Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maya ooit ook eens bezocht, aanrader. Zeer relaxte spontane meid.
Ze werkt al heel wat jaartjes!
Ik heb haar pas najaar 2024 voor het eerst bezocht!
Wat vooral mij verraste, was haar houding. Spontaan, totaal ontspannen, relaxed en humor
En ook geen klokkijken, liever 4 min. te lang, dan 2 min. tekort.
Bij de herhaalbezoekjes iedere maal hetzelfde niveau,
Daar ga je met plezier binnen en buiten!!!

Voor de snelle beslisser.
Verversrui 20/1 dag.
Nerdy blonde dame met bril en enorme tieten.( F cup of zo) Bulgaarse van 31.
Ze zal morgen nog 1 dag zijn en dan gaat ze naar Amsterdam ( de Wallen ) zeker een aanrader , geen klokkijkster of zakzetster.
Deze dame is terug aanwezig op zelfde adres vandaag gezien had een zwarte slip en wit topje en inderdaad enorme toeters

Even een vraag uit nieuwsgieirgheid: zijn er hier nog heren die met Valentijn een kleine attentie meenemen voor hun favoriete dame? Persoonlijk zorg ik ervoor die dag altijd langs te gaan en neem dan een kleinigheidje mee zoals bijvoorbeeld doosje pralines. En ik krijg daar altijd enorm leuke reactie op.

Even een vraag uit nieuwsgieirgheid: zijn er hier nog heren die met Valentijn een kleine attentie meenemen voor hun favoriete dame? Persoonlijk zorg ik ervoor die dag altijd langs te gaan en neem dan een kleinigheidje mee zoals bijvoorbeeld doosje pralines. En ik krijg daar altijd enorm leuke reactie op.
Nee, als ik ze een cadeau(tje) wil geven dan zal het zeker niet op 14 februari zijn. Ze zijn m'n partner of lief niet.

ja een volle zak 😂

Wie heeft er morgen zin om mijn partner in crime te zijn om het SKW onveilig te maken, heb dit altijd al eens met twee of meer willen afschuimen :) morgen, donderdag rond 16-17h of in de ochtend rond 10h kan ook, maar dan redelijk rustig

Deze dame is terug aanwezig op zelfde adres vandaag gezien had een zwarte slip en wit topje en inderdaad enorme toeters
Iemand die weet wie dit juist is en er eventueel ervaringen mee heeft.
Vrouwen met enorme natuuurlijke borsten zijn een zeldzaamheid, zelfs in het SKW....mijn intersse is alvast gewekt....
Iemand meer info??

Twee jaar geleden kreeg ik slecht nieuws, en om mijn gedachten te verzetten ben ik naar het skw gegaan om een buurtje te doen bij Dora. Daarna zei ze "En, waar is mijn Valentijnscadeautje?" We begonnen te lachen. Maar zij
En

zijn toch de dames die ik het hardst mis in het skw. Allebei perfect gebouwd een stel prachtige (natuurlijke) borsten .
Nu chocolade meebrengen zou ik niet doen. Eerder een lekker geurtje dat ze opspuit als je haar gaat bezoeken.

Vraag mij af welke dame dit was in dagschift vorige zaterdag middag, en vriendelijke blonde milf ,die altijd zwaaide met paseren .. zat helemaal aan begin waar de chinees is maar rechtse kamer van dat eerste pand .. zag er wel lekker uit maar iets hielde mij tog tegen

Vraag mij af welke dame dit was in dagschift vorige zaterdag middag, en vriendelijke blonde milf ,die altijd zwaaide met paseren .. zat helemaal aan begin waar de chinees is maar rechtse kamer van dat eerste pand .. zag er wel lekker uit maar iets hielde mij tog tegen
Iets hield de dekhengst tegen....dan heb je toch de verkeerde nickname gekozen!

Terug
Bovenaan Onderaan