Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Antwerpse collega's,

's Avonds het SKW bezoeken is voor mij helaas niet goed mogelijk. Vandaar een vraagje betreffende de dag: wat is gemiddeld een betere middag in het SKW? Zaterdagmiddag of zondagmiddag? (Doordeweeks is ook moeilijk voor mij, dus het zal weekend moeten zijn.)

Alvast bedankt.
 
Beste Antwerpse collega's,

's Avonds het SKW bezoeken is voor mij helaas niet goed mogelijk. Vandaar een vraagje betreffende de dag: wat is gemiddeld een betere middag in het SKW? Zaterdagmiddag of zondagmiddag? (Doordeweeks is ook niet goed mogelijk voor mij, dus het zal weekend moeten zijn.)

Alvast bedankt.
Zaterdag of zondag maakt niet veel verschil. Beiden zijn even goed. Veelal ook dezelfde dames aanwezig, op een enkele uitzondering na.
 
In principe laten ze je niet met rust. Maar je moet echt je kop omdraaien anders blijven ze
contact zoeken vooral die engerd laatste pand SS 49/2 . Heb die gast al vaak te kennen geven dat ik hem niet lust .Toch tikt ie nog op t raam.
Dan zal zij/hij wel wat in jouw zien :D :ROFLMAO:. Mij laten ze allemaal met rust. Ik laat ook duidelijk merken niet geïnteresseerd te zijn.
 
Iedereen weet het nu.
Op de dag moet je niet zijn in SKW.
Ja voor transen misschien.
Die gasten staan altijd naar je te loeren , stelletje geile kerels.
Als je ze een blik geeft , slaan ze aan.
Dat is wel minpuntje van SKW al die transen
Een transsexueel is ook maar een mens hoor. Ik lach er eens vriendelijk naar en ze hebben mij nog nooit naar binnen getrokken 😊
 
In principe laten ze je niet met rust. Maar je moet echt je kop omdraaien anders blijven ze
contact zoeken vooral die engerd laatste pand SS 49/2 . Heb die gast al vaak te kennen geven dat ik hem niet lust .Toch tikt ie nog op t raam.
En wat is het probleem met transkes of dames die op het raam tikken? Doet dat pijn bij jou? Ik heb nooit anders geweten als dat er raamtiksters waren in raambuurten.
 
In principe laten ze je niet met rust. Maar je moet echt je kop omdraaien anders blijven ze
contact zoeken vooral die engerd laatste pand SS 49/2 . Heb die gast al vaak te kennen geven dat ik hem niet lust .Toch tikt ie nog op t raam.
Wat is eigenlijk het probleem? Je komt me bang over als ze op het raam tikken.
Als ik iemand op een raam hoor tikken, negeer ik dit en stap gewoon voort, problem solved.
Thv SS38/1 zit zo eentje 's avonds die bij wijze van spreken het raam half kapot klopt om aandacht te krijgen. Dan stap je daar zonder enig oogcontact toch gewoon voorbij? Aan den overkant zit nog zo eentje met een bril (weet nog altijd niet of het een trans of vrouw is...) die kletst tegen het raam. Denk je dat ik die 1 blik gun?
Transkes in het gekende hoekje hetzelfde, negeren toch?
Als ik een plaske ga doen in die stinkbakken en er loert/tikt er eentje, so what?
 
Wat is eigenlijk het probleem? Je komt me bang over als ze op het raam tikken.
Als ik iemand op een raam hoor tikken, negeer ik dit en stap gewoon voort, problem solved.
Thv SS38/1 zit zo eentje 's avonds die bij wijze van spreken het raam half kapot klopt om aandacht te krijgen. Dan stap je daar zonder enig oogcontact toch gewoon voorbij? Aan den overkant zit nog zo eentje met een bril (weet nog altijd niet of het een trans of vrouw is...) die kletst tegen het raam. Denk je dat ik die 1 blik gun?
Transkes in het gekende hoekje hetzelfde, negeren toch?
Als ik een plaske ga doen in die stinkbakken en er loert/tikt er eentje, so what?
Ik denk dat Keep dreaming stiekem een trans liefhebber is , hij probeert het nog te negeren door zulke berichten te schrijven maar ik denk dat hij ze wel ziet zitten 🤔
 
Ik denk dat Keep dreaming stiekem een trans liefhebber is , hij probeert het nog te negeren door zulke berichten te schrijven maar ik denk dat hij ze wel ziet zitten 🤔
Mag je denken wat ik wil of niet wil.

