WHEM Noemi, Wevelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mhm even beschrijven ..

Had afgesproken bij haar thuis ( Liet me wachten aan het huis van de buren ), komt ze ineens buitengewandeld om te vragen of we geen cardate kunnen doen ipv thuis , want ze zat met volk.
Je hoort direct dat ze franstalig is, maar haar nederlands is behoorlijk.

Zelf ziet ze er ouder / afgeleefder uit als op de foto's.

Ze vroeg me af we ons ergens op een afgeleefd plekje konden plaatsen ( Uiteindelijk was het in de buurt van het KM van moorsele, wat me ook deed denken dat ze dit meer deed op deze plek .. )

Nu na het afhandelen van het financiele wat tasten en doen. Ze nam het initiatief en ontknoopte m'n broek en begon zelf ook haar trui uit te doen. Dus ik volgde.
Volgens mij ging het niet snel genoeg en terwijl ik zelf m'n trui uit deed ging ze me opeens pijpen ZC. Nu ben ik daar al geen voorstander van bij dame van plezier. Dus vroeg haar voor een rubbertje . Had ze niet bij .. ( Gelukkig had ik zelf eentje liggen )
Maar naar mate het vorderde , ontdeed ze zich van de rest van haar kleren, maar bracht ook een onaangename verassing met zich mee .. Hygiene alles behalve...

Haar trg thuis gebracht en heel de rit stonk de auto nog ..
Thuis gekomen auto laten ventileren, en 's ochtends stonk deze nog ..

Herhalingsgevaar ? ZEKER NIET .

Mhm even beschrijven ..

Had afgesproken bij haar thuis ( Liet me wachten aan het huis van de buren ), komt ze ineens buitengewandeld om te vragen of we geen cardate kunnen doen ipv thuis , want ze zat met volk.
Je hoort direct dat ze franstalig is, maar haar nederlands is behoorlijk.

Zelf ziet ze er ouder / afgeleefder uit als op de foto's.

Ze vroeg me af we ons ergens op een afgeleefd plekje konden plaatsen ( Uiteindelijk was het in de buurt van het KM van moorsele, wat me ook deed denken dat ze dit meer deed op deze plek .. )

Nu na het afhandelen van het financiele wat tasten en doen. Ze nam het initiatief en ontknoopte m'n broek en begon zelf ook haar trui uit te doen. Dus ik volgde.
Volgens mij ging het niet snel genoeg en terwijl ik zelf m'n trui uit deed ging ze me opeens pijpen ZC. Nu ben ik daar al geen voorstander van bij dame van plezier. Dus vroeg haar voor een rubbertje . Had ze niet bij .. ( Gelukkig had ik zelf eentje liggen )
Maar naar mate het vorderde , ontdeed ze zich van de rest van haar kleren, maar bracht ook een onaangename verassing met zich mee .. Hygiene alles behalve...

Haar trg thuis gebracht en heel de rit stonk de auto nog ..
Thuis gekomen auto laten ventileren, en 's ochtends stonk deze nog ..

Herhalingsgevaar ? ZEKER NIET .
Holy shit bro...

Ik wou er mee afspreken deze week. Hadden afgesproken om 14u. Maar dan om 13:45 stuurt ze een bericht dat ik om 14:15 moet komen, omdat ze nog snel (naar de winkel?) achter drank moest gaan.
Ik kwam toch een beetje vroeger aan om de buurt wat te verkennen. Veel volk in de straat. Bij haar buren waren er mannen aan het werken aan een brommer, dan komt er plots een dude buiten met een hond. Een beetje verderop draait hij zich om en begint te kijken naar mij.. die stond daar nog 5 of 7 minuten te staren tot dat ik weg ging lol. Een beetje een marginale buurt (sociale woonwijk?).

Dan om 14:15 stipt komt zij afgewandeld vanuit een zijstraat. Ik heb haar direct herkend. Zij zag er inderdaad "afgeleefd" uit... ik dacht in mijzelf "fuck that shit" en liep gewoon door, alsof ik daar toevallig passeerde :p

Was echt weird, maar wel interessant.

Terug
Bovenaan Onderaan