Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@AmsterdamTheCity: Hoi AmsterdamTheCity hoe is het met jou?

Goed dat je nog niet op mijn bericht hebt gereageerd want ik heb nog 2 belangrijke punten waar ik mij aan stoor in jou eerste bericht

Jij omschrijft jezelf als een licht getinte negroïde jongen, een beetje zoals je profielfoto denk ik, laten we zeggen 23 jaar oud. Je vraagt vervolgens aan een donkerdere voor jou onbekende jongen of hetgeen wat jij denkt waar is (maw. je stelde hem een gesloten vraag) Die jongen zegt Ja, enz. enz. jij gelooft hem, je gevoel werd dus bevestigd, en komt dus tot je conclusie dat de SKW meisjes/dames racistisch zijn en jou weigeren, okay prima!

Ik weet bijna voor de volle 100% zeker dat als jij die zelfde vraag op dezelfde manier stelt aan een voor jou onbekende donkere jonge wandelaar in Amsterdam, Den haag, Alkmaar enz. hetzelfde antwoord krijgt als in Antwerpen, hoe zie jij dat?

Dat is dus mijn eerste punt, maar nu komt de volgende: Wat denk jij wat andere gekleurde solo SKW wandelaars die jou berichten lezen hiervan denken? Inderdaad die worden ook weer in hun gevoel bevestigd en zo praten jullie elkaar "racisme gevoel" aan wat er in mijn ogen totaal niet is.

SKW meisjes/dames weigeren niet obv. rasisme maar obv. jou voor verbetering vatbare gedrag, op dit voor de rest wel leuke forum,

Nog 1 vraagje: had je je eigen berichten zelf verwijderd? Stoer man! ff wat onzin roepen en vervolgens anoniem snel wegrennen.

Ik hoor het allemaal waarschijnlijk wel weer niet van je, allerbeste jongen,

Met vriendelijke groeten daar in dat schitterend mooie Amsterdam.

Gaastra 1968 (Blanke geboren regio Amsterdammer, ja ik ben er best wel trots op:)o_O)

Het onderstaande bericht is ALLÉÉN bedoeld voor SKW wandelaars die op respectvolle manier contact kunnen leggen met SKW dames/meisjes, dat zijn:

1 wandelaars die positieve energie hebben. (mooi lachend meisie kunnen verleiden)
2 wandelaars die respect hebben voor het werk van een mooi meisje/dame.
3 wandelaars die in de vraagprijs kunnen betalen.
4 wandelaars die fatsoen hebben.
5 wandelaars zoals Gaastra 1968.
6 wandelaars die niet in discussie gaan met een meisje/dame aan de deur.
7 wandelaars die een geweldig mooi meisje even met rust kunnen laten omdat zij aan het bellen is met Gaastra 1968 voor een leuke date. (100 Euro max.)
8 wandelaars die fatsoen hebben.
9 wandelaars die niet agressief zijn. (bla bla gewoon het liefst haar telefoon uit de handen slaan en haar een keiharde stoot geven bla bla bla)
10 wandelaars die fatsoen hebben.

AmsterdamTheCity :jij niet dus. (punt.) ha ha.

Beste allemaal,

Laat ik als volgt beginnen: persoonlijk/zelf heb ik nog nooit problemen gehad met gekleurde licht, donker, geel, groen (bezopen Hollanders
) enz wandelaars in de ca. 30 jaar dat ik aan de wandel ben in de Hollandse en Belgische buurten, dus dat ik bijvoorbeeld ben lastig gevallen oid. Ook vele gekleurde collega's en school vrienden gehad. Als ik er over nadenk heb ik betere "relaties" gehad met de gekleurde man dan met blanke man.

