Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee , ik weet ondertussen ook wie je bedoelt. Gisteren was ze idd er niet.
Wel grappig om te zien hoe smaken kunnen verschillen. Als ik haar weer eens zie , zal ik eens vragen naar haar naam.
Intussen heb ik me vermand , en ga nu het SKW met 2 briefjes van 50 meer niet.
Gisteren voor het eerst bij Clara geweest, SS 32. Je kon zien ze was in een vrolijke bui ,ze lachte naar me, ze deed zelfs zingen tijdens de date.
Leuke meid hoor , specialiteit is wel de deepthroat.
En ik heb eindelijk @LLANA gezien , wat een knappe vrouw. Helaas had ze een afspraak.
Bij haar in het pand , zat ook een hele knappe nieuwe, maar die keek alleen in haar telefoon.
Wat zijn er toch veel leuke dames daar!

Laatst bewerkt:
En ik heb eindelijk @LLANA gezien , wat een knappe vrouw. Helaas had ze een afspraak.

Wat zijn er toch veel leuke dames daar!
Llana is inderdaad een zeer knappe vrouw en haar service is evenredig aan haar schoonheid.

En om zonder afspraak bij haar binnen te geraken, moet je wel veel geluk hebben, want ze heeft heel wat fans.:love:

SS 11/3 of 13/3, ik twijfel.

In het rechtse raam van het pand staat een oude vrij lelijke dame met een lang ouderwets kleed, in het midden niemand
Het zal wel 11/3 zijn Anna Maria zit op 13/3

Gisteren, dinsdagavond was ze er niet.
@JoviBon: ter info.
Dat is Andrea die daar staat met lange zwarte spijkerbroek aan. Maar je zal ze niet meer zien staan ook want is volledig gestopt. Dat heeft ze mij zelf zelf verteld. Bij het voorbij wandelen riep ze me binnen om dat te zeggen. ( het is mijn laatste nacht vandaag ) en dat is nu een week of 2 geleden denken ik.
Dat is Andrea die daar staat met lange zwarte spijkerbroek aan. Maar je zal ze niet meer zien staan ook want is volledig gestopt. Dat heeft ze mij zelf zelf verteld. Bij het voorbij wandelen riep ze me binnen om dat te zeggen. ( het is mijn laatste nacht vandaag ) en dat is nu een week of 2 geleden denken ik.
Het is Andra haar naam sorry ik had Andrea geschreven maar het is wel degelijk Andra. Struisere dame met lang zwart haar en steeds in een lange zwarte spijkerbroek.

Terug
Bovenaan Onderaan