Lees de recensies van @damestester zou ik zeggen.Het zijn juist die jonge grieten die toneel spelen, en dan vaak ook nog barslecht ook.
Maar ieder zijn smaak gelukkig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLees de recensies van @damestester zou ik zeggen.Het zijn juist die jonge grieten die toneel spelen, en dan vaak ook nog barslecht ook.
De meeste daarvan heb ik gelezen, maar daar zijn maar weinig dames bij die mij kunnen bekoren. Ik geef de voorkeur juist aan de wat meer ervaren dames. Die weten beter hoe ze een man moeten verwennen, en spelen het spel beter en overtuigender. Bij hun is de kans op een mindere date dan ook een pak kleiner.Lees de recensies van @damestester zou ik zeggen.
Maar ieder zijn smaak gelukkig.
ChloeOp de plaats van Amalia (Verversrui 13) staat nu een andere dvp, voorzien van een ferme voorgevel. Geen idee wie het is? Iemand wel?
Ja, dit is Chloe, 2 jaar terug was nog ronder dan nu, zowel haar borsten en haar billen!Chloe
Wij zijn het meer eens dan je denkt.De meeste daarvan heb ik gelezen, maar daar zijn maar weinig dames bij die mij kunnen bekoren. Ik geef de voorkeur juist aan de wat meer ervaren dames. Die weten beter hoe ze een man moeten verwennen, en spelen het spel beter en overtuigender. Bij hun is de kans op een mindere date dan ook een pak kleiner.
Deed ik. Ze is het. Wat een verschil.... Heeft man en Kids. Ging nooit meer terug kerenZe kunnen ook de vraag stellen aan
haar collega's dat ze dat echt is ?
Het kan een tijdelijke oplossing zijn voor haar gezin financieel sterker te maken. Onlangs heb ik er eentje gespot op de Verversrui nr 5 raam 2 of 3 met tatoeages op haar been .Met rode lingerie aan vandaag. Ze lachte naar mij. Toen ik terug keerde was ze al bezig met een klant. Dan heb ik eventjes gewacht tot dat ze terug vrij was. Ik zag die klant terug naar buiten gaan. Dacht in mijn zelf nu ga ik er naartoe . Ze zei tegen mij dat ze een afspraak had. Dus had ik pech. Hopelijk heb ik volgende keer meer gelukDeed ik. Ze is het. Wat een verschil.... Heeft man en Kids. Ging nooit meer terug keren![]()