Voor de rest nooit genoeg:D intieme relaties gehad met alléén de mooiste oost Europese mooie slanke lieve meisjes in een raambuurt. Roemeense/Moldavische/Bulgaarse/Oekrainse meisjes vind ik persoonlijk het leukst, in SKW staan de mooiste en lekkerste. Wel behoorlijk stukie autootje rijden, maar dat heb ik er graag voor over.:)

AmsterdamTheCity zei:

Gisteren heb ik voor het eerst SKW bezocht. Mijn eerste indruk en ervaring was dat veel hoeren daar arrogant en een onvriendelijke uitstraling hadden en doen alsof ze beter zijn dan anderen. (Waarschijnlijk niet goed opgevoed of komen ze uit een slechte omgeving/mentaliteit)

Gaastra 1968 zegt: Wat hij hierboven zegt, lees zijn berichten nog maar eens goed door, zegt voor mij alles. Is AmsterdamTheCity wel helemaal lekker? Als je dit soort "grote woorden" gebruikt en min of meer alles afkraakt wat met SKW Antwerpen te maken heeft, hij vindt zichzelf veel te goed voor die minderwaardige h**r*n, hij kijkt erop neer! Wat doe ik hier in dat **** Antwerpen, was ik maar in dat geweldig mooie keurig nette Amsterdam gebleven, dat denkt hij min of meer. En als dat niet zo is dan had hij maar een andere naam moeten kiezen. Waarom schrijft hij niet eerst een aantal geloofwaardige reviews over Amsterdamse dames? Nee alléén accountje aangemaakt om SKW dames te vernederen zo doe je dat als AmsterdamTheCity heet.

En ik begrijp dat enkele van jullie denken: wat een onmens zeg! die volwassen 53 jarige kerel die zich Gaastra noemt, die arme gekleurde 23 jarige AmsterdamTheCity totaal de grond in boren, maar dat zie ik toch echt ff anders.

Volgens mij was het de bedoeling dat leden ervaringen met dames op eerlijke wijze gaan schrijven vandaar de naam: Girlsreview, en natuurlijk zijn er leden die om andere redenen lid zijn geworden en andere berichten plaatsen en daar is helemaal niets mis mee, maar accountje aanmaken met foute naam, foute berichten plaatsen wel, dat is HELEMAAL fout van AmsterdamTheCity ,dat is mijn mening.

Dank jullie wel voor je aandacht.

Met vriendelijke groeten, Gaastra 1968

@AmsterdamTheCity : zeg lieve jongen ik heb voorlopig even geen tijd voor jou, sorry daarvoor, ik heb namelijk ook nog andere dingen te doen als je begrijpt wat ik bedoel?,;) Als ik ff tijd heb dan stuur ik je een berichtje met wat tips hoe je het beste met mooie meisjes kunt omgaan, taalgebruik, intieme zones, dat soort dingen. Ook zou ik het sportief van je vinden als je alsnog het door jou bezochte meisje 50 Euro geeft, dus dat je tegen haar zegt: sorry ik had niet genoeg geld bij me vorige keer, ik weet dat anaal minimaal 100 Euro kost hier in SKW en dat je haar je excuus aanbiedt voor je onbehouwen gedrag. dank je wel,:)

Laatst bewerkt:
Even beroep doen op medewandelaars. Zijn de volgende dames al terug opgedoken na hun kerstreces?
Anna, SS12/1, nachtshift
Eva SS 13/2, beide shiften
Josefa, SS24/1 (nieuw adres sinds december), nachtshift.
Al deze dames zouden in tweede helft januari terug moeten opduiken.
Dank voor jullie speurhulp en info!!
Ben er zo goed als zeker van Eva te hebben gekruist in het SKW afgelopen woensdag.(in "gewone" kledij uiteraard) Misschien kunnen andere wandelaars dat bevestigen.

De vorige keer is meer dan prima bevallen dus ik ben van plan om over een week weer eens naar Antwerpen te rijden. Nu heb ik alleen vorige keer geen Aziatische dames gezien. Kan iemand mij vertellen of ik gewoon pech gehad heb of zitten er gewoon geen in het skw (avondshift)?

Ik weet het maar gezien de omvang van de buurt in Antwerpen had het zomaar zo kunnen zijn dat er een dame met Aziatische roots te vinden was. Maar helaas.. zal dus toch een zoektocht blijven er een te vinden die niet via een of andere schimmige advertentie aan thuisontvangst doet.

De vorige keer is meer dan prima bevallen dus ik ben van plan om over een week weer eens naar Antwerpen te rijden. Nu heb ik alleen vorige keer geen Aziatische dames gezien. Kan iemand mij vertellen of ik gewoon pech gehad heb of zitten er gewoon geen in het skw (avondshift)?
Aziatische dames zijn momenteel zeer zeldzaam in het skw.

