Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Begin augustus zag ik op een zondag een mooie dame op Ss19.1
Ik schat haar 30+ en ze had een witte jurk (van boven tot onder) waar je haar vormen goed kon zien.
Wilde nog wel maar de centen had ik al opgemaakt.
Week erop terug geweest en niet meer gezien, tot nu toe.
Zegt iemand dit iets? Of een eendagsvlieg?
Ik heb haar ook al een tijdje in het vizier. heb haar zondagavond nog gezien. En heb haar ook wel eens op de middag gezien. Binnenkort ook eens bezoeken.
 
Van dames veranderen doe ik graag.
Verschillende types ook


Trio , cardate, buitendate,

Maar misschien toch Llana eens bezoeken. Je hebt gelijk.
Ik vind haar bijdragen hier erg leuk en to the point.
 
Laatst bewerkt:
Dat doen toch de meeste mensen😉
Van dames veranderen doe ik graag.
Verschillende types ook


Trio , cardate, buitendate,

Maar misschien toch Llana eens bezoeken. Je hebt gelijk.
Ik vind haar bijdragen hier erg leuk en to the point.
Maar bijdragen zijn iets anders dan een kinky sessie ondergaan😉, en volgens fantast schrijver Gunther F, is Llana ene Frank😅
 
Ja een sessie ondergaan bij haar (Llana), om mee te maken , en dan naar andere dame in SKW voor sex en klaar te komen. Want ik vermoed niet dat ik er geil van wordt , je weet nooit natuurlijk.
Dat doen toch de meeste mensen😉

Maar bijdragen zijn iets anders dan een kinky sessie ondergaan😉, en volgens fantast schrijver Gunther F, is Llana ene Frank😅
Oh Gunther dat is die man die lesbische koppels verleidt tijdens Antwerp Pride ?Een kunst op zich.
 
Vraagje ; in het skw kom ik bijna iedere keer overdag hetzelfde groepje mannen tegen die wat rondrijden , stappen 1 persoon op een step soms) en die wat praten over wie er aanwezig is enzo en 'niet, waarschijnlijk wonen zij in de buurt ook denk maar daar kan ik verkeerd in zijn ………aan hun praat te horen en uiterlijk zien het er mij wel marginale types uit en vooral in hun uitleg 😁…. Iemand van dit groepje aanwezig op dit forum ? Gaan volgens mij ook nooit binnen bij een dame
 
Laatst bewerkt:
Bij mij lukt da ook ni meer . Lang voorspel en uitdagen want vanaf dat er een condoom rond gaat is t gedaan ik denk dan dat kinky ook wel iets voor mij is
Zeker een keer proberen. Lekker rustig beginnen met licht kinky. En dan steeds een stapje verder gaan. En zo je grenzen verleggen en opzoeken. En uiteraard de juiste dame daarvoor uitzoeken die je goed aanvoelt en je begeleid met het verkennen.
 
Ze ziet er aantrekkelijk uit, maar heeft weinig klanten. Waarom? Duidelijk signaal!
Dat is meestal nog geen teken dat ze slechte service geeft, ik heb de voorbije jaren geleerd dat je niet moet binnen gaan bij de dames die kloppen, constant teken doen als je voorbij komt. Dan krijg je slechte service het zal niet bij iedereen zijn, maar bij de dames die me echt binnenlokken en daarvoor moeite doen heb ik bijna altijd slechte service. Bij haar heb ik dat gevoel van niet, ze staat daar heel mooi te wezen en lokt je ook niet binnen. Ik zal er 1 van de weken is binnenspringen en het laten weten ;)
 
Dat is meestal nog geen teken dat ze slechte service geeft, ik heb de voorbije jaren geleerd dat je niet moet binnen gaan bij de dames die kloppen, constant teken doen als je voorbij komt. Dan krijg je slechte service het zal niet bij iedereen zijn, maar bij de dames die me echt binnenlokken en daarvoor moeite doen heb ik bijna altijd slechte service. Bij haar heb ik dat gevoel van niet, ze staat daar heel mooi te wezen en lokt je ook niet binnen. Ik zal er 1 van de weken is binnenspringen en het laten weten ;)
1 van de weken😂?😂? Tege dan is iedereen er al geweest😲😲
 
Vraagje ; in het skw kom ik bijna iedere keer overdag hetzelfde groepje mannen tegen die wat rondrijden , stappen 1 persoon op een step soms) en die wat praten over wie er aanwezig is enzo en 'niet, waarschijnlijk wonen zij in de buurt ook denk maar daar kan ik verkeerd in zijn ………aan hun praat te horen en uiterlijk zien het er mij wel marginale types uit en vooral in hun uitleg 😁…. Iemand van dit groepje aanwezig op dit forum ? Gaan volgens mij ook nooit binnen bij een dame
ja
 
Vraagje ; in het skw kom ik bijna iedere keer overdag hetzelfde groepje mannen tegen die wat rondrijden , stappen 1 persoon op een step soms) en die wat praten over wie er aanwezig is enzo en 'niet, waarschijnlijk wonen zij in de buurt ook denk maar daar kan ik verkeerd in zijn ………aan hun praat te horen en uiterlijk zien het er mij wel marginale types uit en vooral in hun uitleg 😁…. Iemand van dit groepje aanwezig op dit forum ? Gaan volgens mij ook nooit binnen bij een dame
Dit valt mij ook op idd, elke keer dezelfde soort groepjes. Er is een groepje die ik bloed irritant vind overigens. Dit is het groepje Vlamingen van die kleine met bril. Lopen uren rond, soms zonder ergens naar binnen te gaan terwijl ze de meisjes letterlijk aan het 'vleeskeuren' zijn.

Loop er wel eens expres achter om mee te luisteren hoor de meest gekke dingen haha. Zijn ook aanwezig hier aan hun praat te horen.

Denk dat er meerdere groepen zijn, misschien bedoelen we wel dezelfde.
 
Dat is meestal nog geen teken dat ze slechte service geeft, ik heb de voorbije jaren geleerd dat je niet moet binnen gaan bij de dames die kloppen, constant teken doen als je voorbij komt. Dan krijg je slechte service het zal niet bij iedereen zijn, maar bij de dames die me echt binnenlokken en daarvoor moeite doen heb ik bijna altijd slechte service. Bij haar heb ik dat gevoel van niet, ze staat daar heel mooi te wezen en lokt je ook niet binnen. Ik zal er 1 van de weken is binnenspringen en het laten weten ;)
Vaak klopt dit, en dan negeer ik hen. Ik heb echter ook bij twee dames meegemaakt dat ze klopten, maar om één of andere reden trok het me bij hun aan, en bij beiden een goede service gekregen. Bij één van de twee was het zelfs absoluut top, en zij behoorde dan ook tot mijn vaste waarden tot ze stopte.
 
Heren, ik zou nog een aantal recencies moeten schrijven maar herinner me niet altijd het exacte adres of de naam. Allen werken in de dagshift door de week:
Schipperstraat 40/1: meid die een bordje heeft hangen met opties zoals anaal.
Verversui (9 of 11) dame met de belgische vlag op de raam
Verversrui 8 blonde jonge dame, mager maar dikke siliconen. Draagt meestal blauwe lingerie
Verversrui (26?) kleine roemeense van +- 1m50, zwart haar en beugel op de tanden

Bedankt voor de hulp en recensies volgen 😁
 
Als hij met zijn zatte botten ergens binnen mag misschien... Ik heb de indruk dat er nogal wat dames zijn die hem niet willen toelaten. En daar zal een reden voor zijn. Als hij str*ntzat is, is hij geen toonbeeld van de ideale wandelaar.

Dit vind ik altijd zo jammer voor de dames in skw... Eén van de (weinige) ergerlijke minpunten... De zatlappen die de dames niet met rust willen laten
 
Terug
Bovenaan Onderaan