Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lees de recensies van @damestester zou ik zeggen.
Maar ieder zijn smaak gelukkig.
De meeste daarvan heb ik gelezen, maar daar zijn maar weinig dames bij die mij kunnen bekoren. Ik geef de voorkeur juist aan de wat meer ervaren dames. Die weten beter hoe ze een man moeten verwennen, en spelen het spel beter en overtuigender. Bij hun is de kans op een mindere date dan ook een pak kleiner.

De discussie is gestart met dat nieuwe meiden echte ervaringen geven, geen spelletjes spelen en echt genieten van seks.
1) nieuw of niet nieuw. Jong of oud. Elk meisje daar speelt haar manier een spel. De ene is er uiteraard beter in dan de andere.
2) geloof je oprecht dat die nieuwe meiden als wij als veertigers of vijftigers aankomen denken oh Yes die gaat me lekker goed neuken? Dan leef je echt in een fantasie wereld. Ze verstoppen irritaties gewoon nog maar blij zoals je eerder schreef is echt naïef.. het skw is niet de echte wereld maar een fantasie wereld waar alles kan op een respectvolle manier. Als je echte ervaringen zoekt moet je een lief zoeken.
3) de discussie nieuw is leuker of ervaren is leuker is geen discussie waard dat is gewoon kwestie van smaak.. algemeen ben ik zoals janus en ga ik bij meiden die ik al jaren ken waar een wederzijds respect is en zij uiteraard ook weet wat ik leuk vind. Na die jaren haar te gunnen en vaak te gaan wordt de service vanzelf uiteraard beter en losser. Soms ga ik ook bij een nieuw gezicht omdat er idd vaak leuke jonge meiden bijkomen. Soms is dat mega goed soms mega slecht. Dat is gokken.

De meeste daarvan heb ik gelezen, maar daar zijn maar weinig dames bij die mij kunnen bekoren. Ik geef de voorkeur juist aan de wat meer ervaren dames. Die weten beter hoe ze een man moeten verwennen, en spelen het spel beter en overtuigender. Bij hun is de kans op een mindere date dan ook een pak kleiner.
Wij zijn het meer eens dan je denkt.
Jij gaat voor een overtuigend toneelspel..Zekerheid.
Die newbee moet dat toneelspel nog leren en dat vind ik geil. Kan je zien of zien de toekomst een tophoer/actrice gaat worden voor degenen die voor zekerheid gaan en of ze lief en gewillig is. Want dat is toch een karakterttrekEn die jonge lijven zijn toch het mooist. Dan neem ik dat " bar slechte toneel " er maar eventjes bij.
De grootste teleurstelling is meestal dat ze de tijd niet volmaken of niet geïnteresseerd zijn dat kan je ook tegenkomen bij die er al langer zitten, trouwens.
Pijpen en neuken kunnen ze wel normaal gezien.
Ik houd zowiezo minder van spel. Daarom vind ik SM en kinky ook helemaal niks.

Deed ik. Ze is het. Wat een verschil.... Heeft man en Kids. Ging nooit meer terug keren 🫣
Het kan een tijdelijke oplossing zijn voor haar gezin financieel sterker te maken. Onlangs heb ik er eentje gespot op de Verversrui nr 5 raam 2 of 3 met tatoeages op haar been .Met rode lingerie aan vandaag. Ze lachte naar mij. Toen ik terug keerde was ze al bezig met een klant. Dan heb ik eventjes gewacht tot dat ze terug vrij was. Ik zag die klant terug naar buiten gaan. Dacht in mijn zelf nu ga ik er naartoe . Ze zei tegen mij dat ze een afspraak had. Dus had ik pech. Hopelijk heb ik volgende keer meer geluk 🍀

Terug
Bovenaan Onderaan