Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom zijn de plattegrondjes zo handig en huisnummers op de panden zijn zichtbaar en als iemand hier een tip geeft blijft het adres hetzelfde qua zoeken, of het nu een recensie betreft of een tip van iemand...
 
het was van middag zeer kalm in het skw , de rondjes waren snel gedaan deze keer .. heb in de straat waar cafe D Anvers is aan die kant ook trouwens en hele mooie milf uit Roe mogen doen .. klikte ook meteen haar naam is anna (41j) .. ze begon me direct te tongen en me pzc te geven zonder bij te betalen, en zag er zekers niet afgeleeft uit , wel de eerste keer pzc en tongen mogen ervaren in skw
 
Daarom zijn de plattegrondjes zo handig en huisnummers op de panden zijn zichtbaar en als iemand hier een tip geeft blijft het adres hetzelfde qua zoeken, of het nu een recensie betreft of een tip van iemand...
Beste @Johnny Walk jouw tips worden met argwaan bekeken merk ik.
Ik heb zelf ook pas een lijstje namen gegeven van de avond shift.
Daar zit genoeg bij.
Ik zag dat Denisa ook weer terug is.
Ik moest van de week wel lachen in de Schippersstraat .In het pand waar ook AnnaMaria (zwart setje) werkt staat een heel knappe strakke meid met de mooiste blauwe ogen van het SKW.
Stond heel de tijd een Chinese man voor haar raam om te zeggen. " Ga hier niet binnen .Slechte service. "
De dame zelf snapte het niet en dacht dat hij reclame stond te maken voor haar
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. Ik ben een groot liefhebber van anaal bij de dames.
Welke dames in het skw vinden dit ook lekker, en worden er wild van??
Draai de rollen even om als je wil. Jij wordt anaal gepakt vanuit gaand dat het je job is. Dan denk je enkel aan money money money terwijl je van de 'handeling' gruwelt.
Snap je het plaatje?
 
Draai de rollen even om als je wil. Jij wordt anaal gepakt vanuit gaand dat het je job is. Dan denk je enkel aan money money money terwijl je van de 'handeling' gruwelt.
Snap je het plaatje?
wat een domme opmerking, weer eentje die nooit een vriendin/vrouw heeft gehad maar enkel met een sexpop in bed licht 😅 tuurlijk zijn er vrouwen bij die er van genieten anaal genomen teworden, voor een dvp is het altijd money vaginal of anaal maakt niet uit,of denk je nog steeds dat ze verlieft op je zijn sugar daddy😂😂
 
wat een domme opmerking, weer eentje die nooit een vriendin/vrouw heeft gehad maar enkel met een sexpop in bed licht 😅 tuurlijk zijn er vrouwen bij die er van genieten anaal genomen teworden, voor een dvp is het altijd money vaginal of anaal maakt niet uit,of denk je nog steeds dat ze verlieft op je zijn sugar daddy😂😂
Dit is dan ook maar een domme opmerking, want de meeste liggen in een bed en enkel het licht brand dus niemand licht in het bed maar goed, ge kunt op alles en nog wat kritiek geven op iemand die iets deftig wilt posten en ja er zullen sommige dames zijn die het leuk vinden om anaal te doen, niet veel maar er zullen er zijn, maar Hollebolleke weet ook wel dat hij geen sugar daddy is of zal zijn dus is dit ook maar een zinloze opmerking
 
wat een domme opmerking, weer eentje die nooit een vriendin/vrouw heeft gehad maar enkel met een sexpop in bed licht 😅 tuurlijk zijn er vrouwen bij die er van genieten anaal genomen teworden, voor een dvp is het altijd money vaginal of anaal maakt niet uit,of denk je nog steeds dat ze verlieft op je zijn sugar daddy😂😂
Ik denk niet dat dames genieten van eender welke skw bezoeker!! Hoogstens een goede band als vaste klant
 
wat een domme opmerking, weer eentje die nooit een vriendin/vrouw heeft gehad maar enkel met een sexpop in bed licht 😅 tuurlijk zijn er vrouwen bij die er van genieten anaal genomen teworden, voor een dvp is het altijd money vaginal of anaal maakt niet uit,of denk je nog steeds dat ze verlieft op je zijn sugar daddy😂😂
Ik schrijf wat ik denk, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, ook jij niet. Daar dient een forum voor
Dat je niet de slimste van de klas bent/was, weten velen ondertussen ook wel.
Soit, na 3 x jouw melding gelezen te hebben, tracht ik nog steeds te achterhalen wat je nu eigenlijk bedoeld.
Blijven proberen, zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan