SidMeister20
Wandelaar
Is betty schipperstraat 47 aanwezig? Ik wil niet voor niets rijden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@AmsterdamTheCity: Hoi AmsterdamTheCity hoe is het met jou?
Goed dat je nog niet op mijn bericht hebt gereageerd want ik heb nog 2 belangrijke punten waar ik mij aan stoor in jou eerste bericht
Jij omschrijft jezelf als een licht getinte negroïde jongen, een beetje zoals je profielfoto denk ik, laten we zeggen 23 jaar oud. Je vraagt vervolgens aan een donkerdere voor jou onbekende jongen of hetgeen wat jij denkt waar is (maw. je stelde hem een gesloten vraag) Die jongen zegt Ja, enz. enz. jij gelooft hem, je gevoel werd dus bevestigd, en komt dus tot je conclusie dat de SKW meisjes/dames racistisch zijn en jou weigeren, okay prima!
Ik weet bijna voor de volle 100% zeker dat als jij die zelfde vraag op dezelfde manier stelt aan een voor jou onbekende donkere jonge wandelaar in Amsterdam, Den haag, Alkmaar enz. hetzelfde antwoord krijgt als in Antwerpen, hoe zie jij dat?
Dat is dus mijn eerste punt, maar nu komt de volgende: Wat denk jij wat andere gekleurde solo SKW wandelaars die jou berichten lezen hiervan denken? Inderdaad die worden ook weer in hun gevoel bevestigd en zo praten jullie elkaar "racisme gevoel" aan wat er in mijn ogen totaal niet is.
SKW meisjes/dames weigeren niet obv. rasisme maar obv. jou voor verbetering vatbare gedrag, op dit voor de rest wel leuke forum,
Nog 1 vraagje: had je je eigen berichten zelf verwijderd? Stoer man! ff wat onzin roepen en vervolgens anoniem snel wegrennen.
Ik hoor het allemaal waarschijnlijk wel weer niet van je, allerbeste jongen,
Met vriendelijke groeten daar in dat schitterend mooie Amsterdam.
Gaastra 1968 (Blanke geboren regio Amsterdammer, ja ik ben er best wel trots op)
Ben er zo goed als zeker van Eva te hebben gekruist in het SKW afgelopen woensdag.(in "gewone" kledij uiteraard) Misschien kunnen andere wandelaars dat bevestigen.Even beroep doen op medewandelaars. Zijn de volgende dames al terug opgedoken na hun kerstreces?
Anna, SS12/1, nachtshift
Eva SS 13/2, beide shiften
Josefa, SS24/1 (nieuw adres sinds december), nachtshift.
Al deze dames zouden in tweede helft januari terug moeten opduiken.
Dank voor jullie speurhulp en info!!
Aziatische dames zijn momenteel zeer zeldzaam in het skw.De vorige keer is meer dan prima bevallen dus ik ben van plan om over een week weer eens naar Antwerpen te rijden. Nu heb ik alleen vorige keer geen Aziatische dames gezien. Kan iemand mij vertellen of ik gewoon pech gehad heb of zitten er gewoon geen in het skw (avondshift)?
Ik heb Eva haar bordje "SM" zien hangen. Maar Eva zelf was in geen velden of wegen te zien.Ben er zo goed als zeker van Eva te hebben gekruist in het SKW afgelopen woensdag.(in "gewone" kledij uiteraard) Misschien kunnen andere wandelaars dat bevestigen.
Er is de Thaise (als ik me niet vergis) Tan die vroeger op de verversrui 9 in de dagshift zat. Zeer goede service.De vorige keer is meer dan prima bevallen dus ik ben van plan om over een week weer eens naar Antwerpen te rijden. Nu heb ik alleen vorige keer geen Aziatische dames gezien. Kan iemand mij vertellen of ik gewoon pech gehad heb of zitten er gewoon geen in het skw (avondshift)?
meeste zijn ook getrouwd of hebben een Nl of B partner, dus blijven ze liever in Thaise salons werkenDe Aziatische dames komen meestal naar Nederland of Belgie afgezakt via netwerken die niet zo tuk zijn op de doorgedreven controle en aanmeldingsplicht zoals in het SKW.
Heb haar rond 17 u op SS 47/3 gezien.Is betty schipperstraat 47 aanwezig? Ik wil niet voor niets rijden
Tan- nu met donker haar- werkt tegenwoordig in de Schippersstraat. Ik denk op nr. 15, maar ben hier dus niet helemaal zeker van; zal dus eens extra goed kijken...Er is de Thaise (als ik me niet vergis) Tan die vroeger op de verversrui 9 in de dagshift zat. Zeer goede service.
Alleen heb ik ze nog niet gezien sinds de heropening. Soms kwam ik ze ook wel eens op een terrasje in de stad tegen, maar dat ook al even niet.
Misschien heeft er iemand meer info over haar.
Tan- nu met donker haar- werkt tegenwoordig in de Schippersstraat. Ik denk op nr. 15, maar ben hier dus niet helemaal zeker van; zal dus eens extra goed kijken...
Tan werkt normaal gedurende de dag; ik denk niet dat ze vaste vrije dagen heeft.Ik heb haar daar in de dagshift ook al gezien maar ik heb geen enkel idee van haar werkregime. Dag alleen of ook avond? Welke dagen wel en welke niet?