Er is de Thaise (als ik me niet vergis) Tan die vroeger op de verversrui 9 in de dagshift zat. Zeer goede service.
Alleen heb ik ze nog niet gezien sinds de heropening. Soms kwam ik ze ook wel eens op een terrasje in de stad tegen, maar dat ook al even niet.
Misschien heeft er iemand meer info over haar.

Ik heb niet meer info. Ok kan grotendeels bevestigen wat jij over haar schrijft. Ik heb Tan volgens mij na de heropening wel gezien, maar het waren wel uitzonderingen. En dan heb je Miauw nog, maar ook zij werkt maar sporadisch. En dat zijn volgens mij de enige twee aziatische dames die momenteel in het skw werkzaam zijn.

Er is de Thaise (als ik me niet vergis) Tan die vroeger op de verversrui 9 in de dagshift zat. Zeer goede service.
Alleen heb ik ze nog niet gezien sinds de heropening. Soms kwam ik ze ook wel eens op een terrasje in de stad tegen, maar dat ook al even niet.
Misschien heeft er iemand meer info over haar.
Tan- nu met donker haar- werkt tegenwoordig in de Schippersstraat. Ik denk op nr. 15, maar ben hier dus niet helemaal zeker van; zal dus eens extra goed kijken...

Hallo medewandelaars/genieters weet er iemand hoe het nu met de shifturen in het SKW zit?
Ikzelf liep er vrijdag denk tussen 14 en 16u, maar zag er al enkelen vertrekken en vond de bezetting maar aan de zwakke kant .....
Groeten MacaN74

Hallo medewandelaars/genieters weet er iemand hoe het nu met de shifturen in het SKW zit?
Ikzelf liep er vrijdag denk tussen 14 en 16u, maar zag er al enkelen vertrekken en vond de bezetting maar aan de zwakke kant .....
Groeten MacaN74
Het skw volgt de openingsuren van de horeca, en sluit dus voorlopig nog om 23 u. Vanaf volgende vrijdag, 28 januari, zal dat dus 24 u. zijn...
De shiftwissel heeft over het algemeen plaats van 16 tot 17 u. ongeveer.

Het skw volgt de openingsuren van de horeca, en sluit dus voorlopig nog om 23 u. Vanaf volgende vrijdag, 28 januari, zal dat dus 24 u. zijn...
De shiftwissel heeft over het algemeen plaats van 16 tot 17 u. ongeveer.
Dank u Giorgio, mijn vraag kwam er omdat ik het zeker voor een vrijdag maar doods vond of mss de periode na de feestdagen?

Groeten MacaN74
De shiftwissel is rond 16 uur op dit moment. Zoals vroeger is het rond de wissel wat kalmer. Vroeger was het tussen 19 en 21u ook kalmer. Nu is dat tussen 15 en 17u. Maar wie zoekt die vind nog altijd dat pareltje, die je in die uren tot extreme hoogtepunten brengt. 1 toppertje is genoeg in die uren....

Dank u Giorgio, mijn vraag kwam er omdat ik het zeker voor een vrijdag maar doods vond of mss de periode na de feestdagen?
Vrijdag is het "extreem" kalm geweest heb ik gisteren van iemand begrepen. Deze periode van het jaar is het altijd kalmer zo kort na de feestdagen, en veel mensen die op wintersportvakantie zijn. En dan was je er ook nog tijdens de shiftwissel.

De eerste DVP die ik bezocht heb in het SKW is terug van weggeweest : Anna in de VT. Vrijdag had ik een afspraak met Andrea en ben samen met mijn vaste wandelmaat naar het SKW vertrokken toen ik na een zeer geslaagd bezoekje bij Andrea buitenkwam kwam hij me enthousiast vertellen dat Anna teruggekeerd is. Ik weet niet meer in welk raam ze precies stond maar als je van de Schippersstraat de VT in wandelt moet het een van de eerste ramen aan de rechterkant zijn. Ze heeft nieuwe tattoos en een blonde coup. Ze bewees weer eens dat die dames een heel goed geheugen hebben want ze herinnerde zich nog dat ik haar eerst bezocht had voor ze een van de vaste DVP's van mijn wandelkameraad werd.

