Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, veel dames moeten due kleine niet, grote mond, bijdehand gangen bij het venster etc.
Inderdaad, heb ik ook al gehoord. Een dame heeft mij zelfs een keer verteld dat zij, maar ook een aantal collega's van haar, hem gewoon weigeren omdat ze hem gruwelijk irritant vinden. Dat verklaart dus ook waarom we hem zo weinig ergens binnen zien gaan. Ze moeten hem gewoon niet. Ik heb hem in al die jaren welgeteld 1 keer ergens binnen zien gaan en toen stond hij 15 of 20 minuten later al weer buiten. Hij doet dus altijd heel interessant met grote verhalen, maar spendeert in werkelijkheid heel weinig geld bij de dames.
 
Heeft er iemand ervaring met Adriana (verversrui 11, avond en nacht). Ik ben er zelf een paar keer willen bijgaan, maar ze weigert. Ze knikt telkens nee, wat me eigenlijk bijna nooit gebeurt. Ik heb gemerkt dat ze wel vaker mannen weigert en veel die haar wel kunnen aanspreken druipen af zonder binnen te gaan.

Ben vooral benieuwd of ik iets mis, want het is mijn type wel. Ken haar naam dankzij het naambord aan haar raam.
 
Dacht eerder een Waaslands accent. Maar misschien heb 'k niet de juiste voor.
Dat heb je goed gehoord. Hij is van het Waasland. Maar uit privacy geen vermelding van woonplaats haha.
Overigens zijn er wel personen die ik NOG vaker zie daar. En die soms nog maar 19 jaar oud zijn , en hun laatste cent uitgeven aan DVP.
Heeft er iemand ervaring met Adriana (verversrui 11, avond en nacht). Ik ben er zelf een paar keer willen bijgaan, maar ze weigert. Ze knikt telkens nee, wat me eigenlijk bijna nooit gebeurt. Ik heb gemerkt dat ze wel vaker mannen weigert en veel die haar wel kunnen aanspreken druipen af zonder binnen te gaan.

Ben vooral benieuwd of ik iets mis, want het is mijn type wel. Ken haar naam dankzij het naambord aan haar raam.
Er is recensie van Adriana te vinden hier. Ik zal hem omhoog plaatsen.
 
Inderdaad, heb ik ook al gehoord. Een dame heeft mij zelfs een keer verteld dat zij, maar ook een aantal collega's van haar, hem gewoon weigeren omdat ze hem gruwelijk irritant vinden. Dat verklaart dus ook waarom we hem zo weinig ergens binnen zien gaan. Ze moeten hem gewoon niet. Ik heb hem in al die jaren welgeteld 1 keer ergens binnen zien gaan en toen stond hij 15 of 20 minuten later al weer buiten. Hij doet dus altijd heel interessant met grote verhalen, maar spendeert in werkelijkheid heel weinig geld bij de dames.
Heb er ooit eens een kort gesprek mee gehad en dat was op zich ok. Tot een paar maand later een zatte oostblokker uit zijn gezelschap me op straat wat begon te ambeteren. Meneer had de ballen niet om zijn maat tot de orde te roepen en liep er als een laf hondje wat achter.
 
Heeft er iemand ervaring met Adriana (verversrui 11, avond en nacht). Ik ben er zelf een paar keer willen bijgaan, maar ze weigert. Ze knikt telkens nee, wat me eigenlijk bijna nooit gebeurt. Ik heb gemerkt dat ze wel vaker mannen weigert en veel die haar wel kunnen aanspreken druipen af zonder binnen te gaan.

Ben vooral benieuwd of ik iets mis, want het is mijn type wel. Ken haar naam dankzij het naambord aan haar raam.

Ben er al vaak geweest, altijd een goeie ervaring. Eén keer twijfelde ze om me binnen te laten omdat ze dacht dat ik dronken was. Had wel enkele pinten uit maar was zeker niet bezopen. Dat had ze dan aan het raam dan wel snel door en ze liet me alsnog binnen. Dus ze heeft het niet op zatte mensen denk ik. Verder zou 'k niet kunnen zeggen waarom ze iemand weigert. Misschien door iets wat een collega dvp haar gezegd heeft ofzo? Of ze verwart u met iemand anders.

'Ramwout' schrikt misschien ook wat af :LOL:

 
Ben er al vaak geweest, altijd een goeie ervaring. Eén keer twijfelde ze om me binnen te laten omdat ze dacht dat ik dronken was. Had wel enkele pinten uit maar was zeker niet bezopen. Dat had ze dan aan het raam dan wel snel door en ze liet me alsnog binnen. Dus ze heeft het niet op zatte mensen denk ik. Verder zou 'k niet kunnen zeggen waarom ze iemand weigert. Misschien door iets wat een collega dvp haar gezegd heeft ofzo? Of ze verwart u met iemand anders.

'Ramwout' schrikt misschien ook wat af :LOL:

Dronkenschap zal het niet zijn. Ik ben al wel de 50 voorbij, al zie ik er wat jonger uit. Mensen zeggen wel eens dat ik er soms nors uitzie, terwijl dat gewoon mijn gezicht is.

