LingamYoni2024
Newbie
Wil eens een bezoek brengen aan het skw, mag ik u vragen voor een tip voor een echte goede mooie aziatische dame, liefst indonesisch?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWil eens een bezoek brengen aan het skw, mag ik u vragen voor een tip voor een echte goede mooie aziatische dame, liefst indonesisch?
Tan is volgens mij de enige Aziatische dame, een Thaise, en ze is al wat ouder.Wil eens een bezoek brengen aan het skw, mag ik u vragen voor een tip voor een echte goede mooie aziatische dame, liefst indonesisch?
Nachtshift geen Aziatische dames te bespeurenKlopt voor wat de dagshift betreft. Nachtshift geen idee.
Tan is idd zeker geen jong veulen meer en ook niet mooi, wel goede service.
In het raam meestal op mobiel aan het tokkelen en als ze je bij de concurrentie ziet binnenstappen kom je er nadien niet meer in.
Schippersstraat 11/3 denk ikOp welk adres mogen we Tan aantreffen?
Gisteren, dinsdagavond was ze er niet.Staat op de vvr 22 k3 bijna altijd Een wat langere vollere dame met altijd een lange broek aan(spijkerbroek) en donker haar. hoe ze heet weet ik niet want zij is mijn type dame niet. ze staat in de avond shift.
Llana is inderdaad een zeer knappe vrouw en haar service is evenredig aan haar schoonheid.En ik heb eindelijk @LLANA gezien , wat een knappe vrouw. Helaas had ze een afspraak.
Wat zijn er toch veel leuke dames daar!
Het zal wel 11/3 zijn Anna Maria zit op 13/3SS 11/3 of 13/3, ik twijfel.
In het rechtse raam van het pand staat een oude vrij lelijke dame met een lang ouderwets kleed, in het midden niemand
Dat is Andrea die daar staat met lange zwarte spijkerbroek aan. Maar je zal ze niet meer zien staan ook want is volledig gestopt. Dat heeft ze mij zelf zelf verteld. Bij het voorbij wandelen riep ze me binnen om dat te zeggen. ( het is mijn laatste nacht vandaag ) en dat is nu een week of 2 geleden denken ik.Gisteren, dinsdagavond was ze er niet.
@JoviBon: ter info.
Het is Andra haar naam sorry ik had Andrea geschreven maar het is wel degelijk Andra. Struisere dame met lang zwart haar en steeds in een lange zwarte spijkerbroek.Dat is Andrea die daar staat met lange zwarte spijkerbroek aan. Maar je zal ze niet meer zien staan ook want is volledig gestopt. Dat heeft ze mij zelf zelf verteld. Bij het voorbij wandelen riep ze me binnen om dat te zeggen. ( het is mijn laatste nacht vandaag ) en dat is nu een week of 2 geleden denken ik.