Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarstraks horen zeggen dat
maar 30 dagen zou blijven ?
is dit reactie op mijn post hierboven? Zoja, bedankt.

Dacht namenlijk dat ze Julia heete.
 
Iedereen weet het nu.
Op de dag moet je niet zijn in SKW.
Ja voor transen misschien.
Die gasten staan altijd naar je te loeren , stelletje geile kerels.
Als je ze een blik geeft , slaan ze aan.
Dat is wel minpuntje van SKW al die transen
Weinig reactie op deze zever. Ook overdag toppers genoeg in het skw. Een paar gekende trans-ramen zijn al jaren dezelfde.
Wat hebben sommigen nu aan zulk een dwaze verzinzels. Noem es een raambuurt waar het beter is overdag?
 
Weinig reactie op deze zever. Ook overdag toppers genoeg in het skw. Een paar gekende trans-ramen zijn al jaren dezelfde.
Wat hebben sommigen nu aan zulk een dwaze verzinzels. Noem es een raambuurt waar het beter is overdag?
Er zal geen raambuurt beter zijn...

Soms moet je niet reageren op zulke dingen, als het hen niet aanstaat kunnen ze ook gewoon thuisblijven, niemand is verplicht om te komen en kritiek geven is gemakkelijk, gisteren in de buurt overdag geweest en 2 toppers bezocht!
 
Noem es een raambuurt waar het beter is overdag?
Geen enkele! Het is inderdaad wat minder dan een aantal jaren geleden, maar het SKW is nog steeds het beste aanbod voor overdag.
Als de wandelaars die op redelijke afstand van Antwerpen wonen nu eens wat vaker het SKW bezoeken i.p.v. naar privédames te gaan waar je 3 tot 4 keer meer moet betalen, dan trekt het vanzelf bij en komen er meer dames en dan ook meer klanten. En dan loont het ook weer voor de wandelaars die wat verder wonen om het SKW te bezoeken.

Aanvulling 22.20 uur: 4 keer meer bij privéontvangst: is wat overdreven, geef ik toe. Maar zeker 2 keer zoveel is toch echt geen uitzondering.
 
Laatst bewerkt:
Je kan daar niet op voort gaan, vorige keer zei ze definitief te stoppen en zie ze is er terug en nu zou het voor een half jaar zijn dat ze hier zal zijn. Ze vertoont al langer kenmerken van labiliteit. Voor de liefhebbers geniet ervan zolang ze er is.
Voor sommigen is wat de meisjes hen vertellen een soort van evangelie, en zij voelen zich dan de apostel die het hier op het forum moet komen verkondigen ...
 
Laatst bewerkt:
Geen enkele! Het is inderdaad wat minder dan een aantal jaren geleden, maar het SKW is nog steeds het beste aanbod voor overdag.
Als de wandelaars die op redelijke afstand van Antwerpen wonen nu eens wat vaker het SKW bezoeken i.p.v. naar privédames te gaan waar je 3 tot 4 keer meer moet betalen, dan trekt het vanzelf bij en komen er meer dames en dan ook meer klanten. En dan loont het ook weer voor de wandelaars die wat verder wonen om het SKW te bezoeken.
3 tot 4x meer betalen bij privé dames? Waar ga jij zeg? Ik merk dat pzc bv vaker inbegrepen is en er andere extra's bespreekbaar zijn dan in het SKW.
 
3 tot 4x meer betalen bij privé dames
Oké, ietsje overdreven. Maar 2 keer meer is het toch wel, hoor. De privédames vragen tegenwoordig vaak 100-120 euro voor een vluggertje.
Ik heb er helemaal niks mee, ik zie liever de dame eerst voordat ik naar binnen ga. Bovendien vind ik het risico op een teleurstelling veel groter. Maar dat is een andere discussie.
Ik blijf er wel bij dat het SKW nog steeds de moeite waard is en hoop dat het niet in een negatieve spiraal terecht komt. Zo'n ramenbuurt moet je koesteren. Je beseft het pas als het er niet meer is. Ik spreek uit ervaring, heb nu, ruim 18 jaar na sluiting, nog steeds heimwee naar dat andere SKW (Spijkerkwartier Arnhem)
 
Oké, ietsje overdreven. Maar 2 keer meer is het toch wel, hoor. De privédames vragen tegenwoordig vaak 100-120 euro voor een vluggertje.
Ik heb er helemaal niks mee, ik zie liever de dame eerst voordat ik naar binnen ga. Bovendien vind ik het risico op een teleurstelling veel groter. Maar dat is een andere discussie.
Ik blijf er wel bij dat het SKW nog steeds de moeite waard is en hoop dat het niet in een negatieve spiraal terecht komt. Zo'n ramenbuurt moet je koesteren. Je beseft het pas als het er niet meer is. Ik spreek uit ervaring, heb nu, ruim 18 jaar na sluiting, nog steeds heimwee naar dat andere SKW (Spijkerkwartier Arnhem)
Ook twee keer duurder is wat overdreven.
In het algemeen zijn privédames en privéhuizen wel goedkoper als in een raambuurt.

Maar het voordeel van een raambuurt is natuurlijk wel dat je de dames eerst rustig kan zien en er eerst even een babbeltje mee kan maken voor je binnengaat.
 
Ook twee keer duurder is wat overdreven.

De prijzen in België zijn bij privéontvangst over het algemeen een stuk lager dan in Nederland. Dat 2 keer zoveel is wat het Nederlandse aanbod betreft echt niet overdreven en daar doelde ik op.
 
Je kan daar niet op voort gaan, vorige keer zei ze definitief te stoppen en zie ze is er terug en nu zou het voor een half jaar zijn dat ze hier zal zijn. Ze vertoont al langer kenmerken van labiliteit. Voor de liefhebbers geniet ervan zolang ze er is.
There is no signs of instability.It is called freedom of doing exactly what you want ,when you want because there is no contract signed with the redlights district. And then what is the point of making money if you are not using it ?🫠✅
 
Begin augustus zag ik op een zondag een mooie dame op Ss19.1
Ik schat haar 30+ en ze had een witte jurk (van boven tot onder) waar je haar vormen goed kon zien.
Wilde nog wel maar de centen had ik al opgemaakt.
Week erop terug geweest en niet meer gezien, tot nu toe.
Zegt iemand dit iets? Of een eendagsvlieg?
 
Begin augustus zag ik op een zondag een mooie dame op Ss19.1
Ik schat haar 30+ en ze had een witte jurk (van boven tot onder) waar je haar vormen goed kon zien.
Wilde nog wel maar de centen had ik al opgemaakt.
Week erop terug geweest en niet meer gezien, tot nu toe.
Zegt iemand dit iets? Of een eendagsvlieg?
Ja ook gezien paar weken lang, maar heb geen idee wie dat is, velen zijn op vakantie
 
Terug
Bovenaan Onderaan