Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is volgens mij niet verboden. Heb reeds in meerdere recensies op het forum "bare seks" zien staan bij de afgenomen diensten.
Het insinueren of er discussies over voeren in topics van een dame lijkt me dan weer niet erg nuttig .
Men kan er natuurlijk altijd wel over schrijven in topics die gaan over " bare "
Dat klinkt logisch. Maar

Het aanhalen dat een bepaalde dame het aanbiedt (als opmerking i.v.m. een geurtje) werd als insinueren beschouwd.

Ok, een tweede poging met vermelding van waar het te lezen valt werd ook verwijderd.

Discussie er over in een recensie topic is inderdaad niet nuttig en te vermijden. Het gewoon vermelden lijkt me erg nuttige informatie toevoegen. Maar wanneer wordt het dan niet als een insinuatie beschouwd? Moet ik ze daarvoor eerst zelf bezoeken? Weet het bijvoorbeeld ook van een andere wandelaar en niet alleen van het nzc forum.
Dames bepalen toch zelf wat ze aanbieden lijkt mij?
Beweert er hier iemand het tegendeel dan? Begrijp niet waarom je die opmerking hier maakt.

Vind dit anders wel nuttige informatie. In mijn geval omdat ik ze dan liever vermijd.
(y) (y) (y)
Berichten hieromtrent werden verwijderd, vandaar de vraag.
Er werden de afgelopen dagen meerdere berichten onterecht verwijderd in dit stamcafé die in mijn ogen WEL nuttige info bevatten.
Geen idee wie hier achter zit...:rolleyes:

Dat klinkt logisch. Maar

Het aanhalen dat een bepaalde dame het aanbiedt (als opmerking i.v.m. een geurtje) werd als insinueren beschouwd.

Ok, een tweede poging met vermelding van waar het te lezen valt werd ook verwijderd.

Discussie er over in een recensie topic is inderdaad niet nuttig en te vermijden. Het gewoon vermelden lijkt me erg nuttige informatie toevoegen. Maar wanneer wordt het dan niet als een insinuatie beschouwd? Moet ik ze daarvoor eerst zelf bezoeken? Weet het bijvoorbeeld ook van een andere wandelaar en niet alleen van het nzc forum.
Het aanhalen op basis van een geurtje is het insinueren ...
Geen insinuatie is, wanneer iemand het aanduidt bij de afgenomen diensten .

Het aanhalen op basis van een geurtje is het insinueren ...
De aanleiding om het te vermelden was inderdaad het geurtje.

Dat geurtje was echter niet de basis van de bewering dat ze bare aanbiedt.

Dat is heel wat anders volgens mij.

Geen insinuatie is, wanneer iemand het aanduidt bij de afgenomen diensten .
Dat is duidelijk. Maar het aangeboden krijgen en er niet op in gaan kan je niet aanvinken.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
45.775
Leden
37.146
Nieuwste lid
Sobakka
Terug
Bovenaan Onderaan