De eerste DVP die ik bezocht heb in het SKW is terug van weggeweest : Anna in de VT. Vrijdag had ik een afspraak met Andrea en ben samen met mijn vaste wandelmaat naar het SKW vertrokken toen ik na een zeer geslaagd bezoekje bij Andrea buitenkwam kwam hij me enthousiast vertellen dat Anna teruggekeerd is. Ik weet niet meer in welk raam ze precies stond maar als je van de Schippersstraat de VT in wandelt moet het een van de eerste ramen aan de rechterkant zijn. Ze heeft nieuwe tattoos en een blonde coup. Ze bewees weer eens dat die dames een heel goed geheugen hebben want ze herinnerde zich nog dat ik haar eerst bezocht had voor ze een van de vaste DVP's van mijn wandelkameraad werd.
is anna de mooie dame met kort blond haar en getattoeerde linker boven arm?
zoja deze dame ziet er erg leuk en ondeugend uit .
theo

beter !!! kan ik weer lekker heerlijk s'nachts in het duister op pad in het skw :ninja:

Ik vrees dat je verkeerd denkt.

Vanaf volgende week vrijdag 28 januari blijft het SKW open tot 24u00 of 0u00, d.w.z. een uurtje langer dan nu.

Het is dus niet zo dat vanaf volgende week vrijdag het SKW terug 24u op 24u open zal zijn. De ramen blijven gesloten van 24u00 of 0u00 tot 05u00 's morgens.

Een heropening 24u op 24u zal er pas zijn als de Corona-barometer op code Oranje komt te staan maar daar zijn we nog niet zo direct denk ik.

2 vraagjes:
- Iemand idee wie de knappe (vermoedelijk) latina is die regelmatig verhuisd van kamer in Villa Tinto (avondshift). Ervoor stond ze steeds VT 31 (vlak naast politiekantoor), vorige week zag ik ze onverwacht verschijnen aan VT 10. Komt zeer asociaal over waarin gsm voorrang heeft doch door haar schoonheid lijkt ze niet te klagen te hebben vanwege binnenstappers.
- Een dame die de laatste week (eveneens avondshift) steeds te vinden is ter hoogte van VT 16 (of was het 17?), lang haar in staartje, redelijk grote bril. Komt me eveneens redelijk schuchter over. Ervoor stond ze geruime tijd ter hoogte van VT 48

Indien ik eventueel namen heb, kan ik voort zoeken bij de reeds verschenen recensies.

2 vraagjes:
- Iemand idee wie de knappe (vermoedelijk) latina is die regelmatig verhuisd van kamer in Villa Tinto (avondshift). Ervoor stond ze steeds VT 31 (vlak naast politiekantoor), vorige week zag ik ze onverwacht verschijnen aan VT 10. Komt zeer asociaal over waarin gsm voorrang heeft doch door haar schoonheid lijkt ze niet te klagen te hebben vanwege binnenstappers.
- Een dame die de laatste week (eveneens avondshift) steeds te vinden is ter hoogte van VT 16 (of was het 17?), lang haar in staartje, redelijk grote bril. Komt me eveneens redelijk schuchter over. Ervoor stond ze geruime tijd ter hoogte van VT 48

Indien ik eventueel namen heb, kan ik voort zoeken bij de reeds verschenen recensies.
De meesten kunnen spreken en ik veronderstel jij ook.
Dus je kan het gewoon aan hen vragen, weet he het onmiddellijk.

De meesten kunnen spreken en ik veronderstel jij ook.
Dus je kan het gewoon aan hen vragen, weet he het onmiddellijk.
Boeiend antwoord, dankjewel.
Een forum dient om vragen te stellen en vooral om ervaringen te delen.
Zo worden dergelijke vragen continu gesteld via vele wandelaars.
Waarom je dan zulks antwoord geeft, soit. Je kent ze dus niet, daar ga ik dan vanuit.

Mooie Anna zit al een paar weken op VT24.

Terug
Bovenaan Onderaan