Het is inderdaad Alina die hier werkt, maar deze week heb ik zoals @Dearhunter ook een nieuwe meid gezien.Is het niet Alina op SS30/3?
staat daar al jaren.
Is een topic van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is inderdaad Alina die hier werkt, maar deze week heb ik zoals @Dearhunter ook een nieuwe meid gezien.Is het niet Alina op SS30/3?
staat daar al jaren.
Is een topic van.
Er zijn genoeg dames die een golden shower geven. Even aan de dame vragen.Nadat Alexandra gestopt is ben ik op zoek naar een dame waar ik ook wel eens een golden shower kan krijgen. Liever geen domina en als het even kan iemand waar ik achteraf ook een gewone shower kan nemen
Iemand een goeie tip?
Anna Maria wil inderdaad (echt kunnen is soms wel iets anders...) maar ik vind het niet zo geweldig dat ze haar straal(tje) vanaf een hoogte op je mikt en haar niet mag likken.Er zijn genoeg dames die een golden shower geven. Even aan de dame vragen.
Anna Maria SS 13/3 is een dame die een geweldige golden shower kan en wil geven, en waar je na afloop ook een gewone douche kunt nemen.
Anna Maria staat zelden 'droog' voor de golden shower liefhebbers. Zij heeft de misschien wat eigenaardige gewoonte om zichzelf vrij ijverig te beginnen vingeren om de plas 'op te wekken' en als dat niet helemaal lukt, komt er in elk geval iets dat meer lijkt op een soort 'squirt shoot session'Anna Maria kan heel vaak ook echt wel. Het is inderdaad wat minder dat je haar ondertussen niet mag likken.
Hoe ziet die meid er uit?Het is inderdaad Alina die hier werkt, maar deze week heb ik zoals @Dearhunter ook een nieuwe meid gezien.
Is niet direct mijn type dame; ik heb ze liever wat slanker, maar dit is echt puur persoonlijk.Hoe ziet die meid er uit?
Veelbelovend?
Als je een golden tip wil, kan je eens bij dat schoolmeisje van de Verversrui 13/2 gaan. Plassen doet ze met alle plezier en veel entertaining, en als je goed kan beffen, dan zal ze je zeker goed aanmoedigen om vooral niet te stoppen.Nadat Alexandra gestopt is ben ik op zoek naar een dame waar ik ook wel eens een golden shower kan krijgen. Liever geen domina en als het even kan iemand waar ik achteraf ook een gewone shower kan nemen
Iemand een goeie tip?
Bij Amalia ben ik nog niet geweest; ik denk dat Arianna haar naam is, tweede raam en haar kamer is helemaal boven met een enorm romantisch hemelbed, zwart haar, superslank met zalige tietjes en ze had een sexy schooluniform aanHet is vvr 13/3 van links naar rechts?
![]()
Recensie - Amalia/Alicia (Alb), Antwerpen, Verversrui 13/3 (dag/nacht)
Afgelopen woensdag bezocht ik na een Omicron-pauze nog eens het Schipperskwartier tijdens de avondshift. Amalia was mij al eerder opgevallen: blond haar, fluogroen pakje (dat ze volgens mij altijd aan heeft), fijn poppetje, jong uiterlijk. Ze heeft een navelpiercing, Ze is volgens mij zo'n...www.girlsreview.nl
Bij Amalia ben ik nog niet geweest; ik denk dat Arianna haar naam is, tweede raam en haar kamer is helemaal boven met een enorm romantisch hemelbed, zwart haar, superslank met zalige tietjes en ze had een sexy schooluniform aan![]()
Ik heb inderdaad de verkeerde dame gebruikt maar haar adres is wel raam 3 en niet 2Ariana:
![]()
Recensie - Ariana/Iana/Ayana Verversrui 13/2
Na tijd rondlopen in de middag , zag ik knap uitziende Iana. Bij binnenkomst zei ze voor 50 euro's voor 20 minuten. Ze begon te pijpen .Pijpen deed ze best aardig en lang. Daarna ging ze aftrekken , maar neuken deed ze niet. Met aftrekken ging ze ook op mijn pik spugen , dat vind ik erg...www.girlsreview.nl
Ik heb Antwerpen sl een tijd niet meer bezocht. Een paar jaar terug stikte het er van jonge naturel meisjes.. Begin 20, vriendelijk, geen sliconen geen botox.
Heeft iemand nog tips.voor de dagshift.
Ik ben er 6 maanden geleden nog een keer geweest. Tien kwam het allemaal oud of afgeleefd op me over
Amy, vt48 en Ariana Verversrui 13/2 zijn 2 naturelle twintigers die ik je zeker kan aanraden.Ik heb Antwerpen sl een tijd niet meer bezocht. Een paar jaar terug stikte het er van jonge naturel meisjes.. Begin 20, vriendelijk, geen sliconen geen botox.
Heeft iemand nog tips.voor de dagshift.
Ik ben er 6 maanden geleden nog een keer geweest. Tien kwam het allemaal oud of afgeleefd op me over
Amy, vt48 en Ariana Verversrui 13/2 zijn 2 naturelle twintigers die ik je zeker kan aanraden.