Dat klinkt logisch. MaarIs volgens mij niet verboden. Heb reeds in meerdere recensies op het forum "bare seks" zien staan bij de afgenomen diensten.
Het insinueren of er discussies over voeren in topics van een dame lijkt me dan weer niet erg nuttig .
Men kan er natuurlijk altijd wel over schrijven in topics die gaan over " bare "
Het aanhalen dat een bepaalde dame het aanbiedt (als opmerking i.v.m. een geurtje) werd als insinueren beschouwd.
Ok, een tweede poging met vermelding van waar het te lezen valt werd ook verwijderd.
Discussie er over in een recensie topic is inderdaad niet nuttig en te vermijden. Het gewoon vermelden lijkt me erg nuttige informatie toevoegen. Maar wanneer wordt het dan niet als een insinuatie beschouwd? Moet ik ze daarvoor eerst zelf bezoeken? Weet het bijvoorbeeld ook van een andere wandelaar en niet alleen van het nzc forum.
Beweert er hier iemand het tegendeel dan? Begrijp niet waarom je die opmerking hier maakt.Dames bepalen toch zelf wat ze aanbieden lijkt mij?