Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was er ook gisterenmiddag en het viel me wel op dat er heel wat wandelaars waren. Bij mijn bezoek aan Diana in de Schippersstraat vertelde ze me wel dat er meer kijkers dan doeners waren. Laat ons maar hopen dat de activiteiten weer gaan aantrekken in het voorjaar.
Dat is altijd zo geweest dat er meer gluurders zijn dan bezoekers in het voorjaar.

Op zaterdagavond als 95 % kijker zou zijn , wat ik denk , dan zijn dan zijn er nog meer dan genoeg wandelaars.
Hoeveel mannen zouden daar niet passeren op zo'n avond.

Even een sommetje.
150 dames x 6 x 60 minuten beschikbaar in die shift.
Is 54.000 minuten te verkopen maximaal.
20 minuten per klant.
Dan kunnen er theoretisch gezien maximaal 2700 aan hun gerief komen.
Ik denk dat het er effectief niet eens zoveel minder zijn. Let wel een uurs date telt dan voor 3.

Er lag trouwens nog een dronken zwerver te slapen in de Verversrui.
Wel slim want daar ben je veilig.

Ook nog wat terugkomers gezien , en wat nieuwe. Zo is Patricia (VR) weer terug, Heidi ( voor de liefhebbers) en de superslanke Nadia voorheen VT nu SS 31 geloof ik.

Ben je het rechtse raam binnen gegaan, of links. Het namelijk de raamnummers in het adres. De kamers zijn niet altijd genummerd of kunnen anders genummerd zijn. Raam 1 is altijd het meest linkse raam van het pand, ook als de eigenaar zijn ramen ook genummerd heeft, en deze nummering eventueel anders is dan op het forum.

Beste wandelbroeders, vraagje weten jullie of prachtige Bianca, Antwerpen, Schippersstraat 36/1 op dinsdag of woensdag aanwezig is. Heb een tripje naar Antwerpen in de planning. Thanks!

waar kan je de foto zien van die layla of leila ? Ik kan dat niet openen . Ik ken daar wel en Leila persoonlijk . andere vraag van mij : ik lees dat er wordt afgesproken in de sexcinema. hoe plaats je die vraag hier ?
Wat eigenaardige reactie maar goed, je kan geen foto zien van Leila, het is een raamdame zonder advertentie. De link is naar een recensie over een Layla/Leila waarvan ik me afvroeg of het dezelfde betreft als diegene die ik bezocht heb in de Schipperstraat 36/2.

Vragen over sexcinema's horen in een ander deel van het forum.

Ik ben hier nog niet echt thuis , weet nog niet goed hoe het werkt . Ik ben bevriend met Leyla ; dat is een travestiet / trans met een 23cm ... die neukt als de beste en als je der pijpt heb je meer dan een mond vol :) leyla ontvangt ook thuis .

Terug
Bovenaan Onderaan