Recensie Veroniq, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 (1) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veroniq vandaag voor haar gasten op de Rdk 131 midden gezien en nu met haar naambordje. Ik houd niet van zoveel kunstmatige "verbeteringen". Vlg mij wordt zij er niet mooier van. Maar wat mij nu opviel dat ze haar lippen nog meer heeft laten opblazen...... ze lijkt nu wel op Katrien Duck :-(

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Not my type (prefer latina or black ladies) but her body was unbelievable. The surgeon did a good job on her and I just had to go in. A bit distant in the initial communication but warmed up fast, as did I. Had her name plate out front.
Friendly, good blowjob....and little chitchat. Nice visit

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Het is grappig hoe sommigen van jullie oordelen, maar de eersten zijn degenen die erin springen. Elke keer als ik erheen ga, staan de klanten op haar te wachten. Voor mij is zij een van de weinige meisjes die weet waar ze voor staat! Klanten zijn altijd blij als ze haar loket verlaten. Als je geen klant van haar kunt worden, beoordeel dan in ieder geval niet haar uiterlijk en werk. We zijn allemaal verschillend en we doen allemaal waar we goed in zijn! Waarschijnlijk zijn degenen die haar bekritiseren of onwaarheden schrijven gewoon gefrustreerde mannen die alles gratis willen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan