Iemand ervaring mee ?https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/noemiwevelgem.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHallo lexy,hoe was het?Ik zou er vanavond misschien een date mee hebben als ik er geraakWe shall see..
Holy shit bro...Mhm even beschrijven ..
Had afgesproken bij haar thuis ( Liet me wachten aan het huis van de buren ), komt ze ineens buitengewandeld om te vragen of we geen cardate kunnen doen ipv thuis , want ze zat met volk.
Je hoort direct dat ze franstalig is, maar haar nederlands is behoorlijk.
Zelf ziet ze er ouder / afgeleefder uit als op de foto's.
Ze vroeg me af we ons ergens op een afgeleefd plekje konden plaatsen ( Uiteindelijk was het in de buurt van het KM van moorsele, wat me ook deed denken dat ze dit meer deed op deze plek .. )
Nu na het afhandelen van het financiele wat tasten en doen. Ze nam het initiatief en ontknoopte m'n broek en begon zelf ook haar trui uit te doen. Dus ik volgde.
Volgens mij ging het niet snel genoeg en terwijl ik zelf m'n trui uit deed ging ze me opeens pijpen ZC. Nu ben ik daar al geen voorstander van bij dame van plezier. Dus vroeg haar voor een rubbertje . Had ze niet bij .. ( Gelukkig had ik zelf eentje liggen )
Maar naar mate het vorderde , ontdeed ze zich van de rest van haar kleren, maar bracht ook een onaangename verassing met zich mee .. Hygiene alles behalve...
Haar trg thuis gebracht en heel de rit stonk de auto nog ..
Thuis gekomen auto laten ventileren, en 's ochtends stonk deze nog ..
Herhalingsgevaar ? ZEKER NIET .