Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nadat Alexandra gestopt is ben ik op zoek naar een dame waar ik ook wel eens een golden shower kan krijgen. Liever geen domina en als het even kan iemand waar ik achteraf ook een gewone shower kan nemen 😉
Iemand een goeie tip?

Nadat Alexandra gestopt is ben ik op zoek naar een dame waar ik ook wel eens een golden shower kan krijgen. Liever geen domina en als het even kan iemand waar ik achteraf ook een gewone shower kan nemen 😉
Iemand een goeie tip?
Er zijn genoeg dames die een golden shower geven. Even aan de dame vragen.

Anna Maria SS 13/3 is een dame die een geweldige golden shower kan en wil geven, en waar je na afloop ook een gewone douche kunt nemen.

Er zijn genoeg dames die een golden shower geven. Even aan de dame vragen.

Anna Maria SS 13/3 is een dame die een geweldige golden shower kan en wil geven, en waar je na afloop ook een gewone douche kunt nemen.
Anna Maria wil inderdaad (echt kunnen is soms wel iets anders...) maar ik vind het niet zo geweldig dat ze haar straal(tje) vanaf een hoogte op je mikt en haar niet mag likken.

Anna Maria kan heel vaak ook echt wel. Het is inderdaad wat minder dat je haar ondertussen niet mag likken.
Anna Maria staat zelden 'droog' voor de golden shower liefhebbers. Zij heeft de misschien wat eigenaardige gewoonte om zichzelf vrij ijverig te beginnen vingeren om de plas 'op te wekken' en als dat niet helemaal lukt, komt er in elk geval iets dat meer lijkt op een soort 'squirt shoot session' :)

Dat je haar niet mag likken of dat je haar kutje/kontje daarbij ook niet mag aanraken, is niet zo uitzonderlijk. Heel wat dvp's die bereid zijn om een golden shower te geven, moeten zich (zoals zij dat vaak zelf uitdrukken) concentreren, en zij kunnen het dan dikwijls niet hebben dat je hen aanraakt aan hun intieme delen.

Iemand een goeie tip?
Als je een golden tip wil, kan je eens bij dat schoolmeisje van de Verversrui 13/2 gaan. Plassen doet ze met alle plezier en veel entertaining, en als je goed kan beffen, dan zal ze je zeker goed aanmoedigen om vooral niet te stoppen.

Het is vvr 13/3 van links naar rechts?
Bij Amalia ben ik nog niet geweest; ik denk dat Arianna haar naam is, tweede raam en haar kamer is helemaal boven met een enorm romantisch hemelbed, zwart haar, superslank met zalige tietjes en ze had een sexy schooluniform aan :love:

Bij Amalia ben ik nog niet geweest; ik denk dat Arianna haar naam is, tweede raam en haar kamer is helemaal boven met een enorm romantisch hemelbed, zwart haar, superslank met zalige tietjes en ze had een sexy schooluniform aan :love:

Ariana:

Ariana:

Ik heb inderdaad de verkeerde dame gebruikt maar haar adres is wel raam 3 en niet 2

Bij mijn weten biedt Amalia/Alice geen golden shower aan. Zij werkt steeds tijdens de nacht. Ariana draait op dit adres dubbele shift. In de dag staat zij in raam 3, tijdens de nacht in raam 2. Tanja, die nu terug is staat in raam 2, zij werkt in de dagshift.

Ik heb Antwerpen al een tijd niet meer bezocht. Een paar jaar terug stikte het er van jonge naturel meisjes.. Begin 20, vriendelijk, geen sliconen geen botox.
Heeft iemand nog tips.voor de dagshift.
Ik ben er 6 maanden geleden nog een keer geweest. Toen kwam het allemaal oud of afgeleefd op me over

Ik heb Antwerpen sl een tijd niet meer bezocht. Een paar jaar terug stikte het er van jonge naturel meisjes.. Begin 20, vriendelijk, geen sliconen geen botox.
Ik ben er 6 maanden geleden nog een keer geweest. Tien kwam het allemaal oud of afgeleefd op me over

Ik heb de dagshift om dezelfde reden al een tijdje opgegeven dus ga je niet kunnen helpen.

Ik heb Antwerpen sl een tijd niet meer bezocht. Een paar jaar terug stikte het er van jonge naturel meisjes.. Begin 20, vriendelijk, geen sliconen geen botox.
Ik ben er 6 maanden geleden nog een keer geweest. Tien kwam het allemaal oud of afgeleefd op me over
Amy, vt48 en Ariana Verversrui 13/2 zijn 2 naturelle twintigers die ik je zeker kan aanraden.

Terug
Bovenaan Onderaan