Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiks mis met maandag!Is het verstandig om vandaag te wandelen of is het op de maandag te rustig?
Zeker vandaag als feestdag niet.Niks mis met maandag!
Jammer om te lezen. Was een heel vriendelijke groedlachse dame met een uitstekende service.Ze was van plan te stoppen en iets anders te gaan doen, mogelijk heeft ze de stap gezet.
was vandaag ook maar veel auto's negeerden het verbod zag ik toen ik naar huis reed om te kijken hoe de situatie wasIk weet het niet. Eigenlijk is. de paardenmarkt ook al een gedeeltelijk afgesloten Je mag er niet meer in rijden. Als je van de Italiëlei komt .
Ik heb toen rond gereden. Op verschillende plaatsen in Antwerpen centrum zijn er werkzaamheden aan de gang..was vandaag ook maar veel auto's negeerden het verbod zag ik toen ik naar huis reed om te kijken hoe de situatie was
Zaterdag zat er wel een dame in SS 45. Zag er best aantrekkelijk uit. Heeft paar grote tattoos op haar arm.Ik had nog iets doorgestuurd gekregen via tiktok en dat was niet in België
Ss 45 is open maar geen dames ?
Ze zijn terug, maar werken blijkbaar nogal onregelmatig.Hoi
Weet iemand of Diana of haar zus al terug is
Rossie al weer een paar weken niet gezien. Ik praat wel over de dagshift.Ga eindelijk na lange tijd nog eens in het skw spelen deze week. Iemand die weet of Rossie ook nog in de avond werkt?
is het die van de vt dan stond ze er vandaag nr 17 18 19 en wel een paar kilootjes kwijtGa eindelijk na lange tijd nog eens in het skw spelen deze week. Iemand die weet of Rossie ook nog in de avond werkt?
Ik bezoek dit schatje toch wel om de 3 à 4 maanden en ben er nog altijd grote fan van!Iemand recente ervaringen met de schoolgirl, ik geloof karyna, op ss 22/3 in de nacht?
Iemand recente ervaringen met de schoolgirl, ik geloof karyna, op ss 22/3 in de nacht?
Bij mij was mijn enig bezoek ook minder geslaagd.Kayrina, Antwerpen, Schippersstraat 22-3 - Citygirl.nl
Roemeense 25-28 jaar Zwarte haren Slank B-cup 1.67m Engels sprekend Staat er vaak in zwarte laklaarzen of schoolgirl outfit. Vriendelijke maar te professionele meid, weinig interactie en ook niet veel mogelijk. Zonde van mijn geld, wel mooie goed vwrzorgde meid.www.citygirl.nl
Hier is iemand minder overtuigd
heeft iemand haar alweer gespot? Dame staat in avondshift te VT.Heeft iemand Sofi nog gespot of is ze al op vakantie? Sofi staat in de avondshift en makkelijk te herkennen aan haar nek tattoo.
Werkt ze dan overdag of 's nachts? Heeft ze tatoeages?Gisteren tegen half 7-7 uur eens gepaseerd, was veel leegstaand wss door schiftwisseling ,want kwamen net dames aan als ik terug keerde.. ,kwam wel voldaan terug , bij en toppertje in vt binne geweest, ze werkt blijkbaar dag en nacht , rechtse zijde van vt (in de straat) ,genaamd allicia ofso iets.. 35 jaar, brunnet achtig & small (engels talig en uit griekenland) maar vind niet meteen linkje er van
Was overdag maar ze zij tegen mij dat ze ook in de nacht nog werkt , en ze heeft geen tattoo's ,klein fijn brunnetje aan rechter kant ,geloof op vt nr 12/13Zal overdag zijn, want dat tijdstip is tegen het eind van de dagshift, die eindigt om 20u00.