@AmsterdamTheCity : Ik heb jou berichten over
@AmsterdamTheCity vs. @AntwerpenTheCity doorgelezen en herken weinig tot niets in jou verhaal.
Als eerste vind ik dat je toon in de berichten niet juist is. H**r dit, H**r dat, je schrijft alsof de meisjes/dames minder zijn dan jijzelf en dat terwijl je voor slechts 50 Euro met een mooi Oost-Europees meisje hebt kunnen doen wat je in Amsterdam minimaal 150 Euro had gekost, dus wat meer respect was op zijn plaats geweest. (dat je voor 50 Euro haar Anaal hebt gedaan geloof ik niet. Het kan natuurlijk zijn dat het meisje in jou een bekende topvoetballer zag, en misschien ben je dat ook wel, in dat geval mijn excuus.
)
Dat de Antwerpse meisjes/dames een arrogantere en een onvriendelijkere uitstraling hebben is volgens mij ook niet juist. Ik denk dat dit vooral aan je eigen houding ligt, dus in het vervolg gewoon wat meer lachen
naar de meisjes/dames en in het geval van een praatje maken wat meer complimentjes geven dat werkt altijd zo is mijn ervaring.
Nee, bij mijn eerste bezoek aan
SKW sinds lange tijd, in Okt.2019 (voor Corona dat wel) vond ik dat de Antwerpse meisjes/dames juist veel vriendelijker en geïnteresseerder zijn dan de Amsterdamse dames, dus minder geklooi op telefoons en vooral ook na vele rondjes lopen nog steeds vriendelijk uitnodigend lachend oogcontact maken.
Wat je schrijft over racisme vind ik ook jammer dat je dat zo voelt, Antwerpen is net als Amsterdam een wereldstad met vele culturen en de meisjes/dames zien in jou echt niet de eerste gekleurde wandelaar. En dat ze jou weigeren, ik neem aan dat je dat ook wel eens in je begintijd in Amsterdam is overkomen? Wel is het zo dat in Amsterdam meer Surinaamse/ Antilliaanse wandelaars zijn, ik denk dat jij dit zo hebt ervaren omdat het jou eerste bezoek was aan
SKW, je zal zien de volgende keren gaat het beter.
Dat een seks werker geen eigenwaarde heeft lijkt mij ook niet, nee integendeel, juist heel slim dat een meisje/dame hier (tijdelijk) aan de slag gaat en veel meer kan verdienen dan met hetzelfde werk in haar thuisland. En hoezo een seks werker geen eigenwaarde? Zij krijgt jou 50 Euro, nee dan zou ik eerst maar eens in de spiegel kijken als ik jou was.
Persoonlijk vind ik dat het mooie aan
SKW, alle kamers waar ik ben geweest (ca. 25) voorzien van een mooie spiegel, waar ik mijzelf met een mooi Oost-Europees meisje bezig kan zien. Kicken!
Sorry voor de late reactie,
Groetjes, Gaastra (Blanke Hollander)