Voor de duizendste keer !!!!!!! Tot 24:00uurtot hoelaat is antwerpen nou open???wil niet voor niks rijden…..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor de duizendste keer !!!!!!! Tot 24:00uurtot hoelaat is antwerpen nou open???wil niet voor niks rijden…..
Mooie muisjes genoeg in het SKWOke. Lees mobiel, dus geen muis aanwezig.
Duidelijk.Het is duidelijk merkbaar voor de dames dat er veel minder Hollanders komen momenteel. Bovendien is dit altijd een rustigere periode kort na de feestdagen, en veel mensen die op wintersportvakantie zijn.
Oh, dat zeker!@knightrider , Achter de ramen is het altijd lente in het SKW.....
Tot hoe laat is het SKW nu open???Voor de duizendste keer !!!!!!! Tot 24:00uur
De grappigste thuis zeker???Tot hoe laat is het SKW nu open???
Ik heb het geluk gehad haar in haar raam te zien en ben uiteraard meteen binnengegaan. Ik maak later een topique aan want ik vermoed dat er op dit forum nog geen is van haar?Ter info van de amateurs: Anna VR8/1 is terug. Niet meer opgedaagd sinds sluiting in November 2020. Vandaag haar kussentje zien liggen en om 20u15 heb ik ze zien vertrekken.
Ben er spijtig genoeg niet bij geraakt.
Volgende week meer geluk hoop ik.
En, nog steeds een even geile ervaring? Uiterlijk nog OK?Ik heb het geluk gehad haar in haar raam te zien en ben uiteraard meteen binnengegaan. Ik maak later een topique aan want ik vermoed dat er op dit forum nog geen is van haar?
Dus skw is tot 0u open?Zelfde uur als horeca 00.00 tot coronabarometer naar oranje gaat.
Doe is normaal jochieDus skw is tot 24u open
Dus skw is tot 0u open?
Is een serieuze vraag tot hoe laat is skw nou open?Doe is normaal jochie
Lees jij eigenlijk wel de vorige berichten waar al diverse malen geschreven werd tot hoe laat SKW open is ?Is een serieuze vraag tot hoe laat is skw nou open?
Heb geen zin om naar berichten te zoeken waar eventueel nieuwe openingstijden vermeld staanLees jij eigenlijk wel de vorige berichten waar al diverse malen geschreven werd tot hoe laat SKW open is ?
Ga eens naar den dokter jongen in plaats van naar de miekesHeb geen zin om naar berichten te zoeken waar eventueel nieuwe openingstijden vermeld staan
En wat zijn de openingsuren van de dokter?Ga eens naar den dokter jongen in plaats van naar de miekes
Ik stel voor dat alle schrijvers hier nooit meer op je vragen antwoorden als je toch te lui bent. Is dan lekker opgelost. Heb ook geen zin je zever te lezen.Heb geen zin om naar berichten te zoeken waar eventueel nieuwe openingstijden vermeld staan
En tot hoe laat mogen we niet meer antwoorden..Ik stel voor dat alle schrijvers hier nooit meer op je vragen antwoorden als je toch te lui bent. Is dan lekker opgelost. Heb ook geen zin je zever te lezen.
Jongens toch, wat een onzinnig gezeik allemaal
Tijd om te gaan slapen
En euh @Wandeleer Als je zelf niet de moeite wil doen om wat info te zoeken dan moet je ook niet verwachten dat je hier nog antwoorden op je vragen gaat krijgen.
Het lijkt me ook niet dat jij hier op het topic van het SKW Antwerpen al bruikbare info hebt aangeleverd, behalve dan wat onnozele al tientallen keren beantwoordde vragen.die
Ja sorry maar die maatregelen veranderen dan ook om de haverklap. Om de duur weet ik het ook niet meer dus wat is er dan zo verkeerd aan om dit hier even te vragen? Het antwoord krijgen gaat sneller dan dat ik moet uitzoeken doorheen de berichten wat de openingsuren zijn. Wat zit iedereen nou te zeiken van lui, dit en dat omdat ik in het gedeelte stamcafé vraag wat de openingstijden zijn. Waar dient dit topic anders voor? Om te vragen tot hoe laat de zeeman open is?Jongens toch, wat een onzinnig gezeik allemaal
Tijd om te gaan slapen
En euh @Wandeleer Als je zelf niet de moeite wil doen om wat info te zoeken dan moet je ook niet verwachten dat je hier nog antwoorden op je vragen gaat krijgen.
Het lijkt me ook niet dat jij hier op het topic van het SKW Antwerpen al bruikbare info hebt aangeleverd, behalve dan wat onnozele al tientallen keren beantwoordde vragen.