Het skw volgt de openingsuren van de horeca, en sluit dus voorlopig nog om 23 u. Vanaf volgende vrijdag, 28 januari, zal dat dus 24 u. zijn...Hallo medewandelaars/genieters weet er iemand hoe het nu met de shifturen in het SKW zit?
Ikzelf liep er vrijdag denk tussen 14 en 16u, maar zag er al enkelen vertrekken en vond de bezetting maar aan de zwakke kant .....
Groeten MacaN74
Dank u Giorgio, mijn vraag kwam er omdat ik het zeker voor een vrijdag maar doods vond of mss de periode na de feestdagen?Het skw volgt de openingsuren van de horeca, en sluit dus voorlopig nog om 23 u. Vanaf volgende vrijdag, 28 januari, zal dat dus 24 u. zijn...
De shiftwissel heeft over het algemeen plaats van 16 tot 17 u. ongeveer.
De shiftwissel is rond 16 uur op dit moment. Zoals vroeger is het rond de wissel wat kalmer. Vroeger was het tussen 19 en 21u ook kalmer. Nu is dat tussen 15 en 17u. Maar wie zoekt die vind nog altijd dat pareltje, die je in die uren tot extreme hoogtepunten brengt. 1 toppertje is genoeg in die uren....Hallo medewandelaars/genieters weet er iemand hoe het nu met de shifturen in het SKW zit?
Ikzelf liep er vrijdag denk tussen 14 en 16u, maar zag er al enkelen vertrekken en vond de bezetting maar aan de zwakke kant .....
Groeten MacaN74
Vrijdag is het "extreem" kalm geweest heb ik gisteren van iemand begrepen. Deze periode van het jaar is het altijd kalmer zo kort na de feestdagen, en veel mensen die op wintersportvakantie zijn. En dan was je er ook nog tijdens de shiftwissel.Dank u Giorgio, mijn vraag kwam er omdat ik het zeker voor een vrijdag maar doods vond of mss de periode na de feestdagen?
Met Alina zaterdagnacht een fantastische tijd gehad dus ja ze is terug.Iemand Alina die voorheen tijdens avond/nacht op SS 30-3 stond nog gezien? Heb haar sinds december niet meer gezien.
is anna de mooie dame met kort blond haar en getattoeerde linker boven arm?De eerste DVP die ik bezocht heb in het SKW is terug van weggeweest : Anna in de VT. Vrijdag had ik een afspraak met Andrea en ben samen met mijn vaste wandelmaat naar het SKW vertrokken toen ik na een zeer geslaagd bezoekje bij Andrea buitenkwam kwam hij me enthousiast vertellen dat Anna teruggekeerd is. Ik weet niet meer in welk raam ze precies stond maar als je van de Schippersstraat de VT in wandelt moet het een van de eerste ramen aan de rechterkant zijn. Ze heeft nieuwe tattoos en een blonde coup. Ze bewees weer eens dat die dames een heel goed geheugen hebben want ze herinnerde zich nog dat ik haar eerst bezocht had voor ze een van de vaste DVP's van mijn wandelkameraad werd.
beter !!! kan ik weer lekker heerlijk s'nachts in het duister op pad in het skwVanaf volgende vrijdag, 28 januari, zal dat dus 24 u. zijn...
De shiftwissel heeft over het algemeen plaats van 16 tot 17 u. ongeveer.
beter !!! kan ik weer lekker heerlijk s'nachts in het duister op pad in het skw
Ja dat is ze.is anna de mooie dame met kort blond haar en getattoeerde linker boven arm?
zoja deze dame ziet er erg leuk en ondeugend uit .
theo
De meesten kunnen spreken en ik veronderstel jij ook.2 vraagjes:
- Iemand idee wie de knappe (vermoedelijk) latina is die regelmatig verhuisd van kamer in Villa Tinto (avondshift). Ervoor stond ze steeds VT 31 (vlak naast politiekantoor), vorige week zag ik ze onverwacht verschijnen aan VT 10. Komt zeer asociaal over waarin gsm voorrang heeft doch door haar schoonheid lijkt ze niet te klagen te hebben vanwege binnenstappers.
- Een dame die de laatste week (eveneens avondshift) steeds te vinden is ter hoogte van VT 16 (of was het 17?), lang haar in staartje, redelijk grote bril. Komt me eveneens redelijk schuchter over. Ervoor stond ze geruime tijd ter hoogte van VT 48
Indien ik eventueel namen heb, kan ik voort zoeken bij de reeds verschenen recensies.
Boeiend antwoord, dankjewel.De meesten kunnen spreken en ik veronderstel jij ook.
Dus je kan het gewoon aan hen vragen, weet he het onmiddellijk.
Mooie Anna zit al een paar weken op VT24.De eerste DVP die ik bezocht heb in het SKW is terug van weggeweest : Anna in de VT. Vrijdag had ik een afspraak met Andrea en ben samen met mijn vaste wandelmaat naar het SKW vertrokken toen ik na een zeer geslaagd bezoekje bij Andrea buitenkwam kwam hij me enthousiast vertellen dat Anna teruggekeerd is. Ik weet niet meer in welk raam ze precies stond maar als je van de Schippersstraat de VT in wandelt moet het een van de eerste ramen aan de rechterkant zijn. Ze heeft nieuwe tattoos en een blonde coup. Ze bewees weer eens dat die dames een heel goed geheugen hebben want ze herinnerde zich nog dat ik haar eerst bezocht had voor ze een van de vaste DVP's van mijn wandelkameraad werd.