dames? Voor informatie door te spelen aan andere dames ?
Zolang je je gedraagt bij de dames hoef je echt niet bang te zijn dat ze foto's van je maken of iets dergelijks.

Je mag best je telefoon vasthouden en gebruiken, maar niet om foto's te maken of te filmen.

Dat valt denk ik mee. Niemand kent die site. Ook hier niet.
Alleen schrik aanjagen en " kuthoerenlopertjes" pesten zoals Rios de wandelaars noemt.
Enkele maanden geleden zijn er terug dergelijke films op het net verschenen, en daar kan je wel heel duidelijk de wandelaars en meisjes herkennen.
Al dan niet van die Rios, maar je moet het maar meemaken dat iedereen van je hobby op de hoogte is.:mad:

Terug
Bovenaan Onderaan