Daar kan ik weinig aan veranderen.
Dat je ze moet negeren dat weet ik ook al. Echt 100%. Nu nog niet irriteren.
Veel transen hebben geen respect voor hetero mannen.
Ik kom er voor uit dat ik walg van veel van die omgebouwde( al zijn er ook wel een paar die rustig zitten. ) Tja dat wordt hier niet gewaardeerd als je dat opschrijft. Dan laten we het daar maar bij. Op de koop toenemen
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de lang benige vrij grote dame met olijf bruin kleurige huid tint, Verversrui 14. Ze werkt zowel over de middag als s'avonds. Haar borsten zijn ook groot😉, een c of een d cup. Ik heb haar 2 maal gespot (op het zelfde adres). Ze droeg telkens een zwarte string met een assortie koordjes bh, die haar 'tweeling' perfect tot hun recht laten komen. Toch lieten zich enkele twijfels over de authenticiteit 🤔hiervan, mij alsnog niet overstag gaan. Too good to ben true? Ze is wel vriendelijk als je voorbij haar venster passeert. Ze heeft zwart haar en draagt grijs zilveren lange schoenen.
 
Iemand ervaring met de lang benige vrij grote dame met olijf bruin kleurige huid tint, Verversrui 14. Ze werkt zowel over de middag als s'avonds. Haar borsten zijn ook groot😉, een c of een d cup. Ik heb haar 2 maal gespot (op het zelfde adres). Ze droeg telkens een zwarte string met een assortie koordjes bh, die haar 'tweeling' perfect tot hun recht laten komen. Toch lieten zich enkele twijfels over de authenticiteit 🤔hiervan, mij alsnog niet overstag gaan. Too good to ben true? Ze is wel vriendelijk als je voorbij haar venster passeert. Ze heeft zwart haar en draagt grijs zilveren lange schoenen.
Dat is Monica daar bestaat al een topic over is echt een topper
31/8 is het haar laatste dag dan voor een tijdje op vakantie
 
Iemand ervaring met de lang benige vrij grote dame met olijf bruin kleurige huid tint, Verversrui 14. Ze werkt zowel over de middag als s'avonds. Haar borsten zijn ook groot😉, een c of een d cup. Ik heb haar 2 maal gespot (op het zelfde adres). Ze droeg telkens een zwarte string met een assortie koordjes bh, die haar 'tweeling' perfect tot hun recht laten komen. Toch lieten zich enkele twijfels over de authenticiteit 🤔hiervan, mij alsnog niet overstag gaan. Too good to ben true? Ze is wel vriendelijk als je voorbij haar venster passeert. Ze heeft zwart haar en draagt grijs zilveren lange schoenen.
 
Weet iemand naam van die kortharige dame, Schipperstraat 45 of 47 meestal in de nacht, tegenover de snackbar.

Is onlangs ook naar de zonnebank geweest hahah is helemaal oranje gekleurd. Heb dr laatst bezocht maar ben dr naam vergeten. Ze vertelde me dat ze al langer dan 10 jaar in skwwerkte.

Is beetje een 'aparte' dame, op een goede manier… heeft ook een geile tattoo net boven dr kont. Vind dat altijd zo geil stoten…
Weet iemand naam van die kortharige dame, Schipperstraat 45 of 47 meestal in de nacht, tegenover de snackbar.

Is onlangs ook naar de zonnebank geweest hahah is helemaal oranje gekleurd. Heb dr laatst bezocht maar ben dr naam vergeten. Ze vertelde me dat ze al langer dan 10 jaar in skwwerkte.

Is beetje een 'aparte' dame, op een goede manier… heeft ook een geile tattoo net boven dr kont. Vind dat altijd zo geil stoten…
Ze steekt meestal dr tong uit naar je als ze geïnteresseerd is. Beetje treiterend type…
 
Terug
Bovenaan Onderaan