Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja leuke mona heb ik alweer een paar keer gezien is wel vaak bezet.Is Mona van Verversui 13 alweer gespot. Bvd
triest nieuws : bij mijn bezoekje aan een dame eerder deze week vertelde deze me dat er 2 dvp's, die tot voor kort werkzaam waren op SS24, om het leven zijn gekomen bij een auto-ongeval op weg van Roemenië naar Antwerpen. Amper 22 en 29 jaar.
In de Roemeense pers was er hierover een artikel : https://www.libertatea.ro/stiri/vid...un-tir-soferul-vinovat-avea-26-de-ani-3930276
De dvp die het me vertelde was stellig dat het SS24 was, maar één van de namen dat ze me gaf doet me ook denken aan eentje van op de verversrui. Mogelijk zat er eentje op SS24 en de andere op de verversrui, maar ik kan dat niet bevestigenBen je zeker dat het om dames gaat die op Schippersstraat 24 stonden? Ik heb namelijk uit goede bron vernomen dat het minstens om 1 dame ging die op Verversrui 24 gestaan heeft.
RIPDe dvp die het me vertelde was stellig dat het SS24 was, maar één van de namen dat ze me gaf doet me ook denken aan eentje van op de verversrui. Mogelijk zat er eentje op SS24 en de andere op de verversrui, maar ik kan dat niet bevestigen
Om redenen van privacy, is het misschien beter om geen namen te noemen. Het ging touwens om 1 dvp, die samen met haar vriend en twee meereizende Roemenen in de ongeluksauto zaten. Het ongeluk is gebeurd aan de Hongaarse grens, door de slechte toestand van de straten (sneeuwval en ijs), en enkel de vriend van de "Antwerpse" dvp heeft het ongeluk overleefd. De dame heeft in VR24 gewerkt. De twee meereizende Roemenen zijn me onbekend. Mogelijk was de dame ook een prostituée, maar blijkbaar niet van het SKW. Ze zouden in Belgie 'werken' en waren samen met de SKW dame en haar vriend op terugweg na hun vakantie.Om wie gaat het dan precies?
Wat zoek je? Welk type, welke diensten? Anna, SS12/3 is een mooie, lieve en correcte dame. GFE type. Maar, zoals gezegd, alles hangt ervan af welk type dame je zoekt. Succes en groetjes, LookydeleeuwIk ben op het moment bezig om door 9 pagina's met recensies te bladeren op zoek naar fijne dames in de avondshift. Heeft er iemand nog een paar aanbevelingen voor deze wandelaar? Ga vanavond die kant op maar zie door de bomen het bos niet meer!
Bekijk het eerder als een grapje, maar vragen op een forum om een meisje te tippen waar jij een kloppende stijve van moet krijgen en waar jij pokkegeil je ding wil gaan bij doen... Het doet me denken aan de advertentie "zeer luie man zoekt zwangere vrouw"Ik ben op het moment bezig om door 9 pagina's met recensies te bladeren op zoek naar fijne dames in de avondshift. Heeft er iemand nog een paar aanbevelingen voor deze wandelaar? Ga vanavond die kant op maar zie door de bomen het bos niet meer!
Vanaf morgenavobd wordt het sluiting om middernacht.Sorry als het een herhaling is maar : is het daar al open tot middernacht ?
Bekijk het eerder als een grapje, maar vragen op een forum om een meisje te tippen waar jij een kloppende stijve van moet krijgen en waar jij pokkegeil je ding wil gaan bij doen... Het doet me denken aan de advertentie "zeer luie man zoekt zwangere vrouw"
Net zoals in Nederland zullen jullie toch ook wel jullie welbekende 'toppertjes' hebben? De dames die iedereen wel een keer moet proberen. Maar goed, bedankt voor het advies. Ik heb toch weer twee dames gevonden waar ik me prima mee heb kunnen vermaken
Op gsm kan je blijkbaar enkel 1 scherm zien. Je kan niet scrollen naar een volgend scherm met commentaar, of zie ik iets over het hoofd?Lukt wel op laptop, maar de recensie dateren van 2016 en vroeger.
Kan je moeilijk nog relevant noemen, maar als herinnering best leuk.
Het is een stukje nostalgie zullen we maar zeggen.Lukt wel op laptop, maar de recensie dateren van 2016 en vroeger.
Kan je moeilijk nog relevant noemen, maar als herinnering best leuk.