Ik zal eens langsgaan met een papier 'i am not drunk, angry nor crazy'.

😄
 
Inderdaad, heb ik ook al gehoord. Een dame heeft mij zelfs een keer verteld dat zij, maar ook een aantal collega's van haar, hem gewoon weigeren omdat ze hem gruwelijk irritant vinden. Dat verklaart dus ook waarom we hem zo weinig ergens binnen zien gaan. Ze moeten hem gewoon niet. Ik heb hem in al die jaren welgeteld 1 keer ergens binnen zien gaan en toen stond hij 15 of 20 minuten later al weer buiten. Hij doet dus altijd heel interessant met grote verhalen, maar spendeert in werkelijkheid heel weinig geld bij de dames.
Ik weet alvast een dame waar hij best zelfs niet meer in de buurt komt. Details bespaar ik je.
Dames zijn leep genoeg om vanuit hun pand een foto te maken van deze kerel die nietsvermoedend zelfs zo fier als ne gieter 'poseert', foto wordt doorgestuurd naar andere dames (vnml nieuwe) en klaar is kees.
Ach, mijn zaak niet, ik heb er geen problemen mee dat hij er dag en nacht met zijn 'vriendjes' rondslentert, ieder zijn hobby, het draait hem om de praat die er eruit komt....
Meelezen/schrijven doet hij en zijn volgelingen/apostelen met zekerheid op dit forum, wees aandachtig wie er niet reageert en je weet genoeg...

Olaba, teug over dames aub :D :D:D
 
Dat heb je goed gehoord. Hij is van het Waasland. Maar uit privacy geen vermelding van woonplaats haha.
Overigens zijn er wel personen die ik NOG vaker zie daar. En die soms nog maar 19 jaar oud zijn , en hun laatste cent uitgeven aan DVP.

Er is recensie van Adriana te vinden hier. Ik zal hem omhoog plaatsen.
Er lopen een hoop skw verslaafde rond, sinds ik er kom kom ik elke keer weer dezelfde personen tegen hahah.

Misschien ben ik wel de '19' jarige die je beschrijft. Was er een tijd geleden wekelijks te vinden hahah.

Eigenlijk moet er een speciaal topic komen over de 'bekende skw wandelaars'.

Zo kom ik wekelijks kalende Marokkaanse Antwerpenaar tegen, word ook wel 'die dikke' genoemd. Die kleine met bril natuurlijk. Roemeense man 50+ die hele dagen doelloos rondjes loopt. Lijkt een soort pooier ofzo. En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
 
Er lopen een hoop skw verslaafde rond, sinds ik er kom kom ik elke keer weer dezelfde personen tegen hahah.

Misschien ben ik wel de '19' jarige die je beschrijft. Was er een tijd geleden wekelijks te vinden hahah.

Eigenlijk moet er een speciaal topic komen over de 'bekende skw wandelaars'.

Zo kom ik wekelijks kalende Marokkaanse Antwerpenaar tegen, word ook wel 'die dikke' genoemd. Die kleine met bril natuurlijk. Roemeense man 50+ die hele dagen doelloos rondjes loopt. Lijkt een soort pooier ofzo. En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Maroc ontmoet maroef
 
Er lopen een hoop skw verslaafde rond, sinds ik er kom kom ik elke keer weer dezelfde personen tegen hahah.
Dat is helemaal niet 'sinds jij er komt'. Dat is altijd al zo geweest. Ook toen jij nog niet kwam.
Eigenlijk moet er een speciaal topic komen over de 'bekende skw wandelaars'.
Wie geeft de start???

Dan weten we misschien van enkele collega-wandelaars wat beter over wie het gaat. Soms helpt dat om hun berichten correct te interpreteren.
Zo kom ik wekelijks kalende Marokkaanse Antwerpenaar tegen, word ook wel 'die dikke' genoemd.
Wekelijks? Dan ben je nog geen echte SKW-kenner vermoed ik, als ik hier zo wat rondlees :)
Roemeense man 50+ die hele dagen doelloos rondjes loopt. Lijkt een soort pooier ofzo. En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Ik denk dat je een koerier bedoelt. Een shopping boy.
 
Hij kan het maar vast stellen en ze tegenkomen vanaf hij er zelf geregeld komt hé 🤷‍♂️
Dat klopt natuurlijk, maar hij noemt de vaste rondlopers 'verslaafden'.

Er zijn inderdaad nogal wat mannen die je verslaafd aan het SKW zou kunnen noemen en die blijkbaar de tijd hebben om er echt bijna elke dag rond te lopen.

Maar er lopen ook figuren rond die je dus dikwijls tegenkomt maar die een andere reden hebben om daar te zijn, zonder verslaafd te zijn. Ik denk aan shopping boys die voor een drinkcentje de dames hun boodschappen doen, onderhoudsmensen zoals de alomgekende Leo, verhuurders die hun ronde eens doen, partners van dames die hun vrouw/vriendin brengen of ophalen, wouldbe of selfmade pooiers, leurders die wat proberen te verkopen (van drugs over poppers tot lingerie en reukwaren) enz. Een georganiseerde raambuurt zoals het SKW loopt als een geoliede machine met verschillende tandwieltjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan