- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/elisa-560/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Mooie dame, maar niet veel gemerkt van zaken die in profiel staan, je wordt daar dus mee gelokt. Afgesproken, kreeg straat, toegekomen (iets vroeger) kreeg ik instructies waar te parkeren en een link naar een andere straat achter de hoek, vind ik een beetje lastig maar goed, wel goede buurt.
Kus op de kaak, uur betaald, spelen met piemel op afstand, blowjob met (niets speciaal, geen oogcontact, enz.), zij bovenop 2 min, doggy 5 min, missio afgewerkt.
Mocht mezelf opkuisen, moest van bed om op te dekken, smalltalk (you happy? you work today, how old are you, enz.). Denk op 20m terug buiten, zelfde of betere ervaring aan een raam voor een derde van de prijs.
Misschien ligt het aan mezelf ook wel, ben al een tijdje minder aan het wandelen; goede ervaringen zijn minder en minder, procedurele sex met een robot is me het geld niet waard.
Kus op de kaak, uur betaald, spelen met piemel op afstand, blowjob met (niets speciaal, geen oogcontact, enz.), zij bovenop 2 min, doggy 5 min, missio afgewerkt.
Mocht mezelf opkuisen, moest van bed om op te dekken, smalltalk (you happy? you work today, how old are you, enz.). Denk op 20m terug buiten, zelfde of betere ervaring aan een raam voor een derde van de prijs.
Misschien ligt het aan mezelf ook wel, ben al een tijdje minder aan het wandelen; goede ervaringen zijn minder en minder, procedurele sex met een robot is me het geld niet waard.